• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-95,А-92 та дизельне паливо

Завершена

513 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 136.00 UAH
Період оскарження: 11.06.2019 13:28 - 22.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо терміну дії талонів

Номер: bfc458100a26434bbd3fa8f479eaeee3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-11-001695-b.b2
Назва: Вимога щодо терміну дії талонів
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-06-11-001695-b по предмету закупівлі Нафта і дистиляти – за кодом CPV за ДК 021:2015 09130000-9 в Тендерній документації Замовника Головний центр спеціального контролю (філія Національного центру управління та випробувань космічних засобів) зазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії талонів на бензин А-92, бензин А-95, дизельне паливо повинен становити не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливістю продовження терміну дії з метою використання їх у повному обсязі. Обмежена кількість АЗС має можливість надавати талони з терміном дії початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через один календарний рік після його отримання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога була детально розглянута, за результатами її розгляду повідомляємо наступне: Відповідно до п.п. 3,4,5,4,6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: 3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; 4) кількість товару та місце його поставки; 5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги; 6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерний комітет Головного центру спеціального контролю при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті. Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання вже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії, так як відповідно до п. 3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої наказом Міністерства палива та енергетики України, Міністерства економіки України, Міністерства транспорту та зв'язку України, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №281/171/578/155 від 20.05.2008, талон це спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Пунктом 10.3.3.1 вказаної Інструкції передбачено, що форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Таким чином задля нормальної діяльності Головного центру спеціального контролю створюється резерв паливно-мастильних матеріалів. З огляду на вище викладене вимога Замовника щодо терміну дії талонів не менше ніж календарний рік з дня отримання Замовником талонів з можливим продовженням терміну дії з метою використання їх у повному обсязі не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення безперебійного функціонування центру.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА (ТД)

Номер: 29c3ae1dccd745ae9f66fe261af6ff9b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-11-001695-b.b1
Назва: ВИМОГА (ТД)
Вимога:
Щодо тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Уважно розглянувши Ваше звернення тендерний комітет Головного центру спеціального контролю (філія НЦУВКЗ) дійшов до єдиного рішення (далі-Замовник). При здійснення закупівлі бензину А-95 А-92 та дизельного палива та під час складня тендерної документації (затверджена наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 13.04.2019 № 680) Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі) від 25.12.2015р № 922-VIII (зі змінами (далі-Закон)). Під час складання тендерної документації, в додатку 1 в № п/п 1 була виявлена механічна ( технічна помилка), яка призвела до непорозуміння та обмежила коло учасників, які мають намір прийняти участь в закупівлі. Також повідомляємо Вас, що «інший правовий статус» також включає в себе партнерські відносини. На підставі вищенаведеного тендерним комітетом було прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації та задовільнити вимогу ТОВ «Солвінг Сістем» шляхом внесення змін.
Статус вимоги: Задоволено