-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності Шини для транспортних засобів малої тонажності
Джерело фінансування: кошти підприємства
Торги не відбулися
448 155.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 4 481.55 UAH
мін. крок: 1% або 4 481.55 UAH
Період оскарження:
11.06.2019 09:10 - 27.06.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Неточні показники
Номер:
309f18e734064544b0befe93dcb4d719
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-11-000064-a.b2
Назва:
Неточні показники
Вимога:
аамовник для позиції 45 вимагає показник Treadwear 400, а максимально можливий показник 240, також для позиції 48 вимагається показник Treadwear 350, в той чвс, як притаманний показник 300-340. Вимагаємо змінити дані поакзники відповідно для позицій 45 та 48.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.06.2019 17:43
Вирішення:
Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо, що Замовником внесено зміни до тендерної документації, які оприлюднені в електронній системі закупівель відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
2de59a8a70484045b026b708ba11e117
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-11-000064-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» цитата
«….Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"……..»
Так дійсно в додатку 3 до тендерної документації зазначено, що: «На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент».» », але в цьому ж додатку Замовник виділяє зірочкою окремі позиції замовлення, а саме №№ від 41 до 52 включно, та зазначає конкретних виробників та джерело походження чим прямо порушує норми чинного законодавства.
Також вважаємо за необхідне зазначити, що:
- згідно ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.»
- згідно ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»
п. 1. «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.»
п. 3 «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників»
ЗВАЖАЮЧИ НА ВСЕ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНЕ, ПРОСИМО ВНЕСТИ ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2019 10:10
Вирішення:
За результатами розгляду вимоги повідомляємо наступне.
В додатку 3 до тендерної документації «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» (далі – Опис) в п. 41-52 зазначено виробників шин: Michelin, Goodyear, Bridgestone, Сontinental, далі також вказано: «або еквівалент виробництва країн Європейського Союзу або Японії».
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Тобто норми Закону напряму забороняють посилання тільки на одну конкретну торговельну марку, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В Опису замовником зазначено 4 виробника шин, а також присутній допис «або еквівалент виробництва країн Європейського Союзу або Японії», що не є порушенням норм Закону.
Слід зазначити, що транспортні засоби замовника експлуатуються в надзвичайно-важких умовах для забезпечення паралельної роботи ОЕС України з енергосистемами сусідніх країн, експорту електроенергії до 4-х країн Євросоюзу, міждержавних перетоків електроенергії між ОЕС України та енергосистемами 3-х країн СНД.
Вказавши декілька варіантів виробників шин, замовник наголошує, на якість, безпеку та термін використання продукції цих виробників, що доведено неодноразовими тестовими випробуваннями різних незалежних європейських організацій (німецька спілка технічного надзору (GT&Uum), європейський автомобільний клуб (ACE), австрійська автомобільна федерація (ARB&Ouml) та спеціалістами визнаних європейських СМІ (Auto Bild, Auto Express).
Відповідно до статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відтак, дана умова не обмежує можливість учасників пропонувати товар різних виробників із різних країн походження, адже тендерна документація не містить жодних обмежень з даного приводу.
З огляду на викладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено