• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування” придбання оргтехніки, комп’ютерної техніки (комп’ютерні класи) в Нетішинський навчально-виховний комплекс “Загальноосвітня школа І-ІІ ступенів та ліцей” Нетішинської міської ради Хмельницької області

Закупівля проводиться за кошти державного бюджету.

Торги не відбулися

676 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 676.00 UAH
Період оскарження: 04.06.2019 17:16 - 15.06.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні характеристики проектору

Номер: f469c5f5c6d347c782199fa575899fca
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-04-000814-c.c1
Назва: Технічні характеристики проектору
Вимога:
Доброго дня! Просимо Тендерний комітет розглянути технічні вимоги до короткофокусного проектора і змінити їх керуючись Наказом № 704 від 22.06.2016 року. Вказані Вами технічні характеристики, підходять лише до проектора InFocus INV30, який завозиться в Україну лише одним дистриб'ютором! Запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками не має можливості, тому що еквівалент - це повна відповідність товару по всіх характеристиках. А ресурс роботи лампи 6500 годин в стандартному режимі та 8 000 годин в економ режимі має конкретно модель InFocus INV30. Інші моделі, які мають наближені технічні характеристики мають більшу вартість ( невідповідність очікуваній вартості) або ж проектор не є короткофокусним.Тому просимо Вас змінити технічні характеристики!!! Бо такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників, так як ЗУ "Про публічні закупівлі" говорить, що повинна бути можливість запропонувати щонайменше 2 виробника з повністю відповідними характеристиками. Наявність порушення прав обгрунтовується тим фактом, що інші Учасники бажають взяти участь у Тендерній закупівлі та реально претендують на укладання договору із Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмета закупівлі, Учасники не можуть прийняти участь у даній закупівлі. Виходячи з вищезазначеного та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі від №922-VIII 25.12.2015” та Конституцією України просимо Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність з вимогами законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України та Державної Аудиторської Служби України, громадських організацій та опублікуємо інформацію стосовно даної закупівлі в “Спільноті реформаторів”.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом розглянуто Ваше звернення. За результатами розгляду можемо повідомити наступне. Відповідно до умов п.3.6.3 тендерної документації, Учасник має надати документальне підтвердження відповідності товару технічними, якісними та кількісними характеристикам повинно бути надане, в складі тендерної пропозиції, у формі пояснювальної записки та повинно мати детальний опис основних технічних характеристик товару. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. При цьому, відповідно до п.3 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". На виконання вимог Закону, Замовником в примітці до Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Враховуючи вищевикладене, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність запропонованого ним товару Додатку 2 до тендерної документації. При цьому, учасникам закупівлі не заборонено подавати інший товар (аналог або еквівалент) Разом з тим, запропонований товар має відповідати усім характеристикам встановлених Замовником. Встановлення Замовником інших додаткових параметрів до вимог предмету закупівлі надає Замовнику отримати товар, що максимально відповідає його фінансовим ресурсам та потребам. Ресурс роботи лампи проектора є важливою характеристикою що напряму впливає на строк використання техніки. Тому задля максимізацій строку служби проектора були виставлені такі мінімальні строки роботи лампи проектора. Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України № 3302-06/3812-06 від 07 лютого 2017 року, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації, така особа може звертатись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження. На підставі вищевикладеного, викладені Вами вимоги задоволенню не підлягають.
Статус вимоги: Не задоволено