• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області"

коштів спеціального фонду місцевого бюджету

Торги відмінено

52 982 661.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 264 913.31 UAH
Період оскарження: 11.06.2019 15:41 - 27.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: fcd57b63947c4cfbad0970c6ee7bf6c4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-11-001216-a.b2
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
С К А Р Г А на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року 11 червня 2019 Замовник на веб-порталі публічних закупівель «ProZorro» розмістил оголошення про проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області") (оголошення UA-2019-06-11-001216-a). Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель а документи з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. 02 липня 2019 року 2019 року о 12-43 відбулось розкриття тендерних пропозиції учасників. Відповідно до проведеного аукціону участь у процедурі закупівлі прийняло 4 (чотири) учасників, які за результатами аукціону були ранжовані, за остаточною ціною, наступним чином: № Найменування учасника (код ЄДРПОУ) Первинна пропозиція, грн. Остаточна пропозиція, грн. 1 ТОВ "ВІНАС-СТРОЙ" (#33244787) 50 978 617,10 50 713 703,00 2 ТОВ Данко (#32727466) 52 982 661,00 50 900 000,00 3 Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп" (#35340718) 52 011 273,49 52 011 273,49 4 ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009) 52 973 773,20 52 973 773,20 Після закінчення аукціону Замовник, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (далі – Закон України), здійснив оцінку та розгляд пропозицій Учасників процедур закупівлі. За результатами розгляду та оцінки 30 жовтня були відхилені пропозиції ТОВ "ВІНАС-СТРОЙ" та ТОВ Данко. 17 липня 2019 року о 16-17 Замовником було розміщено протокольне рішення № б/н уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В, відповідальної за організацію та проведення процедур публічних закупівель Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області від 17 липня 2019 року (Додаток 1), відповідно до якого, тендерна пропозиція ТОВ «А ГРУП» була відхилена, на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон України), як така що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до розгляду та прийняття рішення уповноваженої особи, єдиною підставою, для відхилення нашої пропозиції є, нібито не врахування в вартості пропозиції учасника: - люк чавунний для колодязів – 298 шт.; - огорожа сходових прорізів, сходові марші (драбина С1) – 300 шт; - колонка управлянні засувкою Д.100,500 мм – 5 шт. Враховуючи необґрунтованість прийнятого рішення нами 19 червня 2019 року було подано скаргу на дії Замовника № 95-ск від 30 липня 2019 року (Додаток 2), яка була прийнята до розгляду, відповідно до Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) № 10450-р/пк-пз від 01.08.2019 р. (Додаток 3). Відповідно до розгляду нашої скарги Колегією було прийнято Рішення № 11549-р/пк-пз від 20.08.2019 року (Додаток 4), відповідно до якого Замовника було зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "А Груп" та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ТВК СОЛАР" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-06-11-001216-a. Крім того, Колегією було встановлено, що Скаржник не порушив умови Документації в цій частині, та його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником із зазначеної підстави. Замовником було формально виконано вимога Колегії та повторно відхилена наша пропозиція з неіснуючих та тих самих підстав (протокольне рішення № б/н від 13 вересня 2019 року) уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В) (Додаток 5), які вже були нами оскаржені, а саме. 1. Замовник зазначив, що нами в складі нашої пропозиції не було надано гарантійного листа, що ми ознайомлені про свої права відповідно до статті 8 Закону України «Про захист персональних даних», чим порушив вимоги тендерної документації. Пунктом 2 Інша інформація Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено що: «Відповідно до статей 3, 32, 34 Конституції України, Закону України «Про захист персональних даних», Конвенції Ради Європи 1981 року № 108 «Про захист осіб стосовно автоматизованої обробки персональних даних» (ETS № 108) підпис фізичної особи (яка представляє учасника) на документах, передбачених та встановлених для оформлення під час проведення процедури закупівлі, є підтвердження одержання згоди фізичних осіб, яка діють від імені учасника, на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних учасника, або фізичних осіб, які є посадовими особами/працівниками, уповноваженими особами учасника, а також здійснювати інші дії визначені Законом України «Про захист персональних даних». Учасник надає у тендерній пропозиції відсканованний файл з оригіналу гарантійного листа, що він повідомлений про свої права відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних.» На цю вимогу нами в складі нашої пропозиції було надано Гарантійний лист № 35/21 від 27 червня 2019 року, яким директор ТОВ «А ГРУП» Кучеренко Євген Едуардович надав згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (сторінка 64 файлу «Додаток 4.pdf» розміщено 01 липня 2019 року о 14:37) (Додаток 6). Зважаючи на викладене нами було надано необхідну інформацію а твердження Замовника є повністю безпідставними та упередженими. 2. Другим пунктом протокольне рішення № б/н від 13 вересня 2019 року Замовник зазначив, що нами в складі пропозиції нами не надано Додаток 4 до тендерної документації та знов зауважив, що нами в складі нашої пропозиції не враховані проектні рішення, загальною кількістю: - люк чавунний для колодязів – 298 шт., - огорожа сходових прорізів, сходові марші (Драбина С1) – 300 шт., - колонка управління засувкою (Д.100, 500 мм – 5 шт.) та нами не передбачені вищевказані матеріали. Також замовником зроблено висновок, що нами не враховані потреби в матеріально-технічних ресурсах, будівельні матеріали та вироби не відповідають вимогам проекту та нами не забезпечено виконання робіт, матеріалами, необхідними для виконання робіт. Пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що «кваліфікаційні критерії до учасників наведено в Додатку 4». Додатком 4 зазначено, що «учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці для підтвердження своєї кваліфікації». Усі передбачені Додатком 4 документи надані нами в складі нашої пропозиції (файл «Додаток 4.pdf», пункти 41-48 Реєстру документів № 4 наданих у складі пропозиції конкурсних торгів, сторінки: 75-252) (Додаток 7). Що стосується подальшого твердження Замовника, стосовно не відповідності нашої пропозиції проектному рішенню в частинні не надання інформації про будівельні матеріали та вироби, повторно зазначаємо, що ДОДАТОК № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації не містить жодної інформація щодо люків чавунних для колодязів, огорож сходових прорізів, сходові марші (драбина С1) та колонок управлянні засувкою Д.100,500 мм. Замовником в прикінцевих положеннях ДОДАТКУ № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» зазначено «За графічною частиною проекту звертатися до кабінету бухгалтерії сільської ради тел. 050-732-25-11», при цьому сама графічна частина проекту не додана до складу тендерної документації та є не її невід’ємною частиною. Крім того, останнім абзацом ДОДАТКУ № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» замовником визначено, що при невідповідності даних ТЗ в цілому та/або по окремим пунктам, або відсутності відповідності пунктів ТЗ опису або обсягів, Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію Учасника, згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому відсутнє будь, яке посилання або твердження, що пропозиція Учасника процедури може та/або буде відхилена через не відповідність будь-яким вимогам, які Змовник не зазначив в ДОДАТКУ № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі». Також слід зазначити, що ми як учасник процедури закупівлі, на вимогу тендерної документації, надали гарантійний листи №35/18 від 27.06.2019 року (Додаток 7) та №35/3 від 27.06.2019 року (Додаток 8), якими надали гарантію Замовника, що товари, роботи чи послуги відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам закупівлі встановленим Додатком 1 та що роботи будуть виконані, якісно у кількості, обсязі та в терміни встановлені Замовником, а також вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Крім того, з цього питання Колегією вже було встановлено, що відхилення нашої пропозиції з цього питання є неправомірною та прийнято відповідне Рішення. Ігнорування Замовником відповідного Рішення Колегії залишається не зрозумілим. Зважаючи на викладене нами в складі пропозиції були надані усі необхідні документи, а дії Замовника по необґрунтованому відхиленню нашої тендерної пропозиції грубо суперечить основним принципам Закону України визначеним в статті 3 – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій. Також хочемо зазначити, що після того, як наша пропозиція вдруге неправомірно була відхилена, Замовником 19 вересня 2019 року о 15-45 було розміщено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009). При цьому слід зазначити що пропозиція учасника ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009), розміщена 28 червня 2019 року о 14-17 та 01 липня 2019 року о 10-24, не відповідає вимогам Замовника встановлена в тендерні документації, а саме: 1. Відповідно пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази у тому числі власних виробничих потужностей та/або центрів обслуговування на території