• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизильне паливо

Торги не відбулися

3 770 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 26 390.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2019 11:18 - 16.06.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про усунення порушень у відповідності до статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі".

Номер: 4eff409b5bb44e259a9c0c076b3515d7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000921-b.b1
Назва: Вимога про усунення порушень у відповідності до статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі".
Вимога:
Детальніше у файлі, що додається.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У додатку 4 Документації встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі. Згідно з пунктом 3 додатку 4 Документації участь у даному тендері зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності власні, орендовані/суборендовані АЗС, і перешкоджає взяти участь тим суб’єктам господарювання, зокрема, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», які мають в наявності АЗС, що законтрактовані за іншими правочинами, зокрема, партнерськими договорами з власниками АЗС. Так, між ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» та ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» укладений договір про співпрацю та партнерство, згідно з яким реалізація пального здійснюється, зокрема, шляхом застосування бланків-дозволів (талонів, скретч-карт), смарт-карт на АЗС (АЗК), що знаходяться у власності ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ». Слід зауважити, що ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» як емітент бланків-дозволів (талонів, скретч-карт) має право продавати випущені власні талони, скретч-карти тощо іншим особам, зокрема, шляхом участі у публічних закупівлях України (тендерах). Тобто, вищевказані АЗС знаходяться у власності ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» і на підставі договору партнерства (а також укладеного договору поставки) цими АЗС можуть користуватись як контрагенти ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна» (у тому числі, замовник даного тендеру), так і ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ Україна», зокрема, шляхом отримання палива із застосуванням бланків-дозволів (талонів, скретч-карт), смарт-карт. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Разом з цим, розуміючи специфіку проведення процедур закупівель із аналогічним предметом закупівлі, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не вимагає виключити взагалі з Документації умови щодо необхідності документального підтвердження наявності АЗС в учасника, а вимагає лише розширити вказані вимоги шляхом включення до Документації умов щодо можливості запропонувати окрім документального підтвердження права власності на АЗС та оренди/суборенди, ще й інші договори (правочини), зокрема, партнерські. Виступив Начальник ВКБ Улько Є.О., який повідомив, що в даному питанні учасник не довів чого саме він не може виконати вимоги тендерної документації, оскільки АЗС належать ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ», а намір взяти участь є у ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», в такому випадку участь у даній закупівлі може прийняти ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ» і виконати всі вимоги закупівлі. Небажання брати участь у тендері підприємством яке має у власності АЗС свідчить про недобросовісність учасника. Окрім того, дана вимога в тендері з’явилась після того, як недобросовісний учасник з усім відомою назвою став переможцем, надав талони на паливо, але наше підприємство не змогло здійснити заправку автотранспорту за цими талонами, вже більше півроку йдуть суди з цього приводу, у того переможця нічого не має на балансі окрім укладених договорів про партнерство, та співпрацю з іншими відомими АЗС. Тому бажання Замовника, щоб у учасника були власні, або орендовані АЗС, щоб учасник хоча б якимось чином відносився до власника АЗС, а не просто схожою назвою підприємства. 2. Також у пункті 5 додатку 4 Документації зазначено, що у Постачальника має бути ліцензія та дозвіл на продаж. Разом з цим, у ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» відсутні ліцензія та дозвіл на продаж, оскільки діяльність, яку здійснює зазначений учасник, зокрема, з продажу нафтопродуктів, які є предметом закупівлі, не підлягає ліцензуванню та отриманню дозволів згідно з чинним законодавством України. У зв’язку з цим, задля усунення вимог, що не відповідають законодавству та розширення кола учасників вимагаємо виключити дану умову з Документації. Виступив секретар тендерного комітету Дорофєєв С.В., який повідомив, що за результатами закупівлі укладається договір постачання, а не договір купівлі-продажу, тому якщо на продаж нафтопродуктів не потрібна ліцензія то на постачання, можливо потрібна. В будь якому разі учасник може надати в складі своєї пропозиції лист в якому, з посиланням на норму чинного законодавства, в якому пояснює чому не потрібен дозвіл, або ліцензія. 3. Відповідно до пункту 8 додатку 4 Документації кожна з шести (мінімум) АЗС, запропонованих учасником, повинні бути розташовані не далі, як за 10 км від кожного з підрозділів Замовника (6 підрозділів). Ймовірно, Замовник мав на увазі, що до кожного із підрозділів Замовника має бути хоча б одна АЗС учасника на відстані, що не перевищує 10 км, але вищевказані умови Документації сформульовані таким чином, що кожна з АЗС учасника має бути не далі, ніж за 10 км від кожного з шести підрозділів Замовника, що може призвести до неоднозначного трактування даної вимоги, як Замовником під час розгляду Пропозицій, так і учасниками під час подання Пропозицій, або навіть призвести до оскарження Процедури закупівлі до АМКУ на етапі після визначення переможця. При цьому зауважуємо, що ані ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», ані інші суб’єкти господарювання даного ринку не зможуть виконати вказану умову Документації належним чином, через відсутність такої кількості АЗС на саме такій відстані від підрозділів Замовника. Так, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» станом на день подання цієї вимоги може запропонувати Замовнику, зокрема, наступні АЗС: - м. Дніпро, вул. Донецьке ш. 104-А; - м. Дніпро, вул. Енергетична, 2-А; - м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 11-Б; - м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 2-Д; - м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5-А; - м. Дніпро, вул. П. Бикова, 20; - м. Дніпро, вул. Передова, 798-Д; - м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 9-Б. Очевидно, що дана розгалужена мережа АЗС у м. Дніпро цілком може задовільнити потреби Замовника, але через вищевказані умови Документації, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не може взяти участь у даному тендері. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Замовник повинен усунути наведені вище порушення шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Разом з цим, розуміючи специфіку проведення процедур закупівель із аналогічним предметом закупівлі, ТОВ «ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА» не вимагає виключити взагалі з Документації умови щодо місця розташування запропонованих АЗС у м. Дніпро та максимальної їх віддаленості від підрозділів Замовника, а вимагає усунути наведені вище порушення, зокрема, шляхом внесення відповідних змін до Документації, та викладення вказаної умови у редакції, яка буде передбачати необхідність надати учасником інформацію про місця розташування запропонованих ним АЗС у м. Дніпро (мінімум 6 АЗС), їх віддаленості від підрозділів Замовника, і при цьому, від кожного з підрозділів Замовника в учасника має бути щонайменше одна АЗС на відстані, що не перевищує 10 км. Виступив секретар тендерного комітету Дорофєєв С.В., який запропонував внести запропоновані зміни «АЗС у м. Дніпро (мінімум 6 АЗС), їх віддаленості від підрозділів Замовника, і при цьому, від кожного з підрозділів Замовника в учасника має бути щонайменше одна АЗС на відстані, що не перевищує 10 км».
Статус вимоги: Не задоволено