• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Господарчий інвентар

Завершена

4 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2019 14:15 - 07.06.2019 14:14
Вимога
Відхилено

По закупіплі UA-2019-06-04-001889-b

Номер: 68c1a508ff8243f3aa8b84cebd37e7c2
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-04-001889-b.c1
Назва: По закупіплі UA-2019-06-04-001889-b
Вимога:
Вимоги, сформульовані Замовником, складено некоректно,з ігноруванням діючого законодавства,під одндго учасника. 1.Довідки з банку прикріплені згідно постанови Нац.банку України -вимоги незаконні.. 2.Тавтологія в документах 3-4 рази(фірмовий бланк,інформація про учасника, проект договору) 3.Вимога про копію паспорту стосується тільки для керівника,діючого за довіреністю (тільки під одного учасника) 4.Технічні помилки,що не стосуються предмету закупівлі,можуть бути виправлені при кваліфікації Переможця. 5/Вимога про подачу проекту договору підписаного директорм та завіреного печаткою. Навіщо ще лист про згоду на цей договір і так далі Вищенаведене свідчить про некомпетентність співробітників, які не мають достатнього досвіду юридичного та діловодства з одного боку, та те, що вимоги викладен під одного учасника по закупівлях 3 шт -UA-2019-06-04-001816-b -UA-2019-06-04-001889-b -UA-2019-06-04-001950-b Вишенаведені торги потрібно відмінити та провести повторно після корекції документації по закупівлі спільно з юридичною службою Дніпроської міської ради Додаткове звернення до прокуратури допоможе усунути корупційні складові три торгах на Прозоро даного Замовника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», яка затверджена наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. №10 визначається порядок використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою відбору постачальника товару, надавача послуг та виконавця робіт для укладання договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання. Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз’ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі або звернутися до замовника з вимогою щодо внесення змін. В період уточнень, якщо у Вас виникали питання щодо даної закупівлі Ви мали право звернутися до замовника але Ви не скористалися своїм правом про надання роз’яснення щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та не звернулися до замовника з вимогою щодо внесення змін. Відповідно до вищезазначеної Інструкції під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщуються вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. На підставі вищезазначеного повідомляємо, вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв визначено з дотриманням вимог чинного законодавства України, жодного порушення з боку замовника не має.
Статус вимоги: Відхилено