-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Лікарські засоби різні (Діагностичні засоби, реактиви та контрастні речовини)
Торги не відбулися
262 538.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 312.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 312.69 UAH
Період оскарження:
03.06.2019 21:25 - 15.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
dc830d1e35bc4e7c95c6d60c0e7f1e55
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-03-003465-b.b1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
У протоколі засідання тендерного комітету КП «Луцької міської дитячої поліклініки» від 27 червня 2019 року, причиною відхилення пропозиції ТзОВ Фірми «Волиньфарм» вказано відсутність рекомендаційного листа за аналогічним договором, що зазначений учасником в інформаційній довідці, який містить номер і дату виконаного аналогічного договору та який підтверджує його належне виконання учасником. Тобто, двома причинами відхилення нашої тендерної пропозиції є відсутність реквізитів договорів у рекомендаційному листі та те , що текст даного листа не підтверджує, на думку членів тендерного комітету, належне виконання договору.
Стосовно першої причини. У рекомендаційному листі №376 – 11.05.19 КНП «Горохівська центральна районна лікарня Горохівської районної ради Волинської області» від 28.02.2019 зазначено, що вони співпрацювали з ТзОВ Фірмою «Волиньфарм» протягом 2018 року з постачання товарів за кодом ДК 021:2015 – 33600000 – 6. З наведеної вище інформації стає зрозуміло, що між нашими закладами були укладенні договори з поставки товарів, які підпадають під код ДК 021:2015 – 33600000 – 6. У тендерній пропозиції нами було надано Договір №109 від 20 лютого 2018 року (у п. 1.1. зазначено предмет договору за кодом ДК:021:2015 – 33690000 – 3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви)) та Договір №606 від 04 липня 2018 року (у п. 1.1. зазначено предмет договору за кодом ДК:021:2015 – 33600000 – 6 Фармацевтична продукція). Згідно пункту 1, розділу 2, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від
17.03.2016 № 454, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Отже, дані договори є аналогічними.
У п.п. (d), п. 3.13., Тендерної документації закупівлі UA-2019-06-03-003465-b, зазначено, що до формальних (несуттєвих) помилок належить відсутність в окремому документі тендерної пропозиції окремих реквізитів, передбачених правилами організації діловодства, вимогами до оформлювання документів або умовами цієї Тендерної документації – за умови, що відсутність такого реквізиту не впливає на зміст відповідного документа і тендерної пропозиції в цілому (наприклад, відсутність реєстраційного індексу (номера), дати, кваліфікованого електронного підпису та/або іншого реквізиту, передбаченого правилами організації діловодства, вимогами до оформлювання документів або умовами цієї Тендерної документації). Відсутність таких реквізитів, як номер та дата укладення Договору у рекомендаційному листі потрібно було б віднести до формальних помилок.
У п. 3.14 вказано, що рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається тендерним комітетом (уповноваженою особою) виходячи з принципів здійснення публічних закупівель, передбачених статтею 3 Закону, та змісту положень абзацу 3 частини третьої статті 22 Закону. Хочу нагадати, що одним із принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Вартість пропозиції іншого учасника торгів ТзОВ «МЕГА – СПЕКТР» складає 239591,30 грн, а вартість пропозиції ТзОВ Фірми «Волиньфарм» - 207685,58, та є нижчою на 31905,72 грн. Враховуючи вищенаведене, можна стверджувати, що своїм рішенням від 27 червня 2019 року тендерний комітет КП «Луцької міської дитячої поліклініки» порушив один із основних та найважливіших принципів здійснення публічних закупівель.
На рахунок другої причини. Відсутність інформації про належне виконання договору учасником. У рекомендаційному листі зазначено прямим текстом, що: «ТзОВ Фірма «Волиньфарм» здійснює поставку належним чином зареєстрованого, сертифікованого та дозволеного для застосування у медичній практиці товару». У контексті цього рекомендаційного листа, дане твердження стосується виконання усіх договорів між ТзОВ Фірмою «Волиньфарм» і КНП «Горохівська центральна районна лікарня Горохівської районної ради Волинської області» з постачання товарів за кодом ДК 021:2015 – 33600000 – 6.
Вибудовуючи логічний ланцюг, якшо між ТзОВ Фірмою «Волиньфарм» і КНП «Горохівська центральна районна лікарня Горохівської районної ради Волинської області» були укладенні договори з постачання товару, а у рекомендаційному листі було зазначено, що поставка даного товару здійснювалась належним чином, то, дані договори виконувались належним чином.
Теза тендерного комітету про відсутність інформації належного виконання нічим не аргументована. Якщо для тендерного комітету зміст даного листа викликає сумнів належного виконання договору, то була можливість звернутись до контактної особи КНП «Горохівська центральна районна лікарня Горохівської районної ради Волинської області» та отримати інформацію про виконання даних договорів. Інформація про контактну особу та засоби зв’язку була зазначена у довідці про виконання аналогічних договорів №332/1 від 18 червня 2019 року.
Оскільки рішення тендерного комітету КП «Луцької міської дитячої поліклініки» від 27 червня 2019 року є неправомірним, безпідставним та базується на порушеннях принципів здійснення публічних закупівель та хибним уявленням тендерного комітету про належне виконання договору, Фірма «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю вимагає:
- Скасувати рішення тендерного комітету;
- Визнати ТзОВ Фірму «Волиньфарм» переможцем в даних відкритих торгах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2019 17:46
Вирішення:
Подані учасником документи повинні підтверджувати виконання ним аналогічного договору в повному обсязі та без будь-яких порушень законодавства чи умов договору. Документи тендерної пропозиції свідчать лише про укладення учасником договору та здійснення поставки зареєстрованого, сертифікованого та дозволеного до застосування у медичній практиці товару. При цьому, інформацію про обсяги поставлених товарів та дотримання умов договору та закону подані документи не містять. Таким чином, товар за договорами міг бути поставлений частково (договір невиконаний повністю), з порушенням строків поставки чи інших умов договору. Разом з тим,підтвердження виконання аналогічного договору має бути документальним, тобто підтверджуватися поданими учасником документами. З огляду на вказане, учасник не підтвердив документально досвід виконання аналогічного договору. Положеннями п. 1 ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі" на замовника покладено обов`язок відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо він не відовідає кваліфікаційному критерію. З огляду на викладене, рішення замовника є законним та обгрунтованим.
Статус вимоги:
Не задоволено