-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця
Завершена
13 484 587.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 134 845.87 UAH
мін. крок: 1% або 134 845.87 UAH
Період оскарження:
06.06.2019 09:30 - 20.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
c62dd1fa968d4ea69c65d676a71160eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000053-c.c3
Назва:
СКАРГА
Скарга:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«БК ПЕГАС»
21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Гандзюка, будинок 2 квартира 17
Індивідуальний код юридичної особи: 41394855
АТ «Полтава-банк», р/р 26002150013001, МФО 331489
тел.: 096 116 04 07 Е-mail: bk_pegas@ukr.net
№ 12 від 13.07. 2019року.
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК ПЕГАС» (код ЄДРПОУ 41394855)
Адреса:21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Гандзюка, будинок 2 квартира 17
електронна пошта: bk_pegas@ukr.net
телефон 096 116 04 07
Замовник:
Департамент капітального будівництва
(код ЄДРПОУ 03084204)
Адреса: 21018, Україна, Вінницька область, ВІННИЦЯ, вул. Пирогова , буд. 34а.
електронна пошта: kapbud@i.ua
телефон: (0432) 67-17-09, 59-20-76, 59-20-7
Інформація про закупівлю
ID: 364220e673ce4e1785f47e908303be8b
Ідентифікатор закупівлі:UA-2019-06-06-000053-c
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника – 03.07.2019р.
Плата за подання скарги – 15 000,00 грн. Без ПДВ
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-06-000053-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «БК ПЕГАС» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 65 від 03.07.2019 року).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«У зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «БК ПЕГАС» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- у відповідності до ст.31 до Закону України «Про оплату праці» - розмір заробітної плати працівника за повністю виконану норму праці за період не може бути нижчим ніж розмір мінімальної заробітної плати. У відповідності до тендерної пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» кошторисна зарплата одного працівника становить 4095,79 грн., а у відповідності до Закону України «Про Державний бюджет на 2019 рік» мінімальний розмір заробітної плати становить 4173 грн. В зв’язку з цим ТОВ «БК ПЕГАС» порушено вимоги чинного законодавства щодо оплати праці;
- для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору ТОВ «БК ПЕГАС» надано довідку, яка містить інформацію про виконання ТОВ «БК ПЕГАС» робіт з капітального ремонту і реставрації (реконструкції незавершеного будівництва «Районного спортивного комплексу») в м.Козятин по вул.Довженко (коригування). За інформацією, отриманою від замовника будівництва вищевказаного об’єкту, відділу освіти Козятинської районної державної адміністрації, будівництво даного об’єкту незавершено. Тобто, ТОВ «БК ПЕГАС» надав завідомо недостовірну інформацію в довідці про досвід виконання аналогічного договору.
дискваліфікувати учасника ТОВ «БК ПЕГАС» за процедурою «відкриті торги» по закупівлі «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця» (відповідно до протоколу)
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне.Згідно розділу 5 тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»,встановлено, що визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, здійснюється на основі єдиного критерію – Ціна. Питома вага критерію «ціна» - 100%. За результатами електронного аукціону та автоматичної оцінки тендерних пропозицій електронної системи закупівель, пропозиція ТОВ «БК ПЕГАС» є найбільш економічно вигідною – 8 400 000,00 грн. Учасник ТОВ «БК ПЕГАС» надав повну згоду на виконання зазначених робіт за остаточну вартість своєї пропозиції за результатами аукціону. Помилкове зазначення розміру мінімальної заробітної плати працівника за повністю виконану норму праці за період нижчим ніж затверджений чинним законодавством розмір мінімальної заробітної плати, є технічною помилкою, тому має бути віднесене до формальних помилок. Учасник ТОВ «БК ПЕГАС», пропозиція якого за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, має право внести зміни до розрахунків кошторисної документації, та привести їх у відповідність до кінцевої вартості пропозиції, виправивши допущені формальні помилки щодо розрахунку заробітної плати працівника, не збільшуючи при цьому вартості своєї тендерної пропозиції, відшкодовуючи невраховані витрати за рахунок власного прибутку.
