• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) - Капітальний ремонт дороги по вул. Михайлівській (від буд.№2а до буд.№65) в с. Почаєвичі Дрогобицького району Львівської області

Завершена

2 341 652.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 708.26 UAH
Період оскарження: 31.05.2019 13:16 - 14.06.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога стосовно скасування дискримінаційних вимог

Номер: 367988df194a417887c5d446f53a8866
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-31-000838-b.c1
Назва: Вимога стосовно скасування дискримінаційних вимог
Вимога:
Ознайомившись з змістом тендерної документації на закупівлю ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) - Капітальний ремонт дороги по вул. Михайлівській (від буд.№2а до буд.№65) в с. Почаєвичі Дрогобицького району Львівської області, ми виявили, що згідно з вимогами таблиці 4 Додатку 1 Аналогічним договором є договір з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного та/або місцевого значення. До таблиці включається інформація про аналогічний договір, виконання робіт по якому здійснювалось протягом 2016-2018 років та документально підтверджується учасником в складі тендерної пропозиції оригіналом договору, інформація по якому вказана учасником в таблиці. Дана вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло учасників торгів. Згідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», метою цього Закону є добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог Закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів (аналогічних до предмету закупівлі), а не часу їх виконання Вказаною вимогою Замовник, фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі учасникам, які є новоствореними та виконували аналогічні договори 2019 р. Замовник не маэ права встановлючати часові обмеження стосовно учасників оскільки це розцінюється як дискримінація учасника. Такої думки і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (подаємо як приклад рішення в аналогічній ситуації № 2517-р/пк-пз від 06.03.2019 р.)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовник має право визначати кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Вищевказані вимоги зазначено в тендерній документації, що розроблена з дотриманням усіх норм, встановлених Законом. Окремо зазначаємо, що встановлення такої вимоги як документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору протягом 2016 - 2018 років та відгук щодо виконання цього договору дає можливість замовнику оцінити якість виконаних робіт/наданих послуг.
Статус вимоги: Не задоволено