України» Додатку 4 до тендерної документації, учасник в складі своєї пропозиції мав надати наступні документи: - довідка, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, яка планується використовуватися для виконання робіт за наведеним зразком; - у разі використання орендованих транспортних засобів та обладнання – надати сканкопії з оригіналів договорів оренди з зазначенням переліку орендованої техніки. В разі договору лізингу — надати сканкопію з оригіналу даного договору; - у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів на автомобільну техніку. ТОВ "ТВК СОЛАР" в складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 14.06.2019 р. № 430 (Додаток 9), відповідно до якої уся техніка, яку планує учасник залучити до виконання робіт є – орендованою. На підтвердження права використання орендованих транспортних засобів та обладнання учаснику необхідно було надати відповідний(-і) договір(-и) оренди або/та лізингу. Учасником надано Договір № 27/05 від 02 травня 2019 року (Додаток 10), відповідно до якого Замовник (ТОВ "ТВК СОЛАР") доручає Виконавцю (ФОП Жиронкіна О.О.) виконати роботи згідно умов діючого договору, а саме інші спеціалізовані будівельні роботи. Відповідно до норм пункту 2 статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню, наданий учасником договір не посвідчено нотаріально. Крім того, відповідно до положень предмету наданого договору, договором № 27/05 передбачено виконання Виконавцем робіт за дорученням Замовника, тобто ФОП Жиронкіна О.О. в рамках цього договору, виконує в інтересах Замовника відповідні роботи та виступає у якості субпідрядної організації. При цьому учасник процедур закупівлі мав би надати необхідний пакет документів для субпідрядної організації, однак такі документи надані не були. Зважаючи на викладене, учасник на підтвердження своїй кваліфікації мав би надати договори оренди або/та лізингу а у разі виконання механічних робіт силами іншої організації, надати відповідні документи. 2. Пунктом 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію про строк виконання робіт у вигляді календарного графіка виконання робіт. Учасником надано Календарний графік виконання робіт (Додаток 11) відповідно до якого строк виконання робіт становить 4 місяці та 25 днів, проте в формі Тендерна пропозиція на закупівлю № 456 від 24.06.2019 року (Додаток 12) учасник зазначив, що строк виконання робіт становить 6 місяці. Крім того, після того, як Учасника було визначено переможцем ним Учасником 24 вересня 2019 року о 13-22 повторно було завантажено Тендерну пропозицію на закупівлю № 614 від 24.09.2019 року (Додаток 13), в якій зазначено, що термін виконання робіт становить вже 4 (чотири) місяці, тобто кінцевий строк виконання робіт січень 2020 року, що не відповідає умовам тендеру, оскільки підпунктом 4.4 Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) Розділу «Загальні положення» вставлено, що кінцевий строк виконання робіт – 25.12.2019 року. Зважаючи на викладене, Учасник ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009) надав в складі своєї пропозиції інформацію яка не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та мала б була відхилена Замовником підпунктів 1 та 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Керуючись ст.ст. 3, 16, ч.2 ст. 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ПРОСИМО: 1. Прийняти Скарги до розгляду щодо закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області") (оголошення UA-2019-06-11-001216-a); 2. Призупинити вищезазначену Процедуру закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника відмінити рішення, щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "А Груп" (#35340718), як такої що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009). 5. Зобов’язати Замовника провести повторний розгляд та оцінку пропозицій з врахуванням відповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "А Груп" (#35340718) усім вимогам Замовника встановленим в тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII. Додатки: 1. Протокольне рішення № б/н від 17 липня 2019 року уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В., 1 прим. на 2 арк 2. Скарга № 95-ск від 30 липня 2019 року, 1 прим. на 6 арк. 3. Рішення від 01.08.2019 р. № 10450-р/пк-пз, 1 прим. на 3 арк. 4. Рішення від 20.08.2019 року № 11549-р/пк-пз, 1 прим. на 8 арк. 5. Протокольне рішення № б/н від 13 вересня 2019 року уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В, 1 прим. на 2 арк. 6. Гарантійний лист № 35/21 від 27 червня 2019 року, 1 прим. на 1 арк. 7. Реєстр документів № 4 наданих у складі пропозиції конкурсних торгів, 1 прим. на 252 арк. 8. Інформаційна довідка № 35/3 від 27 червня 2019 року, 1 прим. на 252 арк. 9. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 430 від 14.06.2019 року, 1 прим. на 1 арк. 10. Договір № 27/05 від 02 травня 2019 року, 1 прим. на 3 арк. 11. Календарний графік виконання робіт, 1 прим. на 1 арк. 12. Тендерна пропозиція на закупівлю № 456 від 24.06.2019 року, прим. на 1 арк. 13. Тендерну пропозицію на закупівлю № 614 від 24.09.2019 рок, прим. на 1 арк. 14. Платіжне доручення № 1137 від 26 вересня 2019 року , 1 прим. на 2 арк.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2019 23:33
