-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
виготовлення облікової документації (облікової картки, паспорту, акту технічного стану, історичної довідки) на пам’ятки культурної спадщини (пам’ятки історії) для виконання заходів «Програми розвитку культури у Дніпропетровській області на 2017 – 2020 роки».
Завершена
110 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 550.00 UAH
Період оскарження:
11.06.2019 12:39 - 14.06.2019 14:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо діскваліфікації замовником більш економічно вигідної пропозиції
Номер:
a85ebab07cca46209fa83035a392ed7e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-11-001546-b.b1
Назва:
Вимога щодо діскваліфікації замовником більш економічно вигідної пропозиції
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Дніпропетровським обласним центром з охорони історико-культурних цінностей, що належить до сфери управління Дніпропетровської облдержадміністрації, було проведено закупівлю ID UA-2019-06-11-001546-b на виготовлення облікової документації (облікової картки, паспорту, акту технічного стану, історичної довідки) на пам’ятки культурної спадщини (пам’ятки історії) для виконання заходів «Програми розвитку культури у Дніпропетровській області на 2017 – 2020 роки».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Павленко Юрій Володимирович
2. ФОП Житников Володимир Володимирович
Ціна учасника ФОП Павленка Юрія Володимировича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те, що його пропозиція «не відповідає вимогам зазначеним у період оголошення Закупівлі (Додаток №2) (кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та способі х підтвердження)» (див. протокол засідання тендерного комітету Дніпропетровського обласного центру з охорони історико-культурних цінностей №11 від 21.06.19), пункти, щодо яких визначено невідповідність, не приведені.
Згідно п.1 додатку №2 оголошення про закупівлю фізична-особа підприємець мав надати:
1. Довідку про особу (складену у довільній формі), що містить інформацію про освіту; діяльність у сфері, що пов’язана з науковим дослідженнями пам’яток; досвід роботи, та додатки:
• копію документа, підтверджуючого державну реєстрацію та копію витягу з реєстру платників єдиного податку (для фізичної особи-підприємця);
• згоду на використання персональних даних;
• копію паспорта*;
• копію індивідуального податкового номера*;
• копію трудової книжки*.
ФОП Павленком Ю.В. надано довідку (складену у довільній формі) про особу, яка працює в ФОП Павленка Ю.В. та яку буде залучено до роботи над послугами, довідка містить інформацію про освіту, діяльність у сфері, що пов’язана з науковим дослідженням пам’яток, досвід роботи головного архітектору проектів Мигидюк А.С. – файл «Довідка співробітник.pdf». Надано також додатки:
- копія диплому Мигидюк А. С. – файл «Диплом Мигидюк АС.pdf»;
- копія сертифікату Мигидюк А. С. – файл «Сертифікат Мигидюк АС.pdf»;
- копія трудової книжки Мигидюк А. С. – файл «Трудова Мигидюк АС стисн.pdf»;
- резюме в довільній формі Мигидюк А. С. – файл «Резюме Мигидюк АС.pdf».
Також ФОП Павленком Ю.В, надано довідку про фізичну особу-підприємця Павленка Ю.В. (складену у довільній формі) з інформацією про фізичну особу-підприємця, реквізити, види діяльності що пов’язані з науковим дослідженнями пам’яток фізичної особи-підприємця – файл «Довідка учасник.pdf». Надано також додатки:
- копія виписки з єдиного державного реєстру – файл «Виписка ЄДР.pdf»;
- копія витягу з єдиного державного реєстру – файл «Витяг ЄДР.pdf»;
- копія витягу з реєстру платників єдиного податку – файл «Витяг ЄП.pdf»;
- згода на використання персональних даних Павленка Ю.В. – файл «Згода Павленко ЮВ.pdf»;
- копія паспорта та копія ІНН Павленка Ю.В. – файл «Паспорт та ІПН Павленко ЮВ.pdf»;
В п. 1 не визначено особу, довідку щодо якої вимагає замовник, тому ФОП Павленко Ю.В. надає дві довідки, які дають повну й вичерпну інформацію щодо пункту 1 додатку 2 – вони дають змогу повністю переконатися що ФОП Павленко Юрій Володимирович має спеціалістів потрібної кваліфікації, з достатнім досвідом роботи, з відповідною освітою, що він веде діяльність у сфері, що пов’язана з науковим дослідженнями пам’яток, має право та в змозі забезпечити виконання послуг згідно предмету тендеру. Додатково ФОП Павленко Ю.В. надав лист-пояснення – файл «Лист-пояснення.pdf» де доводить відсутність сенсу мати копію трудової книжки самої фізичної особи-підприємця, коли потрібний досвід є в найманого працівника, та неможливість фізично її зробити (вона не має вестися та зберігатися в ФОП), що може інтерпретуватись як дискримінаційна вимога щодо фізичних осіб-підприємців.
Всі вищенаведені документи є завантаженими у систему до 14:00 19.06.2019 (до кінцевого терміну прийому пропозицій), є повністю читабельними, їх наявність повна згідно переліку.
Згідно п.2 додатку №2 оголошення про закупівлю фізична-особа підприємець мав надати:
2. Щодо підтвердження кваліфікації:
• копію диплому за спеціальністю архітектура або історія, освітньо - кваліфікаційний рівень - не нижче спеціаліста;
• копію документа про наявність наукового ступеню (за наявності);
• документальне підтвердження надання аналогічних послуг: копії виготовленої та підписаної у встановленому законодавством порядку облікової документації на пам’ятки історії (будівлі) або пам’ятки архітектури.
ФОП Павленко Ю.В. в складі своєї пропозиції надає копію диплома свого співробітника – головного архітектору проектів Мигидюк А.С., що працює в ФОП Павленка Ю.В. на постійній основі – файл «Диплом Мигидюк АС.pdf». Додатково щодо підтвердження кваліфікації спеціаліста надано:
- копія сертифікату Мигидюк А. С. – файл «Сертифікат Мигидюк АС.pdf»;
- копія трудової книжки Мигидюк А. С. – файл «Трудова Мигидюк АС стисн.pdf»;
- резюме в довільній формі Мигидюк А. С. – файл «Резюме Мигидюк АС.pdf».
Крім цього ФОП Павленком Ю.В. надано довідку (складену у довільній формі) про особу, яка працює в ФОП Павленка Ю.В. та яку буде залучено до роботи над послугами, довідка містить інформацію про освіту, діяльність у сфері, що пов’язана з науковим дослідженням пам’яток, досвід роботи головного архітектору проектів Мигидюк А.С. – файл «Довідка співробітник.pdf».
Копія документа про наявність наукового ступеню відсутня (відсутня наявність згаданого документу). У листі-поясненні – файл «Лист-пояснення.pdf» Павленко Ю.В. доводить відсутність необхідності мати науковий ступінь для виконання робіт, зазначених в тендерній документації.
ФОП Павленко Ю.В. приводить приклади подібних робіт – файли «Приклад Суд Паспорт Стисн.pdf» та «Приклад Суд Акт Істдовідка Стисн.pdf», що включають в себе й паспорт пам’ятки, й акт технічного стану й історичну довідку по об’єкту пам’ятки місцевого значення Окружний суд за адресою: м. Житомир, Старий бульвар, 7, по яким можна оцінити якість виконаних робіт, і які було передано замовнику у форматі .pdf разом з оригіналами комплектів (всі підписані оригінали комплектів знаходяться у замовника і не мають знаходитись у виконавця, тому копії неможливо виконати фізично), але на підтвердження виконання робіт в повному обсязі ФОП Павленко Ю.В. приводить додатково:
- копію договору №282 від 01.11.2018р. – файл «Договір 282.pdf»;
- акт приймання виконаних робіт від 04.12.2018р. – файл «Акт 282.pdf»;
- відгук замовника – файл «Відгук.pdf».
Всі вищенаведені документи дають повну й вичерпну інформацію щодо пункту 2 додатку 2 – вони дають змогу повністю переконатися що ФОП Павленко Юрій Володимирович відповідає кваліфікаційним критеріям - має спеціалістів потрібної кваліфікації, з відповідною освітою, що він має досвід діяльності у сфері, що пов’язана з науковим дослідженнями пам’яток, та в змозі забезпечити виконання послуг згідно предмету тендеру.
Всі вищенаведені документи є завантаженими у систему до 14:00 19.06.2019 (до кінцевого терміну прийому пропозицій), є повністю читабельними, їх наявність повна згідно переліку, за виключенням наукового звання, наявність якого не є необхідною.
Згідно п.3 додатку №2 оголошення про закупівлю фізична-особа підприємець мав надати:
3. Комерційну пропозицію відповідно форми наведеної у додатку №5.
ФОП Павленко Ю.В. в складі своєї пропозиції надає комерційну пропозицію – файл «Комерційна пропозиція 180620191.pdf», що точно відповідає додатку 5.
Виходячи з вищенаведеного, детально ознайомившись з пропозицією учасника ФОП Павленка Юрія Володимировича, встановлено, що документи наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації, та подані у встановлений Законом строк. По ним замовник може визначити всю необхідну інформацію про підприємство та про його кваліфікацію в сфері послуг щодо закупівлі.
Разом з тим, у пропозиції ФОП Житникова В.В., якого замовник призначив переможцем відсутні документи, які вимагались додатком 2 до оголошення про тендер, а саме:
- копія документа, підтверджуючого державну реєстрацію,
- копія паспорта,
- копії індивідуального податкового номера,
- копії трудової книжки,
- приклади подібних робіт, виконаних ФОП Житниковим В.В.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Наказом № 892 від 19.06.2017 Міністерства економічного розвитку і торгівлі та п.9.2 Наказу №35 ДП “Зовнішторгвидав” від 13.04.2016 встановлено, що рішення про дискваліфікацію учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконним. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.
Керуючись вищенаведеним, вважаю дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення щодо призначення переможцем учасника ФОП Житникова В.В.
2. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Павленко Юрій Володимирович та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Наказу № 892 від 19.06.2017 Міністерства економічного розвитку і торгівлі якими передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист 2 21062019.pdf 22.06.2019 01:50
Дата подачі:
22.06.2019 01:50
Вирішення:
Шановний учасник закупівель,ваша вимога до закупівлі ID: UA-2019-06-11-001546-b розглянута. По суті Вашого звернення відповідаємо:
Законом України "Про публічні закупівлі" визначено порогова вартість товарів, робіт і послуг, що закуповуються, у відношенні яких застосовуються тендерні процедури, визначені цим законом. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена цим законом (допорогові закупівлі) тендерні процедури не застосовуються. Замовник самостійно здійснює кваліфікацію учасника, що подав найменшу цінову пропозицію у відповідності до принципів здійснення публічних закупівель.
Вами не виконано вимогу зазначену у період оголошення закупівлі (п.2 Додаток №2 (кваліфікаційні та інші вимоги до учасника)).
Вважаємо за необхідне зазначити, що наказ державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» втратив чинність на підставі наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо призначення замовником переможця, що не відповідає кваліфікаційним вимогам
Номер:
217eb608968b482ab52d008d4e5e4ee8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-11-001546-b.b2
Назва:
Вимога щодо призначення замовником переможця, що не відповідає кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Дніпропетровським обласним центром з охорони історико-культурних цінностей, що належить до сфери управління Дніпропетровської облдержадміністрації, було проведено закупівлю ID UA-2019-06-11-001546-b на виготовлення облікової документації (облікової картки, паспорту, акту технічного стану, історичної довідки) на пам’ятки культурної спадщини (пам’ятки історії) для виконання заходів «Програми розвитку культури у Дніпропетровській області на 2017 – 2020 роки».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ФОП Павленко Юрій Володимирович
2. ФОП Житников Володимир Володимирович
Ціна учасника ФОП Павленка Юрія Володимировича була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував даного учасника через те, що його пропозиція «не відповідає вимогам зазначеним у період оголошення Закупівлі (Додаток №2) (кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та способі х підтвердження)», та визначив пропозицію ФОП Житникова Володимира Володимировича як таку, що «відповідає кваліфікаційним та іншім вимогам до учасників та способу їх підтвердження (Додаток №2).» (див. протокол засідання тендерного комітету Дніпропетровського обласного центру з охорони історико-культурних цінностей №11 від 21.06.19).
Згідно п.1 додатку №2 оголошення про закупівлю фізична-особа підприємець мав надати:
1. Довідку про особу (складену у довільній формі), що містить інформацію про освіту; діяльність у сфері, що пов’язана з науковим дослідженнями пам’яток; досвід роботи, та додатки:
• копію документа, підтверджуючого державну реєстрацію та копію витягу з реєстру платників єдиного податку (для фізичної особи-підприємця);
• згоду на використання персональних даних;
• копію паспорта*;
• копію індивідуального податкового номера*;
• копію трудової книжки*.
З яких ФОП Житниковим В.В. до 14:00 19.06.2019 (до кінцевого терміну прийому пропозицій), НЕ НАДАНО:
- копії документа, підтверджуючого державну реєстрацію;
- копії паспорта*;
- копії індивідуального податкового номера*;
- копії трудової книжки*.
Примітка, що документи позначені * надаються у паперовому вигляді, у разі визначення учасника переможцем, не скасовують необхідності їх подачі в тендерній пропозиції, як додатку до довідки з п.1 додатку 2 оголошення, як і вказано в вимозі.
Крім того, в довідці платника єдиного податку в ФОП Житникова В.В. ВІДСУТНІЙ необхідний КВЕД, що дозволяв би діяльність у сфері, що пов’язана з науковим дослідженнями пам’яток;
Таким чином пропозиція ФОП Житникова В.В, не відповідає вимогам зазначеним в п. 1 додатку 2 тендерної документації ані за складом, ані за змістом.
Згідно п.2 додатку №2 оголошення про закупівлю фізична-особа підприємець мав надати:
2. Щодо підтвердження кваліфікації:
• копію диплому за спеціальністю архітектура або історія, освітньо - кваліфікаційний рівень - не нижче спеціаліста;
• копію документа про наявність наукового ступеню (за наявності);
• документальне підтвердження надання аналогічних послуг: копії виготовленої та підписаної у встановленому законодавством порядку облікової документації на пам’ятки історії (будівлі) або пам’ятки архітектури.
ФОП Житников В.В. в складі своєї пропозиції приводить копії паспортів пам’яток, виконаних іншими організаціями - ТОВ НВП «Пік-А» та ПП «Ареал-Центр». Крім того, за умовами тендеру потрібні виконання й акту технічного стану, й історичних довідок, приклади яких ФОП Житниковим В.В. не наведено.
Таким чином пропозиція ФОП Житникова В.В, не відповідає вимогам зазначеним в п.2 додатку 2 тендерної документації ані за складом, ані за змістом.
Виходячи з вищенаведеного, детально ознайомившись з пропозицією учасника ФОП Житникова В.В., встановлено, що документи на момент закінчення прийому пропозицій наявні НЕ в повному обсязі та НЕ повністю відповідають умовам документації. По ним замовник НЕ зможе визначити всю необхідну інформацію про підприємство та про його кваліфікацію в сфері послуг щодо закупівлі.
Згідно останніх абзаців оголошення «У разі ненадання одночасно усіх необхідних документів, пропозиція Учасника розгляду не підлягає та відхиляється як така, що не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні та в додатку №2. Після проведення аукціону додатково завантаженою може бути лише форма «Комерційна пропозиція» Додаток №5, з новою, зниженою ціною.» пропозиція ФОП Житникова В.В. мала бути відхиленою.
Разом з тим, згідно інформації викладеній у листі №2 від 21.06.2019, встановлено, що документи ФОП Павленка Ю.В. наявні у повному обсязі та повністю відповідають умовам документації, та подані у встановлений Законом строк. По ним замовник може визначити всю необхідну інформацію про підприємство та про його кваліфікацію в сфері послуг щодо закупівлі.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», та порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Керуючись вищенаведеним, вважаю дане рішення замовника безпідставним.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення щодо призначення переможцем учасника ФОП Житникова В.В.
2. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП Павленко Юрій Володимирович та під час здійснення допорогових закупівель діяти виключно у рамках Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 та вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, Наказу № 892 від 19.06.2017 Міністерства економічного розвитку і торгівлі якими передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- лист 3 21062019.pdf 22.06.2019 01:55
Дата подачі:
22.06.2019 01:55
Вирішення:
Шановний учасник закупівель,ваша вимога до закупівлі ID: UA-2019-06-11-001546-b розглянута. По суті Вашого звернення відповідаємо:
Законом України "Про публічні закупівлі" визначено порогова вартість товарів, робіт і послуг, що закуповуються, у відношенні яких застосовуються тендерні процедури, визначені цим законом. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена цим законом (допорогові закупівлі) тендерні процедури не застосовуються. Замовник самостійно здійснює кваліфікацію учасника, що подав найменшу цінову пропозицію у відповідності до принципів здійснення публічних закупівель.
Вами не виконано вимогу зазначену у період оголошення закупівлі (п.2 Додаток №2 (кваліфікаційні та інші вимоги до учасника)).
Вважаємо за необхідне зазначити, що наказ державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» втратив чинність на підставі наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019
Статус вимоги:
Відхилено