-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
71610000-7 Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (209 найменувань)
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Завершена
1 575 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 875.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2019 13:01 - 22.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Інформація про закупівлю ID: cbde6053f10740c88e4fbb106856b81f Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-06-000358-a
Номер:
ad19ccd3e8f34c2390842841d541e4e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000358-a.a4
Назва:
СКАРГА
на дії Замовника в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Інформація про закупівлю
ID: cbde6053f10740c88e4fbb106856b81f
Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-06-000358-a
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі послуг: 71610000-7 Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (209 найменувань), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-06-000358-а. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД» (надалі – Суб’єкт оскарження) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з Тендерною документацією подало тендерну пропозицію.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження, Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію Суб’єкта оскарження (протокол засідання тендерного комітету № 3 від 04.07.2019).
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету № 4 від 04.07.2019 було прийнято рішення визначити переможцем Приватну виробничо-комерційну фірму «Спецналадка».
Ознайомившись зі змістом зазначених протоколів засідань тендерного комітету Замовника, Суб’єкт оскарження не погоджується з рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель та не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Внаслідок чого порушені права та законні інтереси Суб’єкта оскарження, що полягає у наступному.
Так, рішення Замовника про визначення переможцем Приватну виробничо-комерційну фірму «Спецналадка» має бути скасовано, оскільки пропозиція Приватної виробничо-комерційної фірми «Спецналадка» не відповідає вимогам тендерної документації.
1. Відповідно до п. 3.2. Таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації на закупівлю код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 71610000-7 Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти (209 найменувань), затвердженої 18.06.2019, необхідно надати копію договору, який зазначений у довідці з інформацією про аналогічний договір з надання аналогічних послуг або за основним словником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» укладений у період з 2016 по 2019 рік, з документальним підтвердженням досвіду виконання даного договору (надати копії) або оригінал відгуку.
Замовником визначений код закупівлі відповідно до ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 71610000-7 Послуги з випробувань та аналізу складу і чистоти.
Однак, Приватна виробничо-комерційна фірма «Спецналадка» надала (завантажила) копію Договору № 16-В-РЕФ-18 від 19.02.2018, в якому зазначено предмет закупівлі – Послуги з технічного огляду та випробувань – за кодом за ДК 021:2015 – 71630000-3, що суперечить та не відповідає коду закупівлі, зазначеному в тендерній документації.
2. Крім того, згідно з пунктом 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару (послуги, роботи), визначені у Додатку 3 до Документації. Невідповідність запропонованого Учасником товару (послуги, роботи) встановленим технічним вимогам (Додаток 3 до Документації) розцінюється як невідповідність пропозиції умовам тендерної документації». В Додатку 3 «Технічне завдання на закупівлю» до Тендерної документації визначено, що згідно наведеного нижче переліку зазначеного у таблиці надати наступні послуги: перед повірочна підготовка, усунення недоліків та технічне обслуговування для подальшого проведення повірки засобів вимірювальної техніки та градуювання вимірювальних приладів, а також інших засобів, які забезпечують захист життя та охорону здоров’я громадян, в кількості 209 найменувань. Приватною виробничо-комерційною фірмою «Спецналадка» надано (завантажено) Свідоцтво про атестацію, видане 30 грудня 2015 року, реєстраційний номер К.51.007-15, калібрувальній лабораторії ПВКФ «Спецналадка» з Додатком, в якому визначено галузь атестації, а саме: групи засобів вимірюваної техніки, яким ПВКФ «Спецналадка» має право проводити калібрування. При аналізі зазначеного документу виявлено, що ПВКФ «Спецналадка» не зможе надати всі послуги, визначені в Додатку 3 до Тендерної документації, оскільки не має відповідної атестації. А саме: згідно заявленої галузі атестації ПВКФ «Спецналадка» може виконати самостійно тільки найменування №№ 1-12, 14, 138-163, всього 39 найменувань з 209 або 19% з номенклатури замовленого обсягу послуг, визначеного в Додатку 3 до Тендерної документації. Тобто, для інших заявлених послуг необхідне залучення субпідрядників або підтвердження технічної компетентності (спроможності надання послуг).
При цьому, ПВКФ «Спецналадка» надано (завантажено) Довідку про субпідрядників вих. 115 від 10.06.2019 в якій зазначено, що для виконання послуг згідно тендерної документації ПВКФ «Спецналадка» не залучає субпідрядників. Виникає питання: Яким чином ПВКФ «Спецналадка» має намір виконати умови Тендерної документації? Адже на надання всіх послуг визначених в Додатку 3 до Тендерної документації ПВКФ «Спецналадка» не має відповідної атестації. Таким чином, ПВКФ «Спецналадка» свідомо вводить в оману Замовника послуг.
