-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09120000-6 - ГАЗОВЕ ПАЛИВО (ПРИРОДНИЙ ГАЗ)
Торги не відбулися
1 474 177.44
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.4% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 1.4% або 20 000.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2019 14:36 - 20.06.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
2c90e52e4122496ca88e8a70f3ecb24f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000487-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Давидів.docx 19.06.2019 18:12
- Пд.pdf 19.06.2019 18:12
- Скарга.pdf 19.06.2019 18:12
- рішення від 21.06.2019 № 8171 + лист Замовнику.pdf 21.06.2019 21:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2019 № 9261.pdf 11.07.2019 19:49
- рішення від 10.07.2019 № 9261.pdf 15.07.2019 22:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.06.2019 18:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.07.2019 22:39
Дата виконання рішення Замовником:
17.07.2019 10:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Враховуючи рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9261-р/пк-пз від 10.07.2019, тендерний комітет вирішив внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації.
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога тендерної документації !!!
Номер:
0f3d486bce914aadbca039c6cc032517
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000487-a.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога тендерної документації !!!
Вимога:
Шановний Замовнику!!!
Розглянувши Вашу тендерну документацію на закупівлю газового палива, повідомляємо наступне: відповідно до вимог п.п.2.1. п.2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та для підтвердження наявності трудових відносин з працівниками повинен надати Звіт з праці (форма № 1-ПВ).
Відповідно до ст. 3, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено принцип проведення закупівель за умови недискримінації учасників. Відповідно до п.3 ст.5 вищезазначеного закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься:
- Наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» в частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимога надання інформаційної довідки про наявність таких працівників (із зазначенням освіти працівників та стажу роботи (в тому числі, за відповідним напрямом)), витяг з трудових книжок працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників, документів про освіту працівників є правомірною та такою, що не суперечить вимогам законодавства України, а також більш ніж достатньою для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а вимогу надати «Звіт з праці» (форма №1-ПВ) дискримінаційною, оскільки надання такої довідки не має об’єктивного та розумного виправдання.
Враховуючи вищевикладене та той факт, що Замовник не відноситься до органів, які можуть контролювати наявність таких документів, просимо усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації з власної ініціативи. Просимо видалити з тендерної документації дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2019 12:33
Вирішення:
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Згідно з частиною четвертою статті 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. При цьому відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін в Договір
Номер:
6b40799f2344452cb124f1ee89c504c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-06-000487-a.b1
Назва:
Внесення змін в Договір
Вимога:
Шановний, Замовнику, у зв'язку з не стабільним ринком природного газу та стабільним демпінгом зі сторони учасників на торгах, з наступним підняттям ціни до 10 відсотків після підписання договору, звертаємось з проханням внести зміни до проекту договору в частині підняття ціни, а саме: Відповідно до Роз’яснення Міністерства економічного розвитку та торгівлі України №3304-04-54265-06 від 11.12.2018 було розроблено та затверджено формулу розрахунку природного газу. Ця формула була покладено в основу онлайн калькулятора, розробленого Українською енергетичною біржою за посиланням https://www.ueex.com.ua/auctions/gas-cost-calculator/ . На основі даного ресурсу, замовник може самостійно перевірити ціну газу без отримання додаткових листів від ТПП чи постачальника. Враховуючи вище зазначене, просимо внести зміни до проекту договору та прописати формульне ціноутворення у наступній редакції: 3. Інформація щодо коливання ціни на ринку додатково перевіряється Споживачем на основі онлайн розрахунку ціни на природний газ https://www.ueex.com.ua/auctions/gas-cost-calculator/ 4. Споживач залишає за собою право відмовити Постачальнику у підвищенні цін, якщо буде вважати дане звернення не обґрунтованим.
Пов'язані документи:
Учасник
- № 3304-04_54265-06 від 11.12.2018.pdf 11.06.2019 09:25
Дата подачі:
11.06.2019 09:25
Вирішення:
Проект Договору про закупівлю містить основні вимоги до поставки товару, а також порядок зміни істотних умов Договору.
Статус вимоги:
Не задоволено