-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тверде паливо (Вугілля кам’яне)
Вугілля кам’яне ДГ (25-80) або еквівалент
Завершена
767 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 23 022.00 UAH
мін. крок: 3% або 23 022.00 UAH
Період оскарження:
10.06.2019 15:25 - 22.06.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на рішення тендерного комітету комунального закладу "База спеціального медичного постачання" Дніпропетровської обласної ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Номер:
d45c1d6701264da5b8cd8ea46cf8ae74
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-001807-b.a9
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету комунального закладу "База спеціального медичного постачання" Дніпропетровської обласної ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
Скарга на рішення тендерного комітету комунального закладу "База спеціального медичного постачання" Дніпропетровської обласної ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ на Базу спеціального медичного постачання ДОР від 10.07.19.pdf 10.07.2019 11:13
- Платіжне доручення 09.07.19.pdf 10.07.2019 11:13
- Рішення від 12.07.2019 № 9370.pdf 12.07.2019 20:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.07.2019 11:15
Опис причини скасування:
Помилкова
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.07.2019 15:41
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.07.2019 20:54
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на рішення тендерного комітету комунального закладу "База спеціального медичного постачання" Дніпропетровської обласної ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Номер:
b08eedd7953e4d209291fa572d1a1912
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-001807-b.a10
Назва:
Скарга на рішення тендерного комітету комунального закладу "База спеціального медичного постачання" Дніпропетровської обласної ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Скарга на рішення тендерного комітету комунального закладу "База спеціального медичного постачання" Дніпропетровської обласної ради прийняті під час проведення процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
10.07.2019 11:12
Опис причини скасування:
Помилкова
Дата скасування:
10.07.2019 11:12
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
5fd97ec7336d4146915186ebf5a87096
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-001807-b.a8
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга щодо рішення Замовника (умов тендерної документації) по процедурі закупівлі: Тверде паливо
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 20.06.2019 21:54
- Скан-копія платіжного доручення 20.06.2019 21:54
- Рішення від 24.06.2019 № 8305.pdf 25.06.2019 11:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.06.2019 21:55
Опис причини скасування:
НЕ
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.06.2019 20:25
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.06.2019 11:08
Вимога
Вирішена
Питання щодо листа-погодження, виданого виробником вугілля
Номер:
e7dadb88f95d411cb36f6fb00366df36
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-001807-b.a6
Назва:
Питання щодо листа-погодження, виданого виробником вугілля
Вимога:
В Документації зазначено, що Учасник повинен надати лист-погодження, виданий виробником вугілля про те, що він погоджується з тим, що несе солідарну відповідальність із учасником у вигляді штрафу в розмірі 20% від ціни укладеного за результатом закупівлі договору, у випадку поставки учасником товару неналежної якості (або ж товару який не належить виробникові). Звертаємо Вашу увагу, що поставляти вугілля за цими торгами буде Учасник-переможець торгів та саме він буде нести відповідальність перед Замовником, а не виробник, який може не знати ні Учасника, ні Замовника торгів. Також Ви ставити саму можливість взяти участь у торгах в залежність від доброї волі виробника вугілля, який може реалізовувати вугілля через декількох посередників. Тому просимо Вас вилучити цей пункт з Документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № ВТ2-2019 від 18 червня.pdf 18.06.2019 16:42
Дата подачі:
16.06.2019 10:32
Вирішення:
Враховуючи складнощі стосовно виконання вищезгаданого пункту для Учасників та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації, вилучивши абз.3 ст.29 Додаток 3 : «Учасник повинен надати лист-погодження, виданий виробником вугілля про те, що він погоджується з тим, що несе солідарну відповідальність із учасником у вигляді штрафу в розмірі 20 % від ціни укладеного за результатом закупівлі договору, у випадку поставки учасником товару неналежної якості( або ж товару який не належить виробникові).» та викласти Додаток 3 в новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Аналогічний договір
Номер:
8560005b9dc7455ebd3b20c03b35ba7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-001807-b.a5
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
В Документації зазначено, що аналогічним є той договір, предмет якого є ідентичним даному предмету закупівлі, в частині марки та фракції вугілля. Згідно пункту 4 Розділу І Документації предметом закупівлі за цими торгами є: код ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо (вугілля кам’яне ДГ (25-80)). Таким чином Ви надаєте перевагу лише тим Учасникам, які вже здійснювали реалізацію вугілля марки ДГ (25-80) та не даєте права взяти участі у торгах тим Учасникам, що мають аналогічні договори з реалізації інших марок вугілля кам’яного. Крім того зараз на території України по відношенню до типу споживання (споживачів) вугільної продукції діють два нормативні документи (Національні Стандарти України), а саме: 1) ДСТУ 4083-2002 Вугілля кам’яне та антрацит для пиловидного спалювання на теплових електростанціях; 2) ДСТУ 7146:2010 Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. І саме цей Стандарт поширюється на кам’яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовується для потреб побутових споживачів. Але в ДСТУ 7146:2010 в загалі відсутнє таке вугілля як ДГ (25-80). Також нам зовсім не зрозуміло чому Ви раніше закуповували вугілля кам'яне марки ДГ (13-100), яке є в ДСТУ 7146:2010, а зараз вирішили придбати вугілля кам'яне марки ДГ (25-80). Тому просимо цю вимогу викласти в наступній редакції: аналогічним є той договір, предмет якого є вугілля кам'яне будь-яких марок.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № ВТ5-2019 від 18 червня.pdf 18.06.2019 16:45
Дата подачі:
16.06.2019 10:31
Вирішення:
Вугілля кам’яне ДГ 25-80 не є вигаданим, даний товар існує. Цей товар виробляють офіційно і прикладом є збагачувальна фабрика №105 (та інші виробники). За цим товаром вже відбулася достатня кількість закупівель, що містяться у системі ProZorro ( UA-2019-06-10-000461-a; UA-2019-06-03-001084-b; UA-2019-01-11-000923-c;UA-2019-01-11-000583-b та ін.). Окрім цього, на дану фракцію та марку вугілля видаються сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик. Тож, обираючи вугілля ДГ 25-80 як предмет закупівлі, Замовник керувався нормами чинного законодавства. Наголошуємо, що саме Замовник обирає предмет закупівлі і його вибір не обов’язково повинен повторюватись із тим, що було зроблено у минулі роки. Тож, закупівля вугілля ДГ 25-80 є нашим правом і при її виборі тендерним комітетом були враховані заявки від складів з урахуванням фізичних зносів котлів. Дана фракція та марка вугілля цілком і повністю задовольняє потреби Замовника та відповідає усім технічним складовим. ДГ 25-80 є краща за технічними показниками ніж ДГ 13-100 , тому що нижча межа крупності починається від 25мм , а не з 13мм , таким чином менше просипається між колосниками , що економить втрату вугілля , також зольність та волога нижча ніж в ДГ 13-100 , а теплота згоряння вище, що підтверджує більшу ефективність при спалюванні , і більше віддає тепла при меншій кількості спалювання вугілля. Шановний Учасник, дана вимога чинна та змінам не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Аналогічний договір
Номер:
f02056881ea94a4b9b50ce064418a451
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-001807-b.a4
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
В Документації зазначено, що аналогічним є той договір, який укладений із бюджетною організацією, тобто підприємством, установою, організацією, яка здійснювала розрахунок за поставлене вугілля за бюджетні кошти (кошти державного та/або місцевих бюджетів). Цією вимогою Ви значно звужуєте коло Учасників лише тими, що мають договірні відношення із бюджетними організаціями, та не дозволяєте прийняти участь у торгах тим Учасникам, що займаються реалізацій вугільної продукції іншим комерційним структурам або населенню. Тому просимо Вас вилучити дискримінаційну вимогу що аналогічним є лише той договір, який укладений із бюджетною організацією.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № ВТ3-2019 від 18 червня.pdf 18.06.2019 16:46
Дата подачі:
16.06.2019 10:30
Вирішення:
Враховуючти, що постачання вугілля має свої особливості та відмінності, порівняно з іншими товарами. Відповідна вимога була встановлена саме для того, щоб переконатися у тому, що поставлений раніше товар був дійсно якісним. Саме бюджетні організації здійснюють ретельну перевірку поставленого товару, оскільки розрахунок за нього відбувається з бюджетних коштів. Бюджетна організація не може собі дозволити помилки при постачанні товару, оскільки поставлений неякісний товар, або не у потрібному обсязі, автоматично завдає шкоду бюджету. Окрім цього, бюджетні організації контролюються чисельними державними органами, зокрема Державною аудиторською службою, що, у свою чергу, призводить до неможливості зловживань з боку бюджетних організацій, зокрема в частині приймання неякісного товару. Окрім цього, усі договори, укладені з бюджетними організаціями знаходяться у вільному доступі, та Замовник, використовуючи систему Прозорро, може переконатися у тому, що договір дійсно було укладено, що його дійсно було виконано, що товар дійсно було поставлено якісний та у повному обсязі. Враховуючи усю зазначену сукупність аргументів, тендерним комітетом було встановлено відповідну вимогу, яка зміні не підлягає та є цілком законною, обґрунтованою, та жодної дискримінації не містить.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Аналогічний договір
Номер:
6657338feb794afe9331cc2c7390140b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-001807-b.a3
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Замовником вимагається надання не менше трьох договорів, актів прийому-передачі та видаткових накладних. Звертаємо Вашу увагу, що акт прийому-передачі та видаткова накладна є тотожними документами, що засвідчують факт передачі товару, а тому, як правило, оформлюється один з цих документів, а не обидва разом. Тому просимо цю вимогу викласти у такій редакції: .... актів прийому-передачі та/або видаткових накладних.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № ВТ6-2019 від 18 червня.pdf 18.06.2019 16:48
Дата подачі:
16.06.2019 10:29
Вирішення:
Чинне законодавство, а також Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встановлювати вимогу щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника, а в даному випадку Замовником не порушені вимоги закону України "Про публічні закупівлі". Дана закупівля проводиться при неухильному дотриманні норм чинного законодавства України та не суперечить нормативно-правовим актам, а, навпаки, направлена на підтвердження факту належної поставки товару. Саме у акті приймання-передачі відображається інформація про те, чи прийнято товар у повному обсязі, чи відсутні зауваження з боку покупця. Видаткова ж накладна лише підтверджує факт передачі, в той час як зауваження, претензії, інформація щодо повноти поставки, у ній не відображаються. З метою, підтвердження факту того, що покупець за аналогічним договором прийняв товар у повному обсязі, підтвердження того, що товар був якісним, а претензії з боку покупця були відсутні, Замовник і вимагає у даній закупівлі надання і видаткової накладної, і акту приймання-передачі товару. Шановний Учасник, дана вимога чинна та змінам не підлягає.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Аналогічний договір
Номер:
2866e0df558b4cf6a1a5c670cf1e0e37
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-001807-b.a2
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Замовником вимагається надання не менше трьох договорів, актів прийому-передачі та видаткових накладних. Замовник цією вимогою наполягає, щоб у Учасника було виконано як три аналогічних договорів. Але згідно частини 2 статті 16 Закону достатньо щоб Учасник підтвердив наявність документально підтвердженого досвіду виконання хоча б одного аналогічного договору. Тому просимо Вас внести зміни до Документації, усунувши цю дискримінаційну вимогу. Також звертаємо Вашу увагу, що Учасники торгів вже неодноразово оскаржували дану вимогу Документації до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, яка в свою чергу визнавала цю вимогу дискримінаційної і зобов'язала Замовників торгів внести відповідні зміни до Документації. Ви також маєте можливість ознайомитися з Рішеннями Колегії з цього питання за посиланням: http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/124144, http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/129594, http://www.amc.gov.ua/amku/control/main/uk/publish/article/115744.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № ВТ7-2019 від 18 червня.pdf 18.06.2019 16:50