Зазначене суперечить та не відповідає вимогам Тендерної документації, а також законодавству у сфері публічних закупівель.
Суб’єкт оскарження не погоджується з рішенням Замовника та вважає, що при розгляді тендерних пропозицій він порушив основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Згідно ч. З ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД за подання скарги внесена плата зарахована до Державного бюджету в розмірі 5 000,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням, що додається до скарги.
Скарга подається в межах строків, визначених ст. 18 Закону України «Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищенаведене, керуючись 18 Закону України «Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Визнати дії Замовника такими, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення зазначене у протоколі засідання тендерного комітету № 4 від 04.07.2019 про визначення переможцем Приватну виробничо-комерційну фірму «Спецналадка».
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету – платіжне доручення № 12004 від 11.07.2019.
Генеральний директор О.С. Козлов
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга UA-2019-06-06-000358-a.pdf 12.07.2019 12:11
- платіжне доручення до скарги UA-2019-06-06-000358-a.pdf 12.07.2019 12:11
- Рішення від 16.07.2019 № 9507 (+лист Замовнику).pdf 16.07.2019 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.07.2019 № 10191.pdf 29.07.2019 16:43
- Рішення від 26.07.2019 № 10191.pdf 31.07.2019 22:11
- Пояснення 19.07.2019 10:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2019 12:11
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.07.2019 22:12
Вимога
Вирішена
Щодо внесення змін то тендерної документації
Номер:
4749467ec7b3443bad1ca93d20c72446
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000358-a.b3
Назва:
Щодо внесення змін то тендерної документації
Вимога:
Доброго дня!
Тендерна документація містить ряд недоліків, а саме:
1. В тендерній документації (далі - ТД), у т.ч. проекту договору, не прописано які конкретно види послуг (робіт) є предметом закупівлі: повірка засобів вимірювальної техніки, ремонт та градуювання вимірювальних приладів, перевірка відповідності виробів технічним вимогам або ін.
2. У ТД не визначено які саме документи виконавець повинен надати замовнику за результатами наданих послуг.
3. Не визначені кваліфікаційні критерії зокрема щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази, що необхідна для виконання послуг.
Так наприклад, виконання робіт з повірки дозиметрів можливе за умов наявності градуювальної лінійки з джерелом іонізуючого випромінювання, або спеціальної повірочної установки, що генерує іонізуюче випромінювання, при цьому виконання робіт на таких установках потрубує наявності ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання України.
4. Загальні вимоги до учасника, що наведені у додатку 3, а саме щодо наявності у учасника свідоцтва про атестацію калібрувальної лабораторії є неправомірним з наступних причин.
1) Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 1192 від 23.09.2015 втратив чинність Наказ № 71 від 29.03.2005 “Про затвердження Правил уповноваження та атестації у державній метрологічній системі” яким передбачалась атестація калібрувальної лабораторії.
2) Постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 374 (із змінами внесеними згідно з постановою КМ № 852 від 03.10.2018 ) затверджено “Перелік категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці”.
Згідно п.5 ст. 17 Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, проводиться:
- науковими метрологічними центрами, які мають міжнародно визнані калібрувальні та вимірювальні можливості за відповідними видами та підвидами вимірювань, та/або із застосуванням національних еталонів;
- науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повірочними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки відповідних засобів.
Ст. 18 наведеного Закону вимагає від організацій, що виконують зазначену діяльність, отримання свідоцва про уповноваження (п.4).
3) До переліку додатку 3 внесено ряд виробів, перевірка яких взагалі не протребує наявості дозволів у галузі метрологічної діяльності, оскільки вони не відносяться до ЗВТ.
На підставі викладеного вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 19.06.2019 15:56
Дата подачі:
15.06.2019 12:16
Вирішення:
Відповідь надано у протоколі №3
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо порядку закупівлі
Номер:
4d3eb27e723944c2a9332f592fd3186a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000358-a.a2
Назва:
Щодо порядку закупівлі
Вимога:
Доброго дня!
1 В тендерній документації (додаток 4, п. 2.1) зазначено, що якість послуг повинна відповідати умовам Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі – Закон).
Згідно Закону законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки (далі – ЗВТ), що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці. Перелік законодавчо регульованих ЗВТ визначений постановою Кабінету Міністрів України від 4 червня 2015 року № 374.