Оновлені розрахунки кошторисної документації за результатами аукціону додаються.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник не являється Уповноваженим органом або особою та до його компетенції не входить встановлення факту порушення Учасниками вимог чинного законодавства щодо оплати праці.Окрім того, вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасників чітко визначено ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Як бачимо, серед встановлених Законом підстав, не міститься умов щодо невідповідності пропозиції Учасника вимогам законодавств про оплату праці. А, враховуючи те, що тендерна документація Замовника не містить вищезазначеної вимоги, наша Пропозиція, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, неправомірно відхилена Замовником, спираючись на пункт 4 частини 1 Закону, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Щодо до досвіду виконання аналогічного договору. Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією Замовника не визначено, що аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі та не встановлено заборону стосовно надання інформації про частково виконані договори.
Варто зауважити, що згідно ЦКУ, процес виконання договору слідує після моменту його укладення, а факт виконання зобов’язань підтверджується відповідними документами (наприклад, акти виконаних робіт).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що згідно абзацу 4 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», тачастини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника до Учасників Закупівлі висувається вимога надання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям у вигляді наявності документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ (тобто, ОДНОГО).
Учасником ТОВ «БК ПЕГАС» у складі своєї пропозиції, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, надано інформацію про виконання двох аналогічних договорів (довідка №22-06/26 від 22.06.2019р.):
1. Договір № 10- «Пегас» від 20.10.2017 року – Капітальний ремонт і реставрація (Реконструкція незавершеного будівництва «Районного спортивного комплексу» в м. Козятин по вул. Довженко (коригування).
2. Договір № 6410-3142-1 від 01 серпня 2017 року – Реконструкція учбового приміщення КЗ «Мізяківсько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» для розміщення санвузлів та влаштування зовнішніх інженерних мереж по вул. Центральна, 22 в с. Мізяківські Хутори, Вінницького району, Вінницької області.
Копія довідки додається.
Роботи по Договору № 10- «Пегас» від 20.10.2017 року – Капітальний ремонт і реставрація (Реконструкція незавершеного будівництва «Районного спортивного комплексу» в м. Козятин по вул. Довженко (коригування) дійсно виконані Учасником не у повному обсязі, у зв’язку з відсутністю фінансування у Замовника.
Повторно наголошуємо, що тендерною документацією Замовника не визначено, що інформація про наявність в учасників документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору повинна подаватись стосовно договорів виконаних у повному обсязі та не встановлено заборону стосовно надання інформації про частково виконані договори.
Варто зазначити, що роботи за Договором 6410-3142-1 від 01 серпня 2017 року – Реконструкція учбового приміщення КЗ «Мізяківсько-Хутірського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» для розміщення санвузлів та влаштування зовнішніх інженерних мереж по вул. Центральна, 22 в с. Мізяківські Хутори, Вінницького району, Вінницької області виконано у повному обсязі.
Копії підтверджуючих документів про факт виконання зазначених робіт (акти виконаних робіт) згідно інформації про виконання аналогічних договорів додаються.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо розгляд нашої Тендерної Пропозиції, яка за результатами аукціону є найбільш економічно вигідною, упередженою, а її відхилення – безпідставним та необґрунтованим»
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
5. запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, Замовник порушив норми чинного законодавства про здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «РОСЛАНА».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником будівельного ринку.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БК ПЕГАС» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 65 від 03.07.2019 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ПП "РОСЛАНА" зазначене у протоколі №77 від «12» липня 2019 року та визнати нашу пропозицію такою, яка повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Оновлені розрахунки кошторисної документації за результатами аукціону.
3. Довідка №22-06/26 від 22.06.2019р.Про досвід виконання аналогічного договору.
4. Акти виконаних робіт .
Директор Покотило М.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оплата 13.07.2019 20:26
- Оновлені розрахунки 13.07.2019 20:26
- Аналогічні договора 13.07.2019 20:26
- Акти виконаних робіт 13.07.2019 20:26
- Скарга 13.07.2019 20:26
- Рішення від 17.07.2019 № 9564.pdf 17.07.2019 17:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2019 № 10334.pdf 31.07.2019 18:06
- Рішення від 30.07.2019 № 10334.pdf 02.08.2019 19:12
- щодо №UA-2019-06-06-000053-с.PDF 25.07.2019 13:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.07.2019 20:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.08.2019 19:12
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2019 12:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано вимоги рішення АМКУ.
