-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Послуги з технічного обслуговування ліфтів
Завершена
149 112.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 745.00 UAH
Період оскарження:
05.06.2019 10:18 - 23.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
c250cd75ecc44e75a53f9aeb4adfd1a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000558-b.a7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення замовника №7 від 10.10.2019р. про визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 2.pdf 21.10.2019 12:16
- Скан-копія платіжного доручення 21.10.2019 12:16
- Рішення від 24.10.2019 № 15339 + лист Замовнику.pdf 24.10.2019 21:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2019 № 16328.pdf 11.11.2019 17:58
- Рішення від 08.11.2019 № 16328.pdf 13.11.2019 23:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2019 12:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.11.2019 23:05
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
48631f4dd0684839a045b1c38e80eefc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000558-b.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення замовника №7 від 10.10.2019р. про відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 1.pdf 21.10.2019 12:10
- Скан-копія платіжного доручення 21.10.2019 12:10
- Рішення від 24.10.2019 № 15338 + лист Замовнику.pdf 24.10.2019 21:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2019 № 16327.pdf 11.11.2019 17:58
- Рішення від 08.11.2019 № 16327.pdf 13.11.2019 23:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.10.2019 12:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
13.11.2019 23:02
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
e9306e6d5e03403597228a59f85e119e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000558-b.b5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення Тендерного комітету КП "Комсервіс" про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Спецсервіс АДС" та на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 11.10.2019 13:12
- плата за скаргу до органу оскарження 11.10.2019 13:12
- рішення від 16.10.2019 № 14760+ лист Замовнику.pdf 17.10.2019 11:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.10.2019 №15708 .pdf 31.10.2019 17:59
- рішення від 30.10.2019 №15708 .pdf 04.11.2019 23:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.10.2019 13:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.11.2019 23:01
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
86b164528f6d431587a086d68ffe7b6e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000558-b.c4
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Скарга щодо рішення Замовника згідно Протокола №4.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 12.09.2019 12:04
- Платіжне доручення 12.09.2019 12:04
- Рішення від 13.09.2019 № 12889 (+лист Замовнику).pdf 14.09.2019 02:08
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2019 № 14129.pdf 03.10.2019 20:25
- Рішення від 02.10.2019 № 14129.pdf 07.10.2019 23:31
- SCAN_20191009_131621434.pdf 09.10.2019 13:23
- SCAN_20191009_131718606.pdf 09.10.2019 13:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2019 12:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.10.2019 23:31
Дата виконання рішення Замовником:
09.10.2019 13:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство "Комсервіс" Дрружківської міської ради на підставі рішення №14129-р/пк-пз від 02.10.2019 протоколом №6 від 09.10.2019 відмінили протокол №4 від 03.09.2019р
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасуваня протоколу №4 від 03.09.2019р.
Номер:
7bf3e463afc445fcb9d2895126d09409
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000558-b.a3
Назва:
Вимога про скасуваня протоколу №4 від 03.09.2019р.
Вимога:
Згідно Статті 24. «Забезпечення тендерної пропозиції» Закону України «Про публічні закупівлі»:
«1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.»
Як свідчить інформація п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації затвердженою рішенням тендерного комітету протокол №3 від 30.07.2019р.:
«Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 24000,00 грн., яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.»
Учасник ТОВ «Спецсервіс АДС» визначений Переможцем згідно протоколу №4 від 03.09.2019 р., порушив Закон України «Про публічні закупівлі» та вимоги тендерної документації затвердженою рішенням тендерного комітету протокол №3 від 30.07.2019р. не надав гарантії виконання своїх зобов’язань у вигляді електронної банківської гарантії.
Виходячи з вищевикладеного, наполягаємо скасувати протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця №4 від 03.09.2019 р. про прийняття пропозиції наданої ТОВ «Спецсервіс АДС».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2019 12:06
Вирішення:
Комунальне підприємство "Комсервіс"Дружківської міської ради повідомляє наступне:
Гарантія платежу-письмове зобов'язання гаранта, яка видається за наказом покупця на користь продавця, сплатити останьому визначеному суму у випадку невиконання покупцем своїх обов'язків по сплаті за поставлений товар чи отримані послуги.
Тендерна гарантія-письмове зобов'язання гаранта, яка видане за наказом сторони, що бере участь у тендері на користь сторони, яка є організатором тендеру в частині відмови від його реалізації після того, як він став переможцем тендеру.
Зважаючи на те, що кінцевою вимогою замовника є отримання коштів на знак забезпечення тендерної пропозиції замовник має право на отримання коштів в грошовій формі, що було і зроблено переможцем учасникім торгів.
Таким чином замовник своєчасно отримав забезпечення тендерної документаціїї.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА
Номер:
207219cbf4d940d1897d05fdc050e25a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000558-b.a2
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Скарга щодо умов тендерної документації за індентифікатором закупівлі UA-2019-06-05-000558-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скан-копія платіжного доручення 14.06.2019 19:20
- СКАРГА 14.06.2019 19:20
- рішення від 19.06.2019 № 7998.pdf 20.06.2019 12:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.07.2019 № 8929.pdf 05.07.2019 17:26
- рішення від 04.07.2019 № 8929.pdf 09.07.2019 22:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.06.2019 19:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.07.2019 22:25
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2019 08:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі Рішення №8929 від 04.07.2019 Антимононопольного комітету України скарга задоволена
Вимога
Вирішена
ВИМОГА
Номер:
a726b711afc447649a7fcfbb2915fb74
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000558-b.c1
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
1) Згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-06-05-000558-b, конкретна назва предмета закупівлі : “Послуги з технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем» та згідно Проекту договору Замовник відповідальний за експлуатацію ліфтів (п.3.2.2.1 Проекту договору), але в тендерній документації на закупівлю не співпадає назва предмета закупівлі : «Послуги з експлуатації ліфтового господарства, технічного обслуговування ліфтів та диспетчерських систем та безпечної експлуатації ліфтів»;
2) п.4 Додатка №5 до Тендерної документації «Технічні вимоги» : «Надати копію дозвілу на експлуатацію об’єктів підвищеної небезпеки», є дискримінаційним тому, що експлуатація ліфтів є функцією Замовника, який експлуатує ці об’єкти згідно «Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів»;
3)п.2 Додатка №2 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників»: Наявність працівників відповідної кваліфікації … на території м.Дружківка», також є дискримінаційним.
4) Строк надання послуг згідно тендерної документації складає з 01.07.2019р. по 31.12.2019р., що не співпадає з Проектом договору: п.6.1. Договір діє з 01.07.2019р. по 01.07.2020р., та додаток №1 до Тендерної документації «Тендерна пропозиція» : «5. Надання послуг протягом 2019-2020року.».
Дані вимоги є дискримінаційними, прописаними під певного учасника закупівлі. Зважаючи на нижченаведене, вважаємо, що Замовник, в особі голови Тендерного комітету та його членів мають фінансову зацікавленість у перемозі одного з учасників. У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи у випадках Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
Вимагаємо наступне:
- Зупинити процедуру Закупівлі;
- Внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лифты 1 .pdf 02.08.2019 08:16
- Лифты 2.pdf 02.08.2019 08:16
Дата подачі:
11.06.2019 14:52
Вирішення:
Вимогу задоволено на підставі засіданні тендерного комітету протоколу №3 від 30.07.2019 року та рішення Антимонопольного комітету України
Статус вимоги:
Задоволено