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2019 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Прийнято до уваги.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп", Кучеренко Євген Едуардович 380502367199 agroup1005@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 61c8b8f907a34e8cbd40a1a4f8f137e2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-11-001216-a.b1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
С К А Р Г А на дії Замовника щодо прийняття дискримінаційного та упередженого рішення, яке суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року 11 червня 2019 Замовник на веб-порталі публічних закупівель «ProZorro» розмістил оголошення про проведення процедури закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області") (оголошення UA-2019-06-11-001216-a). Відповідно до абзацу 2 пункту 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель а документи з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. 02 липня 2019 року 2019 року о 12-43 відбулось розкриття тендерних пропозиції учасників. Відповідно до проведеного аукціону участь у процедурі закупівлі прийняло 4 (чотири) учасників, які за результатами аукціону були ранжовані, за остаточною ціною, наступним чином: № Найменування учасника (код ЄДРПОУ) Первинна пропозиція, грн. Остаточна пропозиція, грн. 1 ТОВ "ВІНАС-СТРОЙ" (#33244787) 50 978 617,10 50 713 703,00 2 ТОВ Данко (#32727466) 52 982 661,00 50 900 000,00 3 Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп" (#35340718) 52 011 273,49 52 011 273,49 4 ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009) 52 973 773,20 52 973 773,20 Після закінчення аукціону Замовник, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року (далі – Закон України), здійснив оцінку та розгляд пропозицій Учасників процедур закупівлі. За результатами розгляду та оцінки 30 жовтня були відхилені пропозиції ТОВ "ВІНАС-СТРОЙ" та ТОВ Данко. 17 липня 2019 оку о 16-17 Замовником було розміщено протокольне рішення № б/н уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В, відповідальної за організацію та проведення процедур публічних закупівель Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області від 17 липня 2019 року, відповідно до якого, тендерна пропозиція ТОВ «А ГРУП» була відхилена, на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон України), як така що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до розгляду та прийняття рішення уповноваженої особи, єдиною підставою, для відхилення нашої пропозиції є, нібито не врахування в вартості пропозиції учасника: - люк чавунний для колодязів – 298 шт.; - огорожа сходових прорізів, сходові марші (драбина С1) – 300 шт; - колонка управлянні засувкою Д.100,500 мм – 5 шт. Підпунктом 3 пункту 2 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Пунктом 4 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції тендерних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Технічні вимоги подано в ДОДАТКУ № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Переліку додатків, що завантажуються замовником до електронної системи закупівель окремими файлами. Слід зауважити, що ДОДАТКУ № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації не містить жодної інформація щодо люків чавунних для колодязів, огорож сходових прорізів, сходові марші (драбина С1) та колонок управлянні засувкою Д.100,500 мм. Замовником в прикінцевих положеннях ДОДАТКУ № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» зазначено «За графічною частиною проекту звертатися до кабінету бухгалтерії сільської ради тел. 050-732-25-11», при цьому сама графічна частина проекту не додана до складу тендерної документації та є не її невід’ємною частиною. Крім того, останнім абзацом ДОДАТКУ № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» замовником визначено, що При невідповідності даних ТЗ в цілому та/або по окремим пунктам, або відсутності відповідності пунктів ТЗ опису або обсягів, Замовник залишає за собою право відхилити пропозицію Учасника, згідно статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому відсутнє будь, яке посилання або твердження, що пропозиція Учасника процедури може та/або буде відхилена через не відповідність будь-яким вимогам, які Змовник не зазначив в ДОДАТКУ № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі». Також слід зазначити, що ми як учасник процедури закупівлі, на