Вимога
Є відповідь
щодо невідповідності ТП вимогам ТД
Номер:
324ee526e46949f4884cec432f54e128
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000053-c.b2
Назва:
щодо невідповідності ТП вимогам ТД
Вимога:
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «БК Пегас» хочемо зазначити наступне.
Антикорупційна програми не відповідає вимогам антикорупційного законодавства .
Зокрема нижче зазначені норми Типової антикорупційної програми затвердженої НАЗК, які змінені ТОВ "БК Пегас"
розділ 2
1. Юридична особа не менше одного разу на рік здійснює внутрішню оцінку корупційних ризиків у своїй діяльності.
9. Юридична особа не рідше ніж один раз на три роки повинна ВПРАВІ проходити зовнішню оцінку корупційних ризиків, яку проводять організації, що надають аудиторські, юридичні чи консалтингові послуги, або незалежні експерти.
Розділ 3
5. Уповноважений проводить антикорупційну перевірку- наявних або потенційних ділових партнерів Юридичної особи з метою оцінки наявності корупційних ризиків. При цьому Уповноважений перевіряє, чи має діловий партнер репутацію суб’єкта, діяльність якого пов’язана з корупцією (навіть за відсутності відповідних судових рішень), та чи не буде діловий партнер використовуватися як посередник для передачі третім особам (або для отримання від третіх осіб) неправомірної вигоди.
Антикорупційна перевірка здійснюється відповідно до вимог Антикорупційної програми, а також стандартів для різних сфер діяльності Юридичної особи, що розробляються та затверджуються Уповноваженим. Матеріали перевірки зберігаються не менше ніж 5 років.
6. Юридична особа (у разі відсутності заборон, встановлених законодавством) може здійснювати внески на підтримку політичних партій, а також здійснювати благодійну діяльність лише після висновку Уповноваженого про відсутність корупційних ризиків.
Уповноважений ухвалює висновок протягом _______ днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою) після отримання всіх документів, пов’язаних із здійсненням вказаних внесків або благодійної діяльності, і направляє його керівнику.
7. Здійснення благодійної діяльності Юридичної особи не допускається, якщо:
1) її здійснення є умовою укладення будь-якого договору, ухвалення рішення органом державної влади, органом місцевого самоврядування або здійснюється з метою отримання переваг у підприємницькій діяльності;
2) діловий партнер або орган державної влади, орган місцевого самоврядування наполягає на здійсненні того чи іншого виду благодійної діяльності через певну благодійну організацію.
Уповноважений веде реєстр здійснених Юридичною особою внесків на підтримку політичних партій та благодійної діяльності. Дані в такому реєстрі підлягають зберіганню не менше ніж 5 років.
Положення про порядок ведення вказаного реєстру затверджується керівником за поданням Уповноваженого.
Розділ 12.
3 Уповноважений надає усне роз’яснення під час особистого прийому або у письмовій формі - не пізніше ніж протягом _________ робочих днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою) з дня отримання запиту.
Уповноважений може продовжити строк розгляду звернення, але не більше ніж на ______ робочих днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою), про що письмово інформує особу, яка звернулась за роз’ясненням.
Розділ 14
3. Витрати часу на підвищення кваліфікації у сфері запобігання та виявлення корупції складають не менше ______ відсотків (визначається (встановлюється) Юридичною особою) загального обсягу робочого часу на півріччя.
Розділ 15
2. За умов, передбачених пунктом 1 цього розділу, засновники (учасники), керівник зобов’язані вжити таких заходів:
1) протягом ________ днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою) ініціювати проведення внутрішнього розслідування з метою підтвердження чи спростування інформації про ймовірне порушення Антикорупційної програми або корупційне чи пов’язане з корупцією правопорушення;
3. Внутрішнє розслідування проводиться лише у випадках, коли надана або виявлена інформація стосується конкретних осіб та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
Внутрішнє розслідування призначається керівником і здійснюється комісією. Порядок проведення внутрішніх розслідувань, які здійснюються відповідно до Антикорупційної програми, затверджується керівником.
