-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Закупівля комп’ютерної техніки та оргтехніки
Код за ДК 021:2015 (СPV) «Єдиний закупівельний словник» - 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Закупівля комп’ютерної техніки та оргтехніки)
Торги відмінено
14 331 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 140 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 140 000.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2019 18:40 - 07.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Про усунення дискримінаційних вимог
Номер:
705eb11fe5144c358c08fa68614442b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-11-001712-a.a1
Назва:
Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник!
Просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі.
Ваші вимоги, вказані в тендерній документації (файл ТД зі змінами) та в технічних вимогах (файл ТВ зі змінами), а саме: «-копії авторизаційних листів від виробників обладнання (моноблоків, ноутбуків, БФП), зазначеного у специфікації, або його офіційного представника в Україні;
- копію листа про надання уповноваженими державними установами Міністерства Освіти України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) спеціалізованого програмного забезпечення (Інтерактивні мультимедійні електронні освітні ресурси);
- лист від виробника або офіційного представника виробника з підтвердженням технічних характеристик, запропонованого товарів (ноутбуків, моноблоків, БФП) згідно з таблицею Додатку 3 цієї тендерної документації;
- довідку від авторизованого OEM-дистриб’ютора Microsoft про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Pro 64 bit UA;
- лист від виробника або офіційного представника виробника на території України антивірусного програмного забезпечення про партнерство (учасник є авторизованим партнером виробника або офіційного представника) з підтвердженням технічних характеристик, запропонованого антивірусного програмного забезпечення;
10. Авторизаційний лист щодо предмету закупівлі, наданий офіційним представництвом виробника (-ів) запропонованих матеріалів згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації, який підтверджує статус партнера та можливість отримання гарантії від виробника.
11. Авторизаційний лист щодо предмету закупівлі, наданий офіційним представництвом виробника (-ів) запропонованого обладнання згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації, який підтверджує статус партнера;
3. Постачальник повинен надати копії авторизаційних листів від виробників обладнання (моноблоків та ноутбуків), зазначеного у специфікації, або його офіційного представника в Україні.;
4. Постачальник повинен надати копію листа про надання уповноваженими державними установами Міністерства Освіти України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) спеціалізованого програмного забезпечення (Інтерактивні мультимедійні електронні освітні ресурси)»
ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ ТА СТАВЛЯТЬ У НЕРІВНІ УМОВИ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ, СТВОРЮЮТЬ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ ЗАКУПІВЛІ.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Даними вимогами Ви встановлюєте заборону на прийняття участі в торгах у зв’язку з відсутністю листів авторизації від виробників обладнання або його офіційних представника в Україні, довідку від авторизованого OEM-дистриб’ютора Microsoft тощо, а також обмежуєте коло можливих учасників – офіційними дистриб’юторами та підприємствами, які мають листи авторизації, тобто мають договірні або будь-які інші взаємовідносини з представником товаровиробника в Україні. Тим самим, можливість здійснення підприємницької діяльності шляхом прийняття участі в зазначених торгах ставиться Замовником у залежність від взаємовідносин з виробником, його офіційним представником в Україні та OEM-дистриб’ютором Microsoft, тобто є дискримінацією.
В багатьох випадках саме такі листи і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував!
Вказані вище вимоги штучно звужують коло потенційних учасників торгів, зокрема, призводять до недопущення участі у даних торгах учасників, які не мають авторизаційних (гарантійних) листів, і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ.
Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції та під час поставки товару. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційними (гарантійними) листами від виробника, підтверджуючі повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції?
Також, вимога «Сертифікація - Energy Star не нижче 6.1 – наявність запропонованого обладнання на сайті www.energystar.gov для підтвердження сертифікації» взагалі є незрозумілою та такою, що прописана виключно під одного постачальника, адже вказаний Інтернет-ресурс не має відношення до вимог українського законодавства щодо підтвердження сертифікації товару та навіть не має в своєму інтерфейсі можливості вибору української мови.
Поясніть, будь ласка, свою позицію!!!
