-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021:2015 код 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Постільна білизна)
«ДК 021:2015 код 39510000-0 Вироби домашнього текстилю (Постільна білизна)
Торги не відбулися
3 836 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 183.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 183.50 UAH
Період оскарження:
10.06.2019 11:03 - 08.07.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірні дії замовника
Номер:
cb95afb13dd94f08a902f45713a8db6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-000549-b.b6
Назва:
Скарга на неправомірні дії замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні дії замовника (подається в порядку ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 29.07.2019 18:18
- Платіжне доручення.pdf 29.07.2019 18:18
- рішення від 01.08.2019 № 10454.pdf 01.08.2019 19:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.08.2019 № 11455.pdf 20.08.2019 18:49
- рішення від 19.08.2019 № 11455.pdf 22.08.2019 21:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.07.2019 18:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.08.2019 21:16
Дата виконання рішення Замовником:
27.08.2019 16:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення про визначення переможниця скасовано
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на умови закупівлі
Номер:
69cfd6ed95154b2194dbfba082f40c72
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-000549-b.b4
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Скарга у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення UA-2019-06-10-000549-b.pdf 27.06.2019 16:29
- Скарга соломенка UA-2019-06-10-000549-b.pdf 27.06.2019 16:29
- рішення від 02.07.2019 № 8696.pdf 02.07.2019 18:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.06.2019 17:57
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.07.2019 18:01
Вимога
Вирішена
Вимога на умови закупівлі
Номер:
c0d0a329801648fab090d5b1402e672f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-000549-b.c3
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, ми вимагаємо внести зміни викладеній у порепедній вимозі, вони не потребують вивчення оскільки все було чітко викладено з посиланням на нормативні документи. Будь ласка, не намагайтесь маніпулювати умовами закупівлі, всі умови закупівлі, які не відповідають чинному законодавству будуть оскаржені у АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на скаргу.docx 18.06.2019 10:17
Дата подачі:
14.06.2019 10:52
Вирішення:
вимога / скарга задоволена частково
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
18.06.2019 10:20
Підтвердження вирішення:
відповідь надана в окремому файлі
Вимога
Відхилено
Витога щодо умов закупівлі
Номер:
ff53e1a7604d4f77812df916f5f82df4
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-000549-b.a2
Назва:
Витога щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний замовник, поясніть будь ласка як Ви виставляєте дві вимоги до товару, які суперечать одна ішній, а саме: згідно Додатку 3 ТД ви вимагаєте поставку комплектів постільної білизни з тканини, яка відповідає вимогам ГОСТ 29298-2008, і в той самий час вимагаєте надання підтвердження антибактеріальної обробки тканини. Якщо уважно прочитати вимоги ГОСТ 29298-2008, то мало того що він зовсім не передбачає антибактеріальну обробку тканин, так і пункт 4.2.6 прямо забороняє виготовляти постільну білизну для дітей дошкільного віку з тканин з будь-якою обробкою. До того ж, наказ МОЗ 1138 ДЕРЖАВНІ САНІТАРНІ НОРМИ ТА ПРАВИЛА «Матеріали та вироби текстильні, шкіряні і хутрові. Основні гігієнічні вимоги» визначає що апретування - обробка текстильних виробів з метою надання їм певних заданих властивостей а п. 3.18 прямо і однозначно ЗАБОРОНЯЄ використовувати апрети в матеріалах білизняного асортименту для дітей. З цього випливає, що асортимент товарів, які ви хочете закуповувати принципово не може отримати позитивний висновок ДСЕЕ і ви не маєте права використовувати ці вироби у дитячих закладах освіти. Отже, вимагаємо прибрати вимоги стосовно антибактеріальної обробки тканини так як це суперечить чинному законодавству. Також вимагаємо прибрати вимогу надання копії сертифікату ОЕКО-Тех оскільки згідно положень Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник при проведенні закупівлі не може вимагати від учасників документи, не передбачені чинним законодавством, а сертифікат ОЕКО-Тех не передбачений і не регламентований жодним нормативним актом в Україні і є всього на всього добровільною сертифікацією у країнах переважно Західної Європи. До того вимога щодо надання адресно завіреної копії сертифікату є такою що прямо порушує вимоги статті ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимагаємо привести тендерну документацію до норм чинного законодавства та Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2019 10:44
Вирішення:
Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2019 10:39
Підтвердження вирішення:
Дякуємо за запитання. Дане питання буде вивчене та при необхідності будуть внесені відповідні зміни.
Вимога
Відкликано скаржником
Витога щодо умов закупівлі
Номер:
a394b56034314c6d9050fd11e3097750
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-000549-b.a1
Назва:
Витога щодо умов закупівлі
Вимога:
Шановний замовник, поясніть будь ласка як Ви виставляєте дві вимоги до товару, які суперечать одна ішній, а саме: згідно Додатку 3 ТД ви вимагаєте посатвку комплектів постільної білизни з тканини, яка відповідає вимогам ГОСТ 29298-2008, і в той самий час вимагаєте надання підтвердження антибактеріальної обробки танини. Якщо уважно прочитати вимоги ГОСТ 29298-2008, то мало того що він зовсім не передбачає антибактеріальну обробку тканин, так і пункт 4.2.6 прямо забороняє виготовляти постільну білизну для дітей дошкільного віку з тканин з будь-якою обробкою. Отже, вимагаємо прибрати вимоги стосовно антибактеріальної обробки тканини так як це суперечить чинному законодаству. Також вимагаємо прибрати вимогу надання копії сертифікату ОЕКО-Тех оскільки згідно положень Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник при проведенні закіпвлі не може вимагати від учасників документи, не передбачені чинним законодавством, а сертифікат ОЕКО-Тех не передбачений і не регласентований жодним нормативним актом в Україні і є всього навсього добровільною сертифікацією у країнах переважно Західної Європи. До того вимога щодо надання адресно завіреної копії сертифікату є такою що прямо порушує вимоги статті ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2019 10:32
Опис причини скасування:
уточнення
Дата скасування:
11.06.2019 10:39