-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт з утеплення фасаду будівлі по вісям А-Г, 3-5 Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, пр.-т Центральний,141-В
(фінансування здійснюється з державного бюджету)
Торги не відбулися
2 633 977.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 79 019.32 UAH
мін. крок: 3% або 79 019.32 UAH
Період оскарження:
10.06.2019 18:02 - 22.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника щодо переможця
Номер:
1dc679b4a33a4e7eb5b98ca450d98fc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-000598-a.b4
Назва:
Оскарження рішення Замовника щодо переможця
Вимога:
16 серпня 2019 року на підставі Протоколу № 21 засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служи України у Миколаївській області (далі - Тендерний комітет) було прийнято рішення про скасування визначення переможцем відкритих торгів ТОВ СП «Альтус-про», тому що «…ТОВ СП «Альтус-про» не надало оригінал довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених частиною другою ст.17 Закону».
Але тендерному комітету була надана довідка-оригінал підприємства, завірена підписом та печаткою, про відсутність заборгованості з податків та зборів, що є невід`ємною частиною наданої документації.
Вважаємо, що ТОВ СП «Альтус-про» повністю виконав умови п.5 Тендерної документації на закупівлю робіт (ДОДАТОК 2, п. 5), яким визначено:
«…для переможця:
- довідки довільної форми про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог п. 2, 3 частини першої ст.17 Закону, зареєстровані, завірені підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади;
- оригінали довідок про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених:
• п. 5, 6, 8 частини першої ст.17 Закону, виданими не раніше 01.03.2019;
• частиною другою ст.17 Закону, яка має бути дійсна на дату подання даної довідки.»
У даної трактовці положень ст.17 немає уточнень щодо підписанта такої довідці.
Вимагаємо Тендерний комітет скасувати прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ СП «АЛЬТУС-ПРО» та визначити його переможцем відкритих торгів.
Додаток: довідка ДФС від 15.08.2019р.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 19.08.2019 12:48
- довідка ДФС.pdf 19.08.2019 12:48
Дата подачі:
19.08.2019 12:48
Вирішення:
Відповідно до частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
При цьому замовником у тендерній документації зазначено, що інформація про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі надається в довільній формі. Водночас спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності таких підстав визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Тобто переможець має надати оригінал довідки, форму якої затверджено наказом Міністерства доходів і зборів України від 10.10.2013 № 567.
Загострюємо увагу, що довідка про відсутність (наявність) заборгованості зі сплати податків і зборів формуються контролюючим органом за основним місцем обліку платника із урахуванням наявності (відсутності) заборгованості такого платника податків або його відокремлених підрозділів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Незгода з рішенням замовника
Номер:
8a7451f3edba4827b34ab8ea14846ee9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-000598-a.b3
Назва:
Незгода з рішенням замовника
Вимога:
ТОВ "БК "ІНТЕРБУД" вважає, що відхилення його тендерної пропозиції відбулося із порушенням принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, передбаченого ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», свідчить про упередженість до нього з боку замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- NIK01551120190814054942.pdf 14.08.2019 08:48
Дата подачі:
14.08.2019 08:48
Вирішення:
Доводимо до відома, що Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Так, відповідно до пункту 22 частини 1 Закону роботи це - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об'єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Як вбачається з вищевикладеного, зазначення слова «роботи» в договорі, не вказує на те, що вид предмету договору є роботи.
Крім того, тендерною документацією (далі - Документація) не вимагається наявність коду Державного класифікатора в договорі про виконання аналогічних робіт. Натомість, Документація передбачає надання учасником договору з предметом аналогічному предмету закупівлі. Предметом закупівлі є роботи по об’єкту «Капітальний ремонт з утеплення фасаду будівлі по осям А-Г, 3-5 Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, пр.-т Центральний, 141-В» (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). В розумінні Документації, учасник повинен надати договір виконання аналогічних робіт, предметом якого є виконання комплексу ремонтно-будівельних робіт з капітального ремонту.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Незгода з рішенням замовника
Номер:
2578c322177b407198954ce112e5d678
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-000598-a.c2
Назва:
Незгода з рішенням замовника
Скарга:
Скаржник не може погодитися із рішенням Замовника і вважає його дії такими, що порушують його права та інтереси, а також суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ.pdf 12.07.2019 18:24
- Платежка АМКУ.pdf 12.07.2019 18:25
- sign.p7s 12.07.2019 18:27
- Рішення від 16.07.2019 № 9482+ лист Замовнику.pdf 17.07.2019 15:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.07.2019 №10396.pdf 01.08.2019 19:00
- Рішення від 31.07.2019 №10396.pdf 05.08.2019 21:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2019 18:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2019 21:33
Дата виконання рішення Замовником:
06.08.2019 10:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З урахуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.07.2019 №10396-р/пк-пз, Головне управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області має намір скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА «ТЕПЛОСИЛА» переможцем процедури закупівлі та розпочати розгляд наступної найбільш вигідної економічної пропозиції.
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискваліфікаціїї переможця
Номер:
89b4642c3c7c4b0f8c97dcceaf52e647
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-10-000598-a.a1
Назва:
Вимога щодо дискваліфікаціїї переможця
Вимога:
03 липня 2019 року на підставі Протоколу засідання тендерного комітету Головного управління Державної казначейської служи України у Миколаївській області (далі - Тендерний комітет) № 13 було прийнято рішення про намір укласти договір та затвердити повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА «ТЕПЛОСИЛА» (далі - Учасник).
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами:
• добросовісної конкуренції серед учасників;
• максимальної економії та ефективності;
• відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель;
• недискримінації учасників;
• об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій;
• запобіганню корупційним діям і зловживанням.
Однак, в ході вивчення тендерної пропозиції Учасника, просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне.
По-перше. Відповідно до п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі – ТД) Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації та документів, зазначених в Додатку 2.
Згідно п.2 Додатку 2 ТД учасники закупівлі повинні надати документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме довідку у вигляді таблиці за встановленою формою про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній сфері, зареєстрована, завірена підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади.
Учасником у складі своєї тендерної пропозиції (далі – ТП) надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 24/14 від 24.06.2019р. Однак в даній довідці Учасником не вказано:
- повні прізвище, ім’я та по-батькові відповідних працівників;
- стаж роботи (років) на даному підприємстві та на посаді не відповідає дійсному строку працевлаштування на підприємстві на постійній основі;
- не у повному обсязі розкрита інформація щодо освіти та спеціальності працівників.
У вищезазначеній довідці Учасник розкрив інформацію щодо своїх працівників не у повному обсязі, а отже, вищезазначена довідка Учасника не відповідає вимогам ТД та відповідно до вимог статті 16 Закону Учасник не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно п.3 Додатку 2 ТД учасники закупівлі повинні надати документи, які підтверджують досвід виконання аналогічного договору, а саме:
- довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність досвіду виконання аналогічного договору зареєстрована, завірена підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є договір про виконання робіт, зазначених у предметі закупівлі на будівлях 2 поверхів;
- копію виконаного аналогічного договору і позитивний лист-відгук від Замовника про виконання даного договору.
Учасником у складі своєї ТП надано довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі за вих. № 24/5 від 24.06.2019р. та копію аналогічного договору підряду № 48 від 25.09.2018р. (далі - Договір).
Звертаємо увагу на те, що у складі ТП Учасник надає аналогічний договір не у повному обсязі та не надає підтверджуючих документів того, що наданий ним аналогічний договір є виконаним., так як згідно п.10.1 Договору він діє до 31.12.2019 року.
Відповідно до розділу 12 Договору він включає в себе невід’ємні частини, а саме: договірну ціну (додаток № 1 Договору) (п.12.1 Договору); локальні кошториси (додаток № 2 Договору) (п.12.2 Договору); розрахунок вартості матеріальних ресурсів (додаток № 3 Договору) (п.12.3 Договору); план-графік виконання робіт (додаток № 4 Договору) (п.12.4 Договору).
На підставі вищевикладеного встановлено, що Учасник не підтвердив свою відповідність вимогами ст.16 Закону в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно п.5 Додатку 2 ТД учасники закупівлі повинні надати інформацію щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону, а саме інформаційну довідку (довідки) довільної форми про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до вимог частини першої та другої ст.17 Закону, зареєстрована, завірена підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади.
Учасником у складі своєї ТП надано довідку про відсутність підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за вих. № 24/7 від 24.06.2019р.
В даній довідці Учасником надано відомості щодо частини першої та другої ст.17 Закону не у повному обсязі, а саме не надано інформацію по п.п.1, 2, 5 ч.1 ст.17 Закону. Також в п.5 даної довідки Учасник зазначає, що відносно нього відкрита ліквідаційна процедура.
На підставі вищевикладеного встановлено, що Учасник не підтвердив свою відповідність вимогами ст.17 Закону.
Відповідно до п.3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» ТД тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо:
1)учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 Закону та частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно із положеннями частини 1 статті 38 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Окрім того, додатково повідомляємо, що 23 січня 2018 року, були підписані зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема запроваджено автоматичний ризик – менеджмент у закупівлях. Зокрема, моніторинг закупівлі здійснюється посадовою особою Держаудитслужбою та Рахунковою Палатою за ініціативою фізичної чи юридичної основи.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо дискваліфікації переможця - лист №178.pdf 05.07.2019 12:45
- Витяг з Протоколу від 09.07.19 №14 10.07.2019 17:30
Дата подачі:
05.07.2019 12:45
Вирішення:
Під час проведення процедури відкритих торгів тендерний комітет Головного управління керувався вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Тендерна документація для проведення процедури закупівлі за кодом «Капітальний ремонт з утеплення фасаду будівлі по вісям А-Г, 3-5 Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, пр.-т Центральний,141-В» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до оголошеного аукціону UA-2019-06-10-000598-a було розроблено згідно всіх вимог ст. 22 Закону.
Протягом проведення процедури закупівлі тендерний комітет Головного управління дотримується всіх вимог ст. 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням;
Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем, тендерний комітет Головного управління керувався вимогами ст. 28 Закону, а саме: критеріями оцінки у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією, для яких існує постійно діючий ринок є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічного вигідною.
Згідно ст.30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Згідно з пунктом 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» затвердженої тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів з інформацією та документами, зазначеними в Додатку 2. Відповідно до пункту 2 додатку №2 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ
які повинні надати учасники закупівлі» до тендерної документації встановлює вимогу до учасників з метою підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен надати довідку у вигляді таблиці, про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідній сфері, зареєстрована, завірена підписом уповноваженої особи учасника із зазначенням посади.
Твердження Скаржника про те, що учасником – переможцем не вказано повні прізвища, ім’я, по-батькові відповідних працівників, стаж роботи (років) не відповідає дійсному строку працевлаштування на підприємстві на постійній основі та не у повному обсязі розкрита інформація щодо освіти та спеціальності працівників.
Тендерний комітет провів аналіз наданої довідки в складі тендерної пропозиції учасником – переможцем ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА» вих. №24/14 від 24.06.2019р. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з інформацією про працівників. При цьому, дана довідка містить всю необхідну інформацію. Вимог щодо надання повної інформації про працівників (із зазначенням повністю прізвища, ім’я та по-батькові) форми довідки та умовами тендерної документації не встановлено. Твердження Скаржника щодо надання учасником – переможцем інформації щодо строку працевлаштування на підприємстві на постійній основі тощо, яка не відповідає дійсності - не є документально підтвердженою з боку останнього. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що учасник несе відповідність за достовірність наданої ним інформації в складі тендерної пропозиції. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Враховуючи вищенаведене, учасник – переможець не порушив умови тендерної документації в цій частині, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
В складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (вих.. №24/5 від 24.06.2019р.), лист відгук, копію договору підряду. Умовами додатку №2 до тендерної документації не міститься вимоги до учасників щодо надання копії аналогічного договору в повному обсязі або з усіма додатками (у разі їх наявності). Отже, учасником – переможцем виконано вимогу тендерної документації з метою підтвердження досвіду у виконанні аналогічного договору.
Керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Отже, на виконання встановленої вимоги учасником – переможцем виконано норми тендерної документації в частині відсутності підстав для відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема: пункту 6 ч. 1 та ч.2 ст. 17 цього Закону.
Щодо надання інформації про те, що відкрита ліквідаційна процедура, тендерний комітет повідомляє, що з боку Замовника вся інформація, яка міститься у відкритих державних реєстрах була перевірена й відсутні будь-які рішення щодо ліквідації/банкрутства юридичної особи ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА».
Учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, забезпечення тендерної пропозиції не вимагалося, вчасно надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, відсутні підстави,
зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, пропозиція відповідає вимогам тендерної документації. Отже, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника – переможця тендерний комітет Головне управління не вбачає.
Враховуючи викладене, тендерний комітет Головного управління повідомляє про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги про усунення порушення UA-2019-06-10-000598-a.a1 з підстав необґрунтованості її подання.
Статус вимоги:
Відхилено