До складу комісії обов’язково включається Уповноважений, за винятком випадків, коли розслідування призначається за наслідками виявлення фактів чи отримання інформації про вчинення Уповноваженим корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення, порушення вимог Антикорупційної програми.
Строк проведення розслідування не повинен перевищувати ____ днів (визначається (встановлюється) Юридичною особою).
Матеріали проведених внутрішніх розслідувань зберігаються в архіві Уповноваженого не менше 5 років.
У разі якщо за результатами внутрішнього розслідування на Уповноваженого накладається дисциплінарне стягнення, про це письмово повідомляється Національне агентство з питань запобігання корупції у дводенний строк з дати його накладення.
З урахуванням викладеного Антикорупційна програма ТОВ «БК ПЕГАС» встановлює стандарти та вимоги нижчі, ніж передбачені Законом та Типовою антикорупційною програмою.
Відповідно до чинного законодавства, Антикорупційна програма Учасника має відповідати загальним вимогам антикорупційного законодавства, а також не не може встановлювати стандарти та вимоги нижчі, ніж передбачені Законом та Типовою антикорупційною програмою. Як наслідок це створює ризики недотримання і порушення антикорупційного законодавства, а також не вжиття заходів щодо їх усунення та правового реагування керівництвом ТОВ «БК ПЕГАС» та Уповноваженим.
Отже,тендерна пропозиція вказаного Учасника не відповідає вимогам ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Відсутня довідка «Технічний опис послуг», що є порушенням Додатку 5 до ТД
Крім того, у пропозиції (файл «06 Довідка про наявність матеріально технічної бази. pdf») ТОВ «БК Пегас» вказало в про наявність орендованого автотранспорту, однак в файлі «09 3 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. pdf» не містяться відомості про працівників, які можуть керувати вказаними спеціальними автотранспортними засобами. Крім того, відсутність субпідрядників, вказує на те що вказані спеціальні автотранспортні засоби надаються просто в оренду, а не у вигляді послуг, які передбачають власне виконання певних робіт вказаними спеціальними автотранспортними засобами відповідним персоналом, який може їх обслуговувати. Навіщо ТОВ «БК Пегас» будівельна техніка і автотранспорт, на якому не має кому їздити і не має ким керувати.
Отже тендерна пропозиція замовника не відповідає вимогам ст. 16 ЗУ «про публічні закупівлі» і вимогам тендерної документації замовника
З урахуванням вищевикладеного вимагаємо дискваліфікувати учасника ТОВ «БК Пегас»
Пов'язані документи:
Учасник
- Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ.docx 27.06.2019 20:12
Дата подачі:
27.06.2019 20:12
Вирішення:
Тендерним комітетом вказані вимоги будуть враховані при оцінці Учасника
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Відповідно до ст. 10 Господарського Кодексу України: 1. Основними напрямами економічної політики, що визначаються державою, є: структурно-галузева політика, спрямована на здійснення державою прогресивних змін у структурі економіки, удосконалення міжгалузевих та внутрішньогалузевих пропорцій, стимулювання розвитку галузей, які визначають науково-технічний прогрес, забезпечують конкурентоспроможність вітчизняної продукції та зростання рівня життя населення. Складовими цієї політики є промислова, аграрна, будівельна та інші сфери економічної політики, щодо яких держава здійснює відносно самостійний комплекс заходів стимулюючого впливу; антимонопольно-конкурентна політика, спрямована на створення оптимального конкурентного середовища діяльності суб'єктів господарювання, забезпечення їх взаємодії на умовах недопущення проявів дискримінації одних суб'єктів іншими, насамперед у сфері монопольного ціноутворення та за рахунок зниження якості продукції, послуг, сприяння зростанню ефективної соціально орієнтованої економіки; Крім того, відповідно до ст.. 31 Господарського Кодексу України: 1. Дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається: надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару; обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів; встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців. 2. Дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів. Водночас відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до Конвенції про безпеку та гігієну праці у будівництві № 167 (Міжнародна організація праці; Конвенція, Міжнародний документ від 20.06.1988 № 167, Женева, 1991) термін "будівництво" охоплює: i) будівельні роботи, серед них земляні роботи й спорудження, конструктивні зміни, реставраційні роботи, капітальний і поточний ремонт (куди входять чистка й пофарбування) та знесення усіх видів будинків чи будівель; ii) цивільне будівництво, куди входять земляні роботи й спорудження, конструктивні зміни, капітальний і поточний ремонт та знесення, наприклад, аеропортів, доків, гаваней, внутрішніх водяних шляхів, гребель, захисних споруд на берегах річок і морів та поблизу зон обвалів, автомобільних доріг і шосе, залізниць, мостів, тунелів, віадуків та об'єктів, пов'язаних з наданням послуг, таких як комунікації, дренаж, каналізація, водопостачання й енергопостачання; iii) монтаж та демонтаж будов і конструкцій з елементів заводського виробництва, а також виробництво збірних елементів на будівельному майданчику. В свою чергу відповідно до ст.. 9 Конституції України, чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України. Крім того, відповідно до чинного законодавства України: будівництво – це процес зведення, обробки, реставрації, відновлення та ремонту будівель і споруд, який здійснюється на різних рівнях із застосуванням спеціальної техніки і знань. Завдання, в числі іншого, включає в себе проектування, пошук коштів, проведення підготовчих робіт. реконструкція – це процес зміни параметрів споруди, а також окремих елементів (поверховість, висота стін, площа), інженерних мереж (установка каналізації, заміна електропроводки). Комплекс заходів завжди проводиться на наявній споруді, і йому передує розробка детальних планів майбутніх робіт. Водночас тендерним комітетом Замовника оголошену закупівлю «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця (джерело фінансування - бюджет розвитку Вінницької міської ОТГ)» UA-2019-06-06-000053-c, ДК 021:2015: 45214100-1 Будівництво дитячих садків. У Тендерній документації Замовника, від учасників вимагається досвід виконання аналогічних закупівель, під яким розуміється будівництво дитячих садків. Хоча відповідно до Тендерної документації, роботи(послуги), які планується закупити, мають характер капітального ремонту і реставрації (021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). З урахуванням вищевикладеного Замовник встановив невірний код закупівлі, що призводить до неправомірної дискримінації окремих учасників, наданні окремим суб’єктам господарювання, що діють на ринку будівельних послуг, переваг у порівняні з іншими, зменшення конкурентного середовища, і як наслідок неекономії бюджетних коштів, що суперечить засадам проведення публічних закупівель. З огляду на вищевикладене, просимо Вас змінити код закупівлі ДК 021:2015: 45214100-1 «Будівництво дитячих садків» на ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація».
Номер:
5ba47fdd39bc4d53939674ccd221d922
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000053-c.b1
Назва:
Відповідно до ст. 10 Господарського Кодексу України:
1. Основними напрямами економічної політики, що визначаються державою, є:
структурно-галузева політика, спрямована на здійснення державою прогресивних змін у структурі економіки, удосконалення міжгалузевих та внутрішньогалузевих пропорцій, стимулювання розвитку галузей, які визначають науково-технічний прогрес, забезпечують конкурентоспроможність вітчизняної продукції та зростання рівня життя населення. Складовими цієї політики є промислова, аграрна, будівельна та інші сфери економічної політики, щодо яких держава здійснює відносно самостійний комплекс заходів стимулюючого впливу;
антимонопольно-конкурентна політика, спрямована на створення оптимального конкурентного середовища діяльності суб'єктів господарювання, забезпечення їх взаємодії на умовах недопущення проявів дискримінації одних суб'єктів іншими, насамперед у сфері монопольного ціноутворення та за рахунок зниження якості продукції, послуг, сприяння зростанню ефективної соціально орієнтованої економіки;
Крім того, відповідно до ст.. 31 Господарського Кодексу України:
1. Дискримінацією суб'єктів господарювання органами влади у цьому Кодексі визнається:
надання окремим підприємцям податкових та інших пільг, які ставлять їх у привілейоване становище щодо інших суб'єктів господарювання, що призводить до монополізації ринку певного товару;
обмеження прав суб'єктів господарювання щодо придбання та реалізації товарів;
встановлення заборон чи обмежень стосовно окремих суб'єктів господарювання або груп підприємців.
