• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Завершена

149 112.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2019 10:18 - 23.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: c250cd75ecc44e75a53f9aeb4adfd1a0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000558-b.a7
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення замовника №7 від 10.10.2019р. про визначення переможця
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.11.2019 23:05
Автор: ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД, Побєдаш Тетяна Євгенівна +380935110509 centrallised@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 48631f4dd0684839a045b1c38e80eefc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000558-b.a6
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення замовника №7 від 10.10.2019р. про відхилення тендерної пропозиції
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.11.2019 23:02
Автор: ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД, Побєдаш Тетяна Євгенівна +380935110509 centrallised@ukr.net
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e9306e6d5e03403597228a59f85e119e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000558-b.b5
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Тендерного комітету КП "Комсервіс" про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Спецсервіс АДС" та на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.11.2019 23:01
Автор: ТОВ Спецсервіс АДС, Зарванський Артем Володимирович +380506672704 33955530@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 86b164528f6d431587a086d68ffe7b6e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000558-b.c4
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Скарга щодо рішення Замовника згідно Протокола №4.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.10.2019 23:31
Дата виконання рішення Замовником: 09.10.2019 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: Комунальне підприємство "Комсервіс" Дрружківської міської ради на підставі рішення №14129-р/пк-пз від 02.10.2019 протоколом №6 від 09.10.2019 відмінили протокол №4 від 03.09.2019р
Автор: ТОВ «Донецьк Ліфт», Иванов Иван Иванович +380678282388 donetsklift.mail@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасуваня протоколу №4 від 03.09.2019р.

Номер: 7bf3e463afc445fcb9d2895126d09409
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000558-b.a3
Назва: Вимога про скасуваня протоколу №4 від 03.09.2019р.
Вимога:
Згідно Статті 24. «Забезпечення тендерної пропозиції» Закону України «Про публічні закупівлі»: «1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції. У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.» Як свідчить інформація п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації затвердженою рішенням тендерного комітету протокол №3 від 30.07.2019р.: «Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 24000,00 грн., яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.» Учасник ТОВ «Спецсервіс АДС» визначений Переможцем згідно протоколу №4 від 03.09.2019 р., порушив Закон України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації затвердженою рішенням тендерного комітету протокол №3 від 30.07.2019р. не надав гарантії виконання своїх зобов’язань у вигляді електронної банківської гарантії. Виходячи з вищевикладеного, наполягаємо скасувати протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №4 від 03.09.2019 р. про прийняття пропозиції наданої ТОВ «Спецсервіс АДС».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне підприємство "Комсервіс"Дружківської міської ради повідомляє наступне: Гарантія платежу-письмове зобов'язання гаранта, яка видається за наказом покупця на користь продавця, сплатити останьому визначеному суму у випадку невиконання покупцем своїх обов'язків по сплаті за поставлений товар чи отримані послуги. Тендерна гарантія-письмове зобов'язання гаранта, яка видане за наказом сторони, що бере участь у тендері на користь сторони, яка є організатором тендеру в частині відмови від його реалізації після того, як він став переможцем тендеру. Зважаючи на те, що кінцевою вимогою замовника є отримання коштів на знак забезпечення тендерної пропозиції замовник має право на отримання коштів в грошовій формі, що було і зроблено переможцем учасникім торгів. Таким чином замовник своєчасно отримав забезпечення тендерної документаціїї.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА

Номер: 207219cbf4d940d1897d05fdc050e25a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000558-b.a2
Назва: СКАРГА
Скарга:
Скарга щодо умов тендерної документації за індентифікатором закупівлі UA-2019-06-05-000558-b.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.07.2019 22:25
Дата виконання рішення Замовником: 02.08.2019 08:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі Рішення №8929 від 04.07.2019 Антимононопольного комітету України скарга задоволена
Автор: ТОВ ЦЕНТРСЕРВІСБУД, Побєдаш Тетяна Євгенівна +380935110509 centrallised@ukr.net
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: a726b711afc447649a7fcfbb2915fb74
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000558-b.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
1) Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-06-05-000558-b, конкретна назва предмета закупівлі : “Послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем» та згідно Проекту договору Замовник відповідальний за експлуатацію ліфтів (п.3.2.2.1 Проекту договору), але в тендерній документації на закупівлю не співпадає назва предмета закупівлі : «Послуги з експлуатації ліфтового господарства, технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем та безпечної експлуатації ліфтів»; 2) п.4 Додатка №5 до Тендерної документації «Технічні вимоги» : «Надати копію дозвілу на експлуатацію об’єктів підвищеної небезпеки», є дискримінаційним тому, що експлуатація ліфтів є функцією Замовника, який експлуатує ці об’єкти згідно «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів»; 3)п.2 Додатка №2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників»: Наявність працівників відповідної кваліфікації … на території м.Дружківка», також є дискримінаційним. 4) Строк надання послуг згідно тендерної документації складає з 01.07.2019р. по 31.12.2019р., що не співпадає з Проектом договору: п.6.1. Договір діє з 01.07.2019р. по 01.07.2020р., та додаток №1 до Тендерної документації «Тендерна пропозиція» : «5. Надання послуг протягом 2019-2020року.». Дані вимоги є дискримінаційними, прописаними під певного учасника закупівлі. Зважаючи на нижченаведене, вважаємо, що Замовник, в особі голови Тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного з учасників. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи у випадках Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру. Вимагаємо наступне: - Зупинити процедуру Закупівлі; - Внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу задоволено на підставі засіданні тендерного комітету протоколу №3 від 30.07.2019 року та рішення Антимонопольного комітету України
Статус вимоги: Задоволено