Дата подачі:
16.06.2019 10:28
Вирішення:
Згідно ст. 22 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Чинне законодавство, а також Закон України «Про публічні закупівлі» надає право Замовнику торгів самостійно встановлювати вимогу щодо наявності документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв Учасника, а в даному випадку згідно запитання-досвіду виконання аналогічних договорів, бо в Законі не встановлена чітка норма, що аналогічний договір може бути тільки один. Це також підтверджується офіційним листом від Департаменту регулювання публічних закупівель Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, як уповноваженого органу з надання роз'яснень щодо застосування законодавства у сфері закупівель ( відповідь на запит № 111/2017), яке опубліковано на офіційному веб-сайті Міністерства економічного розвитку і торгівлі в розділі «Консультації». Додатково до відповіді надаємо консультацію Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо встановлення вимоги надання аналогічних договорів та їх кількості. Таким чином, Замовником було прийнято рішення встановити вимогу щодо наявності трьох аналогічних договорів, оскільки саме така кількість є підтвердженням систематичного постачання товару, що є предметом закупівлі, та є підтвердженням належності поставленої продукції. Враховуючи важливість даної закупівлі, нам необхідно переконатися у тому, що учасник може поставити якісний товар у відповідності до вимог закупівлі. Засобом такого підтвердження є саме наявність систематичних поставок учасником предмету закупівлі. Така систематичність, в свою чергу виражається в укладених трьох або більше договорів. Тож, порушень при встановленні даної умови закупівлі немає. Додатково зазначаємо, що рішення АМКУ не є загальнообов’язковими та не розповсюджуються на інших осіб, які не були стороною розгляду скарги. Відмовити Учаснику у вимозі внести зміни до Тендерної Документації
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Паспорт на ваги
Номер:
e915464ab16c40a7afda212da007e6c0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-001807-b.a1
Назва:
Паспорт на ваги
Вимога:
В пункті 1 таблиці Додатку 1 до Документації від Учасників вимагається надання паспорта на ваги, в якому повинна стояти відмітка про дату проходження повірки, у відповідності до норм чинного законодавства України. Ви цією вимогою звужуєте коло Учасників тими у кого є в наявності паспорт на ваги. Але, як правило, технічний паспорт видавався на стаціонарні автомобільні ваги, вироблені за часів Радянського Союзу. В даний час на території України використовуються вітчизняні та імпортні ваги (стаціонарні або пересувні), на які не видається технічний паспорт, а в якості документації на ваги додаються різного роду інструкції, свідоцтва, настанови з експлуатації тощо, у яких робиться відмітка про повірку даного вагового обладнання. Але згідно цієї вимоги Замовника взяти участь у торгах зможуть лише ті Учасники, у яких є в наявності саме паспорт на ваги. Тому просимо цю вимогу викласти у такій редакції: учасник повинен надати паспорт на ваги або інший документ, в якому повинна стояти відмітка про дату проходження повірки, у відповідності до норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № ВТ4-2019 від 18 червня.pdf 18.06.2019 16:52
Дата подачі:
16.06.2019 10:27
Вирішення:
Шановний Учаснику, звертаємо вашу увагу , що дана вимога врахована в ТД в Додатку 1 абз.2 п.1 . Але на ваше прохання стосовно виконання вищезгаданого пункту та у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації, а саме доповнити абз.3 п.1 : «Окрім цього, учасник повинен надати паспорт на ваги, тощо, в якому повинна стояти відмітка про дату проходження повірки, у відповідності до норм чинного законодавства України.» та викласти Додаток 1 в новій редакції.
Статус вимоги:
Задоволено