2. Дискримінація суб'єктів господарювання не допускається. Законом можуть бути встановлені винятки з положень цієї статті з метою забезпечення національної безпеки, оборони, загальносуспільних інтересів.
Водночас відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до Конвенції про безпеку та гігієну праці у будівництві № 167 (Міжнародна організація праці; Конвенція, Міжнародний документ від 20.06.1988 № 167, Женева, 1991) термін "будівництво" охоплює:
i) будівельні роботи, серед них земляні роботи й спорудження, конструктивні зміни, реставраційні роботи, капітальний і поточний ремонт (куди входять чистка й пофарбування) та знесення усіх видів будинків чи будівель;
ii) цивільне будівництво, куди входять земляні роботи й спорудження, конструктивні зміни, капітальний і поточний ремонт та знесення, наприклад, аеропортів, доків, гаваней, внутрішніх водяних шляхів, гребель, захисних споруд на берегах річок і морів та поблизу зон обвалів, автомобільних доріг і шосе, залізниць, мостів, тунелів, віадуків та об'єктів, пов'язаних з наданням послуг, таких як комунікації, дренаж, каналізація, водопостачання й енергопостачання;
iii) монтаж та демонтаж будов і конструкцій з елементів заводського виробництва, а також виробництво збірних елементів на будівельному майданчику.
В свою чергу відповідно до ст.. 9 Конституції України, чинні міжнародні договори, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, є частиною національного законодавства України.
Крім того, відповідно до чинного законодавства України:
будівництво – це процес зведення, обробки, реставрації, відновлення та ремонту будівель і споруд, який здійснюється на різних рівнях із застосуванням спеціальної техніки і знань. Завдання, в числі іншого, включає в себе проектування, пошук коштів, проведення підготовчих робіт.
реконструкція – це процес зміни параметрів споруди, а також окремих елементів (поверховість, висота стін, площа), інженерних мереж (установка каналізації, заміна електропроводки). Комплекс заходів завжди проводиться на наявній споруді, і йому передує розробка детальних планів майбутніх робіт.
Водночас тендерним комітетом Замовника оголошену закупівлю «Реконструкція будівлі (термомодернізація) комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад №52 Вінницької міської ради" по вул. Василя Порика,17 в м. Вінниця (джерело фінансування - бюджет розвитку Вінницької міської ОТГ)» UA-2019-06-06-000053-c, ДК 021:2015: 45214100-1 Будівництво дитячих садків. У Тендерній документації Замовника, від учасників вимагається досвід виконання аналогічних закупівель, під яким розуміється будівництво дитячих садків. Хоча відповідно до Тендерної документації, роботи(послуги), які планується закупити, мають характер капітального ремонту і реставрації (021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація).
З урахуванням вищевикладеного Замовник встановив невірний код закупівлі, що призводить до неправомірної дискримінації окремих учасників, наданні окремим суб’єктам господарювання, що діють на ринку будівельних послуг, переваг у порівняні з іншими, зменшення конкурентного середовища, і як наслідок неекономії бюджетних коштів, що суперечить засадам проведення публічних закупівель.
З огляду на вищевикладене, просимо Вас змінити код закупівлі ДК 021:2015: 45214100-1 «Будівництво дитячих садків» на ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація».
Вимога:
зміна коду ДК
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.06.2019 18:23
Вирішення:
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за № 163 від 04.06.2014 року затверджено Державні будівельні норми А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво".
Згідно означених будівельних норм дається чітке розмежування між капітальним ремонтом та реконструкцією. Також наголошуємо, що проектна документація пройшла державну експертизу, саме як реконструкція об'єкту будівництва.
Враховуючи вищевказане та відповідно до складу і змісту проектної документації, відкриті торги було оголошено на закупівлю робіт з реконструкції будівлі (термомодернізація) ДНЗ.
Відповідно зміна коду предмету закупівлі на 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» є таким що не відповідає будівельним нормам та чинному законодавству України.
Статус вимоги:
Не задоволено