Таким чином, до розділу «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», що наведений у додатку 3 тендерної документації, включені законодавчо регульовані ЗВТ, що підлягають періодичній повірці.
Тендерна документація також вимагає:
- надати копію (-ії) документу (-ів) про наявність калібрувальної лабораторії
( свідоцтво про атестацію калібрувальної лабораторії);
- надати документальне підтвердження наявності спеціалістів, які пройшли кваліфікацію і можуть проводити калібрування засобів вимірювальної техніки та інше (копії сертифікатів, посвідчень);
- надати копію свідоцтва про атестацію робочого місця,
Але чинне законодавство не передбачає наявність цих документів для повірочних лабораторій (а також наукових метрологічних центрів, державних підприємств, які належать до сфери управління Мінекономрозвитку України та провадять метрологічну діяльність), уповноважених на проведення повірки законодавчо регульованих засобів ЗВТ відповідно до Закону.
2. В тендерній документації (додаток 4, п. 5.2) зазначено місце надання послуг – за адресою Замовника, тоді як чинні методики повірки деяких ЗВТ (наприклад дозиметри, п. 179- 182 додатку 3 тендерної документації) не передбачають можливість проведення їх повірки на місці експлуатації (як з технічних причин так і з питань техніки безпеки (зокрема радіаційної)).
На підставі викладеного вимагаємо переглянути та внести зміни в тендерну документацію з визначенням відповідних кваліфікаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 19.06.2019 15:56
Дата подачі:
14.06.2019 15:41
Вирішення:
Відповідь надано у протоколі №3
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо порядку закупівлі
Номер:
c5e8eefed4574bcea2853af927788822
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000358-a.b1
Назва:
Щодо порядку закупівлі
Вимога:
Доброго дня!
Відповідно до ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі” закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим аналіз тендерної документації свідчить про недотримання замовником таких принципів як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність.
Таке твердження грунтується на наступному.
1. Згідно визначення наведеному у Законі України “Про метрологію та метрологічну діяльність”
засобами вимірювальної техніки є - засоби вимірювань, вимірювальні системи, матеріальні міри, стандартні зразки та будь-які частини засобів вимірювань або вимірювальних систем, якщо ці частини можуть бути об’єктом спеціальних вимог та окремого оцінювання відповідності
Таким чином, до переліку об´єктів, обладнання та виробів, що наведений у додатку 3 включено як обладнання, що є засобами вимірювальної техніки (ЗВТ), так і вироби, що не підпадають під категорію ЗВТ, зокрема:
- засоби захисту від рентгенівського випромінювання (позиції 185-193);
- димові та вентиляційні канали (позиція 207).
2. Тендерна документація вимагає наявність у учасників (згідно розділу “Загальні вимоги до учасників” додатку 3) наступних документів:
- свідоцтва про атестацію калібрувальної лабораторії;
- сертифікатів, посвідчень у спеціалістів, які пройшли кваліфікацію і можуть проводити калібрування засобів вимірювальної техніки;
- свідоцтва про атестацію робочого місця.
Разом з тим, для підприємств та організацій які виконують роботи з перевірки свинцевого еквіваленту засобів захисту від рентгенівського випромінювання або перевірку ефективності димових та вентиляційних каналів, необхідність отримання вищевказаних документів діючим законодавством не передбачається.
Включення засобів захисту від рентгенівського випромінювання та послуг з перевірки ефективності димових та вентиляційних каналів до переліку ЗВТ, що підлягають періодичній повірці, значно обмежує коло установ та підприємств, що можуть взяти участь у процедурі відкритих торгів, що унеможливлює конкуренцію серед учасників та максимальну економію бюджетних коштів.
На підставі викладеного вимагаємо переглянути тендерну документацію та включити послуги, що зазначені у пунктах 185-193 та 207 таблиці додатка 3 до окремих лотів з визначенням відповідних кваліфікаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 14.06.2019 12:57
Дата подачі:
11.06.2019 15:15
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника , а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже , відповідно до норм діючого законодавства. Замовник має саме право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто , поділ предмета закупівлі на окремі частини (лоти) не є обов’язковими , є правом , та залишає за Замовником альтернативу вибору, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за Замовником поділити предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Також, згідно листа Мінекономрозвитку №3304-06/26774-06 від 02.08.2017 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовником.
На думку тендерного комітету закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору , оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність своєчасність надання послуг. .
Статус вимоги:
Задоволено