вимогу тендерної документації, надали гарантійний листи №35/18 від 27.06.2019 року та №35/3 від 27.06.2019 року, якими надали гарантію Замовника, що товари, роботи чи послуги відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам закупівлі встановленим Додатком 1 та що роботи будуть виконані, якісно у кількості, обсязі та в терміни встановлені Замовником, а також вимогам проекту, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Враховуючи викладене нами в складі пропозиції були надані усі необхідні документи, в тому числі ДОДАТКУ № 1 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» та Дефектним актам, тому дії Замовника по необгрунтованому відхиленню нашої тендерної пропозиції грубо суперечить основним принципам Закону України визначеним в статті 3 – відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій. 22 липня 2019 року о 16-10 Замовником було розміщено повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009) та протокольне рішення № б/н уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В, відповідальної за організацію та проведення процедур публічних закупівель Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області від 22 липня 2019 року, яким переможцем торгів було визначено ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009). Відповідно до інформації зазначеної в вищенаведеному протокольному рішенні Замовник не мав зауважень до учасника – ТОВ "ТВК СОЛАР". При цьому слід зауважити що аналіз документів учасника ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009), розміщених 28 червня 2019 року о 14-17 та 01 липня 2019 року о 10-24, містить численні порушення та не відповідності визначені замовником в тендерній документації та суперечить положенням Закону України, с саме. 1. Відповідно до вимог пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлені кваліфікаційні критерії, які наведені в Додатку 4. «Кваліфікаційні критерії до учасників». Відповідно до пункту 3 Додатку 4. «Кваліфікаційні критерії до учасників» учасник в складі своєї пропозиції мають надати Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2017 або 2018 роки, за наведеною формою та надати сканкопії: виконаного аналогічного договору (з оригіналу), визначеного згідно довідки про досвід виконання аналогічного договору (не менш одного) та підтверджуючі документи щодо його виконання (акти виконаних робіт або тощо…). В складі пропозиції учасника ТОВ "ТВК СОЛАР" надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2017 або 2018 роки № 432 від 14.06.2019 року, яка за формою та суттю не відповідає формі, яка визначена Замовником в тендерній документації, а саме в останньому стовбці № 6 учасник змінив найменування з «Контакна особа, тел./факс» на «Контакна особа, вул./факс», та відповідно надав невірну інформацію: o за позицією таблиці № 2 (договір з Виконавчим комітетом Лиманської міської ради) не зазначені телефони контактної особи Цимідан П.Ф.; o за позицією таблиці № 3 (договір з ДП Укршахтгідрозахист) не зазначені телефони контактної особи Балакін В.Г.; o за позицією таблиці № 4 (договір з Новолуганською сільською радою Бахмутського району Донецької області) не зазначена контактна особа. 2. Також на виконання зазначеного вище пункту Додатку 4. «Кваліфікаційні критерії до учасників» учасником надані скан-копії з оригіналів договорів. Зазначені договори не тільки не відповідають вимогам Змовника та Закону України але й Господарського кодексу України: a. Учасником надано відразу дві сканкопії договору з одним й тим замовником – Відділом освіти Лиманської міської ради на виконання тих самих робіт: Капітального ремонту покрівлі Ярівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на суму 1 200 000,00 грн. Надано договір підряду на капітальний ремонт № 468 від 23.10.2017 року та договір підряду № 468 від 03.11.2017 року. При цьому з кожним з договорів передбачено виконання робіт з Капітального ремонту покрівлі Ярівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на суму 1 200 000,00 грн., різними є лише строки виконання робіт, так за договором від 23.10.2017 року строк робіт становить з 23.10.2017 р. по 04.12.2017 р. а за договором від 03.11.2017 року строк робіт становить з 03.11.2017 р. по 04.12.2017 р. Таким чином, Замовником та Учасником з метою уникнення проведення процедури закупівлі було укладено два договори за одним предметом закупівлі, кожний на 1 200 000,00 грн. та/або двічі отримані кошти за одну роботу. Крім того, учасник навмисно зазначив не достовірну інформацію в довідці №432 від 14.06.2019 року за цими договорами. Ним в позиціє № 1 довідки зазначено строк виконання робіт 03.11.2018-04.12.2018 року. b. До договору № 468 від 03.11.2017 року учасником надано додаткову угоду № 1 б/д, відповідно до якої вносились уточнення до договірної ціни та додатки № 1 та № 2 