• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів

Завершена

180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2019 13:35 - 22.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Перегляд рішення

Номер: 0f726d34deab4e20be855573b5f7900b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-11-001749-b.a2
Назва: Перегляд рішення
Вимога:
ФОП Федьків О.В., яка прийняла участь в електронному аукціоні на закупівлю № 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, замовник – Головне управління ПФУ у Львівській області, який проходив 27.06.2019 р. о 13:59. ознайомившись з рішенням Замовника, щодо відхилення пропозиції ФОП Федьків О.В , вважаємо необгрунтованим. Просимо надати інформацію, де в тендерній документації були вимоги, ссилки на Закони України про надання учасником цінової пропозиції за результатами аукціону до періоду визнання його переможцем (що має бути прописано в Тендерній документації обов'язковим). Також просимо надати пояснення, на основі яких Законів про державну Закупівлю було прийнято рішення про дискваліфікацію. Якщо в Тендерній документації не має вищевказаних вимог, на основі яких була проведено рішення про дискваліфікацію, просимо вважати оформлення Тендерної документації зі сторони Замовника не корректним та перегляну результати аукціону. Також, просимо звернути увагу, що обраний Переможець торгів НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕЙТАР-ПЛЮС" ЛЬВІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ТА РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ СОЮЗУ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ не коректно оформив кваліфікаційні документи. Листи-відгуки без печатки, хоча по вимогам Тендерної документації всі оригінали документів мають бути належно оформленими (мати підпис, вихідний номер, печатку). Це є порушення вимог ТД. Просимо переглянути рішення Тендерного комітету та оцінити пропозиції учасників згідно Законів України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу та в межах компетенції повідомляє наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій, що й було зазначено в тендерній документації Замовника. Виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тобто після розкриття пропозицій, Учасники не можуть дозавантажувати будь-які документи в електронну систему, лише, Учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації, але не для приведення у відповідність результатам аукціону цінової пропозиції. Тому, Ваша вимога до Замовник про те, що Замовник не прописав вимогу в тендерній документації, що після аукціону має бути завантажена оновлена пропозиція є дискримінаційною, і, суперечить вищезазначеним вимогам Закону. Після розкриття тендерних пропозицій та оголошення результатів аукціону не допускається дозавантаження будь-яких документів та пропозицій, за винятком тих, які може завантажити Учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, і лише тих, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації (тобто довідка МВС про несудимість та довідка ДФСУ про відсутність заборгованості), Одночасно повідомляємо що згідно з умовами тендерної документації учасник подає в складі пропозиції документи, що відповідно до статті 16 Закону, підтверджують відповідність учасника таким кваліфікаційним критеріям: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази (у вигляді довідки, складеної у довільній формі); - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (у вигляді довідки, складеної у довільній формі); - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (на підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копії договору щодо предмета закупівлі, відповідної видаткової накладної, що свідчить про виконання договору без зазначення даних, що можуть містити порушення норм Закону України “Про захист персональних даних”). Повідомляємо, що Учасником Навчально-виробничого підприємства ”РЕЙТАР-ПЛЮС” Львівського обласного фонду соціального захисту та реабілітації інвалідів союзу організацій інвалідів України на підтвердження вищенаведених кваліфікаційних критеріїв (ст.16 Закону ) були подані усі довідки, на підтвердження виконня договорів Учасником надані договори. а саме, договір № 02-19-в від 15,01,2019 , договір № 18Т від 01.10,2018, лист відгук Замовником не вимагався. Учасники вправі подавати будь які інші документи, не передбачені тендерною документацією, які вони вважають за потрібне. Принагідно повідомляємо, що між головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області та ФОП Федьків О. В. укладені договори про надання послу із заправки та відновлення картриджів (16Т від 18.02.2019, 17Т від 18.02.2019, 18Т від 18.02.2019 19Т від 18.02.2019 та інші, а також договори № 54 Т та 55Т від 08.05.2019) за результатами. відкритих торгів за предметом ”Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп'ютерів” (ДК 021:2015 50320000-4).За цей період ФОП Федьків зарекомендувала себе як недобросовісного виконавця. Якість заправки задовільна та не відповідає тим вимогам по якості та заправці, які були передбачені тендерною документацією. Враховуючи вищенаведене, вважаємо наше рішення обґрунтованим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо скасування рішення про відхилення

Номер: f84b77f280884b4d87677b2fb67a9ef1
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-11-001749-b.a1
Назва: Щодо скасування рішення про відхилення
Вимога:
ТОВ «Ромус-Поліграф» прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю № 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів, замовник – Головне управління ПФУ у Львівській області, який проходив 27.06.2019 р. о 13:59. Ознайомившись з рішенням Замовника, щодо відхилення пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф», вважаємо останнє необгрунтованим, адже тендерною документацією не вимагалось надання учасником цінової пропозиції за результатами аукціону, до періоду визнання його переможцем. Тому, просимо переглянути рішення тендерного комітету, щодо відхилення пропозиції ТОВ «Ромус-Поліграф» і скасувати останнє, завершити процедуру закупівлі на засадах ОБ’ЄКТИВНОЇ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНОЇ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЙ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області розглянуло Вашу вимогу та в межах компетенції повідомляє наступне. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з частиною першою статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому відповідно до частини четвертої статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Таким чином, договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції переможця за результатами аукціону. У свою чергу, згідно зі статтею 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зокрема зазначається інформація про ціну. Статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. При цьому, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тобто піясля розкриття пропозицій, Учасники не можуть дозавантажувати будь-які документи в електронну систему, лише, Учасник, який визначений переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки, може використовувати електронну систему закупівель для надання документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відповідно до вимог Закону та тендерної документації, але не для приведення у відповідність результатам аукціону цінової пропозиції. Учасником заповнений проект договору Замовника, згідно додатку № 1 до Договору здійснений розрахунок, згідно якого сума договору становить 108 480, 00 грн. з ПДВ, Відповідно до Розділу 12 проекту Договору, умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) . Істотні умови договору про закупівлю (предмет, ціна, строк дії договору, умови, що визначені Законом як істотні) не можуть змінюватитися Цінова пропозиція, яка завантажена учасником розрахована відповідно на суму 102 438, 00 з ПДВ а за результатами аукціону учасник запропонував 37 500, 00 грн..з ПДВ. Як вбачається із зазначеного учасником втричі зменшено ціну. Заниження ціни призводить до неякісної заправки та частішого звернення Замовника до Учасника за наданням даної послуги, і, невідповідності пропозиції вимогам виставлених Замовником в тендерній документації. Згідно технічних вимог виставлених Замовником, Учасник повинен забезпечити Замовнику 1250 послуг, з них: 1000 - заправок картриджів принтерів, 250 - відновлень картриджів принтерів.(заправки картриджа не менше ніж 75 %. тонера.) Відтак, постає питання про якість заправки та відновлення принтерів картриджів, адже якщо розрахувати всі ці послуги по середнім ринковим цінам, то Учасника з ціновою пропозицією 37 500, 00 грн. зможе якісно забезпечити третину послуг Замовника . ..
Статус вимоги: Відхилено