Додатково інформую щодо наявності ВЕЛИКОЇ кількості рішень АМКУ щодо визнання даних вимог дискримінаційними та такими що порушують умови закупівлі:
№ 1238 від 29.07.2013, № 810 від 29.05.2015, № 730-р/пк-ск від 15.04.2016. Таких рішень є ДУЖЕ багато.
Отже, зазначені вимоги обмежують коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з виробниками предмета закупівлі договірними відносинами, внаслідок чого обмежується право інших учасників на участь у Процедурі закупівлі.
Якщо немає вагомих причин на постачання товару від якогось конкретного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання листів авторизації від виробників обладнання або його офіційних представника в Україні, довідки від авторизованого OEM-дистриб’ютора Microsoft тощо у складі тендерної пропозиції.
Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2019 23:59
Вирішення:
Шановний Учасник!
У зв’язку з тим, що придбане обладнання буде використовуватись в навчальних закладах територіальної громади міста Києва, спеціалізоване програмне забезпечення повинно бути схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ. Дана вимога не є дискримінаційною та не може бути виключена зі складу тендерної документації.
Для забезпечення якісного обслуговування обладнання в авторизаційних сервісних центрах виробника обладнання вимагаються копії авторизаційних листів від виробників обладнання (моноблоків, ноутбуків, БФП), зазначеного у специфікації, або його офіційного представника в Україні. Це забезпечить підтвердження того, що запропоновані вироби придбані через офіційну мережу виробника обладнання та у разі необхідності виконання гарантійного та/або післягарантійного обслуговування офіційні сервісні центри виконають якісний сервіс. Дана вимога не є дискримінаційною та не може бути виключена зі складу тендерної документації.
Вимога щодо виключення зі складу пропозиції довідки від авторизованого OEM-дистриб’ютора Microsoft про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Pro 64 bit UA. Дану вимогу задоволено. Буде внесено відповідні зміни у тендерну документацію.
Вимога щодо виключення зі складу пропозиції листа від виробника або офіційного представника виробника на території України антивірусного програмного забезпечення про партнерство (учасник є авторизованим партнером виробника або офіційного представника) з підтвердженням технічних характеристик, запропонованого антивірусного програмного забезпечення. Дану вимогу задоволено. Буде внесено відповідні зміни у тендерну документацію.
Вимога щодо надання авторизаційного листа щодо предмету закупівлі, наданий офіційним представництвом виробника (-ів) запропонованих матеріалів згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації, який підтверджує статус партнера та можливість отримання гарантії від виробника. Дана вимога гарантує якісне обслуговування в авторизаційних сервісних центрах виробника запропонованого обладнання, не є дискримінаційною та не може бути виключена зі складу тендерної документації.
Вимога щодо надання авторизаційного листа щодо предмету закупівлі, наданий офіційним представництвом виробника (-ів) запропонованого обладнання згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації, який підтверджує статус партнера зазначає, що у штаті постачальника наявні спеціалісти, що пройшли навчання та мають можливість якісно провести консультування Замовника щодо усунення програмних та інших недоліків без залучення спеціалістів виробника обладнання.
Energy Star - це специфікація системи управління енергоспоживанням, що дозволяє економно витрачати електроенергію. Вищий клас Energy Star засвідчує вищу енергоефективність та якість виготовленого обладнання. Підтвердженням, що обладнання відповідає рівню енергоефективності є те, що товар міститься на інтернет-ресурсі. Дана вимога не є дискримінаційною для учасників та унеможливлює придбання обладнання з поганими показниками енергоефективності/.
Окрім цього, відповідно до порядку використання комп'ютерних програм в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. N 1433,У разі організації тендерів на закупівлю комп'ютерних програм органи виконавчої влади: 1) віддають перевагу за інших однакових об'єктивних технічних та
якісних характеристик локалізованим версіям комп'ютерних програм; 2) ураховують наявність у розповсюджувачів комп'ютерних програм статусу офіційного партнера (дистриб'ютора, постачальника) та можливість здійснення виробниками або розповсюджувачами офіційного супроводження (консультаційного, сервісного та технічного обслуговування) цих програм.
Статус вимоги:
Відхилено