викладались в новій редакції, однак зазначені Додатки в складі пропозиції учасника відсутні. c. Учасником надано договір № 47 від 21.03.2018 року, пунктом 2.1 якого визначено строк виконання робіт до 30.04.2018 року. Крім того надано додаткову угоду № 2 від 27.04.2018 року, якої строк виконання робіт встановлено до 18.05.2018 року та Додаток № 1 Календарний графік виконання робіт викладено в новій редакції, що є невід’ємною частиною Договору. Однак зазначений Додаток 1 до додаткової угоди не наданий в складі тендерної пропозиції учасника. d. Також учасником надана Додаткова угода № 3 від 14.05.2018 року, відповідно до якої вносились зміни до кошторисної документації та календарного графіку виконання робіт, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 1), проте нова редакція Додатку № 1 в складі пропозиції не надана. Крім того, слід зауважити, що відповідно до довідки № 432 від 14.06.2019 року, учасником надані недостовірні данні, за цим договором (позиція № 2) надана інформація, що роботи виконані 21.05.2018 року в оговорені строки, тобто з порушенням строків визначених додатком № 2 до договору. Зважаючи на викладене, Учасник ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009) не надав в повному обсязі достовірну інформацію яка відповідає вимогам Замовника відповідно до тендерної документації та вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», та мала б була відхилена замовником підпунктів 1 та 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі Керуючись ст.ст. 3, 16, ч.2 ст. 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII ПРОСИМО: 1. Прийняти Скарги до розгляду щодо закупівлі: ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт (Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області") (оголошення UA-2019-06-11-001216-a); 2. Призупинити вищезазначену Процедуру закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника відмінити протокольне рішення № б/н уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В, відповідальної за організацію та проведення процедур публічних закупівель Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області від 17 липня 2019 року, щодо відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "А Груп" (#35340718), як такої що не відповідає вимогам тендерної документації. 4. Зобов’язати Замовника відмінити протокольне рішення № б/н уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В, відповідальної за організацію та проведення процедур публічних закупівель Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області від 22 липня 2019 року, щодо визначення переможцем торгів ТОВ "ТВК СОЛАР" (#41083009). 5. Зобов’язати Замовника провести повторний розгляд та оцінку пропозицій з врахуванням відповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "А Груп" (#35340718) усім вимогам Замовника встановленим в тендерній документації та Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VII. Додатки: 1. Протокольне рішення № б/н уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В, відповідальної за організацію та проведення процедур публічних закупівель Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області від 17 липня 2019 року, 1 прим. на 2 арк. 2. Протокольне рішення № б/н уповноваженої особи – Спеціаліст ІІ категорії, бухгалтер Казачук Г.В, відповідальної за організацію та проведення процедур публічних закупівель Новолуганської сільської ради Бахмутського району Донецької області від 22 липня 2019 року, 1 прим. на 1 арк. 3. Повідомлення про намір укласти договір, 1 прим. на 1 арк. 4. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2017 або 2018 роки від 14.06.219 р. № 432, 1 прим. на 1 арк. 5. Договір підряду на капітальний ремонт № 468 від 23.10.2017 року, 1 прим. на 9 арк. 6. Договір підряду на капітальний ремонт № 468 від 03.11.2017 року, 1 прим. на 9 арк. 7. Додаткова угода № 1 б/н до договору підряду на капітальний ремонт №468 від 03.11.2017 року, 1 прим. на 1 арк. 8. Договір підряду на капітальний ремонт № 7 від 21.03.2018 року, 1 прим. на 12 арк. 9. Додаткова угода № 1 від 13.04.2018 року до договору підряду на капітальний ремонт № 47 від 21.03.2018 року року, 1 прим. на 1 арк. 10. Додаткова угода № 2 від 27.04.2018 року до договору підряду на капітальний ремонт № 47 від 21.03.2018 року, 1 прим. на 1 арк. 11. Додаткова угода № 3 від 14.05.2018 року до договору підряду на капітальний ремонт № 47 від 21.03.2018 року, 1 прим. на 1 арк. 12. Платіжне доручення № 925 від 29 липня 2019 року , 1 прим. на 2 арк.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.08.2019 20:36
Дата виконання рішення Замовником: 02.09.2019 12:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення прийнято до уваги
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп", Кучеренко Євген Едуардович 380502367199 agroup1005@ukr.net