-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Витрати, пов`язані із технологічною переробкою, знищенням речових доказів (знищення тютюнових виробів)
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2019 17:31 - 22.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
порушення Замовником порядку проведення публічних закупівель та порядку оприлюднення інформації
Номер:
6697186e57f14c2ba56f7544167650b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-07-002742-b.a4
Назва:
порушення Замовником порядку проведення публічних закупівель та порядку оприлюднення інформації
Вимога:
Замовник відхилив вимогу, в якій зазначено, що замовником порушено порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, які неможливо усунути, Замовник обгрунтував це, що Учасник міг звернутися за роз'ясненнями у встановлені строки. Зауважуємо, що таке порушення замовника, як непідписання ЕЦП змін до тендерної документації, не потребує наданння запитань чи роз'яснень, тим більш, що 18.06.2019 строк обговорення вже закінчився і Учасник не міг поставити таке запитання замовнику, а подавати скаргу в АМКУ з цього приводу недоцільно, оскільки зміст тендерної документаціїї був зрозумілим, дискримінаційні вимоги відсутні. На етапі оцінки замовнику було подано вимогу, якою зверталась увага замовника про порушення ним ЗУ "Про публічні закупівлі", порушено порядок оприлюднення інформаціїї, тому наявні підстави для відміни закупівлі згідно статті 31 Закону, в зв’язку з порушенням Замовником порядку оприлюднення інформації про публічну закупівлю UA-2019-06-07-002742-b, що неможливо усунути. Замовник проігнорував таке звернення та проігнорува власне порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Вимагамо:
1. Дотримання замовником вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
2. Відмінити закупівлію через наявність підстав, відповідно п.1 Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), для відміни замовником торгів через виявлені порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, які неможливо усунути.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2019 16:20
Вирішення:
Згідно з абзацом другим частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Оскільки звернення не відповідає вимогам вищезазначеної статті Закону, тендерний комітет не має підстав для його розгляду
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
порушення Замовником порядку оприлюднення інформації про публічну закупівлю
Номер:
83c59569d01d461ea756ab07d058276a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-07-002742-b.a3
Назва:
порушення Замовником порядку оприлюднення інформації про публічну закупівлю
Вимога:
1. Замовник: Державна фіскальна служба України, Код ЄДРПОУ: 39292197
2. Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Екологічні переробні технології», код ЄДРПОУ 37797799, Юр. адр. / Факт. адр.: 04201, м. Київ, вул. Полярна, буд. 20, офіс № 218.
3. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2019-06-07-002742-b код ДК 021:2015 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Витрати, пов`язані із технологічною переробкою, знищенням речових доказів (знищення тютюнових виробів)).
4. Підстави подання вимоги: Наявні підстави, відповідно п.1 Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), для відміни замовником торгів через виявлені порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, які неможливо усунути.
5. Обґрунтування вимоги: Замовником 07.06.2019 року було оголошено закупівлю та, згідно Ст. 10, 22 Закону, розміщено оголошення про закупівлю та тендерну документацію, яка була підписана цифровим підписом, відповідно до п.3 Ст.12 Закону та вимог Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490 “Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель”.
18.06.2019 року замовником оприлюднено зміни до тендерної документації, які було внесено в результаті розгляду вимоги від 11.06.2019 року Учасника ТОВ «Укрекосервіс» та надання 14.06.2019 року роз’яснень на неї. При цьому Замовником не було накладено цифровий підпис на нову редакцію тендерної документації, розміщену 18.06.2019 року, чим порушено вимоги Ст. 12 та вимоги Наказу Мінекономрозитку від 22.03.2016 № 490.
(детально у вкладеному файлі)
В зв’язку з порушенням Замовником порядку оприлюднення інформації про публічну закупівлю UA-2019-06-07-002742-b, що неможливо усунути, наявні підстави для відміни закупівлі, згідно статті 31 Закону, якою передбачено наступне:
1. Замовник відміняє торги в разі:
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Вимагаємо:
1. Відмінити закупівлю UA-2019-06-07-002742-b, керуючись п.1 Ст. 31 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
05.07.2019 15:08
Вирішення:
Згідно з частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерний комітет не має підстав для розгляду вищезазначеного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
неправомірне визнання ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" переможцем закупівлі
Номер:
0e2f55d1293f480dbbfd28aa505cf56b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-07-002742-b.b2
Назва:
неправомірне визнання ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ" переможцем закупівлі
Вимога:
Вимагаємо дискваліфікувати Учасника ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» (код ЄДРПОУ 39447017) (надалі по тексту - Учасник), так як пропозиція останнього не тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації та порушує п.4, ст. 30 ЗУ «Про Публічні Закупівлі». Свої доводи Скаржник обґрунтовує наступним:
1) Згідно пункту 1 , Розділу 3, Тендерної документації Замовником Вимагалось, зокрема :
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: інформацією про учасника за формою ЗГІДНО З додатком 1 до тендерної документації.»
Всупереч вимогам Замовника, Учасник відступився від форми Додатку 1 та надав Інформацію про учасника (вих 827, від 25.06.19) в довільній формі (У Замовника - 6 пунктів в довідці, у Учасника – 12 пунктів в довідці).
2) Згідно пункту 1, таблиці 1, Додатку 2, Тендерної документації, Замовником вимагалось «Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (за формою ЗГІДНО З додатком 2.1 до тендерної документації)»
Всупереч вимогам Замовника, Учасник відступився від форми Додатку 2 та надав довідку про наявність у учасника матеріально-технічної бази (вих 828, від 25.06.19) в довільній формі(в шапці довідки відсутній текст «(найменування/ПІБ учасника) , на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, повідомляє про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази згідно з кваліфікаційними критеріями, встановленими Замовником, а саме:»)
3) Згідно пункту 2, Технічних вимог, Додатку 4, Тендерної документації Замовником вимагалось надання «Довідка (форма довільна) щодо можливості надання послуг згідно з Технічними вимогами»
Всупереч вимогам Замовника, Учасник не надав даний документ, та відсутню будь яке посилання на вище перехованої можливості надання послуг в Тендерній пропозиції Учасника
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога утільвторпром.docx 05.07.2019 14:42
Дата подачі:
05.07.2019 14:42
Вирішення:
Згідно з частиною першою статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»
фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене, тендерний комітет не має підстав для розгляду вищезазначеного звернення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога атестат виробництва
Номер:
c2722d25bee14f7e88839bca1e915e58
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-07-002742-b.a1
Назва:
дискримінаційна вимога атестат виробництва
Вимога:
Вимагаємо привести тендерну документацію відповідно до вимог діючого законодавства та пункт 1 додатку 4 тендерної документації «Копія дозвільних документів (атестату виробництва) на здійснення відповідної діяльності» викласти в наступній редакції - «копія дозвільних документів (Ліцензії Міністерства екології та природніх ресурсів України на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження/утилізація, видалення))» так як :
1) Даний пункт діючої редакції порушує ст.5 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», зокрема «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників» та п.1 ст 3 ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ», зокрема «добросовісна конкуренція серед учасників;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
2) Наказ № 571 від 25.09.2000 який передбачав обов’язкову наявність атестату виробництва - втратив чинність (Наказ МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ від 129.11.2016 № 1999), тому прописавши даний пункт діючої документації Замовник порушив Наказ від 29.11.2016 № 1999
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2019 16:15
Вирішення:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено