• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Миючі засоби

Поставка товару на протязі 2019 року за заявкою замовника.

Завершена

64 690.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 323.45 UAH
Період оскарження: 05.06.2019 16:19 - 10.06.2019 17:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 44fd97cfe6c1433b9add89b43d7ace2a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-002909-b.b1
Назва: вимога
Вимога:
надмірні та дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику. На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, виходячи зі місту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, тобто даною нормою Закону, Замовнику надано право, а не встановлено обов’язок. Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Відповідно до ст. 12 Закону закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з таких процедур: відкриті торги; конкурентний діалог; переговорна процедура закупівлі – допорогова закупівля відсутня в даному переліку. Враховуючи вищевикладене дія Закону не поширюється на проведення допорогових закупівель. Водночас, Наказ ДП «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 р» Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» розділ ІІ п.2 Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи та інформацію, яку замовник вважає за потрібне зазначити можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі, що й було виконано нами у даній закупівлі. Під час формування технічного завдання для закупівлі мийних засобів враховані економічність та безпечність засобів. Слід зазначити, що останнім часом, почастішали випадки фальсифікації побутової хімії, зокрема, засобів для миття та чищення. Як приклад, можна навести повідомлення ЗМІ про виявлені злочини з підробки побутової хімії: https://narodna-pravda.ua/ru/2017/08/18/kyberpolytsyya-razoblachyla-zloumyshlennykov-kotorye-torgovaly-falsyfykatom-brendovyh-moyushhyh-sredstv/ ; https://censor.net.ua/video_news/451972/5_jiteleyi_lvovschiny_i_volyni_naladili_proizvodstvo_brendovyh_moyuschih_sredstv_fotoreportajvideo ; https://strana.ua/news/58089-v-lucke-masshtabno-poddelyvali-bytovuyu-himiyu-ariel-tide-i-drugih-izvestnyh-marok.html . Фальсифіковані засоби становлять реальну небезпеку для здоров’я. Враховуючи складну ситуацію на ринку мийних засобів нашою установою в оголошенні була передбачена вимога про надання гарантійного листа від виробника або його уповноваженого представника, сертифікатів ISO та протоколів випробувань державних лабораторій, фото товару. Надання вказаних вище документів є запобіжником від придбання продукції невідомого походження, яка може завдати шкоду як працівникам, так і нашим пацієнтам. Отже, замовником встановлено ознаки предмету закупівлі, які мають раціональне обґрунтування, а саме реалізація права на закупівлю конкретного товару відповідної якості з умов роботи та індивідуальної чутливості персоналу до складових засобів. Вказані документи може отримати будь яка організація яка відповідає встановленим вимогам. Тому Ваше твердження щодо «Ось ця вода і є надмірною» не відповідають дійсності. Щодо тверджень про «реєстрацію» та «випробувань на відповідність». Нами встановлена вимога лише про надання протоколу випробувань. Розглянувши Вашу вимогу та на підставі вищевикладеного, ми не бачимо жодних передбачених Законом підстав для задоволення такої вимоги, а тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов.
Статус вимоги: Відхилено