• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби дезінфекційні

Завершена

125 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 625.00 UAH
Період оскарження: 07.06.2019 14:13 - 12.06.2019 15:00
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 610c9d2e0ec34524867f8173d5190f4c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-07-000473-a.b1
Назва: Вимога!
Вимога:
Типова корупційна закупівля цього замовника-корупціонера! За нашими даними сума хабаря, яку вимагає керівництво цієї установи складає 40% від бюджету закупівлі. Щодо аргументів відхилення. Стосовно ненадання гарнтійного листа від виробника. Або замовник-хабарник настільки знахабнів, що не реагує не надані нами листи, або неуважно вивчає надані документи. Ми же в пропозиції надали лист, в якому зазначили, що вимога надання гарантійних листів визнана АМКУ протизаконною, також є офіційна позиція Міністерства економічного розвитку щодо цієї дискримінаційної вимоги! Стосовно нерозгляду еквівалентів. Ви може ще в документації зазначте, яка компанія може приймати участь в торгах та зауважте, що інші компанії не повинні приймати участь в торгах та заважати дерібанити бюджетні кошти. Це згідно яких положень і якого документу ви не розглядаєте еквіваленти? Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Серед них нерозгляд еквівалентів і є такою вимогою!!! Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми плануємо направити лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація у розділі «Медико-технічні вимоги» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, а саме: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі, їхні технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Так як законодавством України не врегульовано порядок проведення допорогових закупівель, зокрема немає прямої заборони прописувати конкретну торговельну марку, фірму, ми не порушуємо Закон в частині, що регламентує опис предмету закупівлі, а тому не створюємо жодних перепон учасникам брати участь у торгах і пропонувати нам дезінфекційні засоби, що відповідають нашим вимогам. Щодо вимоги про наявність листа-авторизації (гарантійного листа) від товаровиробника (або його офіційного представника в Україні). Ця вимога надає гарантії поставки дезінфекційних засобів, зменшує рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник, надаючи такого листа авторизації/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, який він продукує). Очевидно, що при складанні документації тендерний комітет керувався перш за все принципами публічних закупівель, однак метою проведення процедури є отримання найбільш економічно вигідної пропозиції (обрано єдиний критерій оцінки - ціна), а також забезпечення умов виконання договору з метою виконання основного завдання Замовника – забезпечення належного рівня надання медичних послуг. Слід зазначити, що виробник (або його представник в Україні), може вважати за потрібне надавати лист авторизації про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні, для участі в торгах або одній уповноваженій фірмі, або декільком уповноваженим фірмам, які провели відповідні переговори чи уклали контракт на поставку за умови наявності контракту на поставку такого товару або ж за умови проведення попередніх переговорів. Відтак, вважаємо, що ці вимоги документації відповідають чинному законодавству та не обмежують коло Учасників торгів. Шановний, Учаснику! Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу та за результатами розгляду повідомляємо наступне. Тендерним комітетом Замовника розгляд закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. В силу Закону тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. В рішенні щодо кваліфікації Вашої тендерної пропозиції детально описано підстави відхилення пропозиції. Ваша пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відтак, підстав для скасування прийнятого рішення у Замовника немає. Таким чином, з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених Законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні