• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту пультів пасажира пасажирських вагонів

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Порхун Дмитро Васильович – начальник відділу ремонту пасажирських вагонів філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вул. Симона Петлюри 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-80, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 (тридцяти) банківських днів згідно актів приймання наданих послуг з ремонту, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Завершена

101 580.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 900.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2019 14:34 - 30.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Замовнику

Номер: ba5da3a26d9f4f9db4f2a612553c7601
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-002013-b.b3
Назва: Замовнику
Вимога:
Наше підприємство, як виробник пультів пасажира та систем управління електрообладнанням пасажирських вагонів, повідомляє Вам, що заявлений бюджет закупівлі даної послуги не відповідає реальної вартості ремонту електрообладнання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесення змін до тендерної документації вважаємо не доцільним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: f8b38e68c297475489837851148d50a2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-002013-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Ми плануємо прийняти участь в даному тендері на надання послуг з ремонту пультів пасажирських вагонів. Згідно умов тендерної документації, «Учасник в разі визнання його переможцем, додатково, у строк що не перевищує 5 днів з моменту оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, повинен надати офіційним листом на адресу кінцевого одержувача послуг Замовника…наступні документи: калькуляція на надання послуг з ремонту пультів пасажира пасажирських вагонів (на кожен тип обладнання окремо ) окремо з додатками до неї, яка повинна відповідати остаточній ціновій пропозиції, складеної у відповідності до вимог, визначених у Розділі ІІІ Додатку №1, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності).» Враховуючи особливість конструкції обладнання, що потребує ремонту та велику кількість складових запасних частин та комплектуючих, просимо внести зміни до тендерної документації та подовжити строк подання документів за результатами аукціону до 14 днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 2 статті 32 Закону України “Про публічні закупівлі” :- “Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.”, оскільки термін між наданням остаточної калькуляції та кінцевим строком укладання договору складає 7 днів, що є вкрай недостатнім, Вимогу учасника про внесення змін до тендерної документації вважаємо не доцільним”
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога замовнику

Номер: ad5fe8fdb5eb4557a33082adecacead5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-002013-b.b1
Назва: Вимога замовнику
Вимога:
Наше підприємство займається виготовленням електрообладнання, в тому числі пультів пасажирських вагонів. Ми готові прийняти участь в даному тендері, проте неможливо підрахувати вартість тендерної пропозиції та калькуляцію надання послуг з ремонту пультів пасажирських вагонів, оскільки у тендерній документації відсутній перелік і найменування запасних частин та комплектуючих, які потребують ремонту та заміни. Просимо надати перелік запасних частин та комплектуючих, які будуть підлягати заміні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: “Відповідно до технічного завдання та проекту цього договору, перед виконанням ремонту обладнання уповноваженими представниками Кінцевого одержувача послуг Замовника та Виконавця складається акт передачі обладнання в ремонт на кожну одиницю обладнання для визначення фактичного обсягу надання послуг з детальним переліком та описом несправностей запасних частин та комплектуючих, які будуть підлягати заміні або ремонту. Таким чином фактичний обсяг робіт на кожну одиницю обладнання визначається після складання акту передачі обладнання в ремонт.”
Статус вимоги: Відхилено