-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезактин
Завершена
4 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 49.00 UAH
мін. крок: 1% або 49.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2019 13:23 - 05.06.2019 13:27
Вимога
Вирішена
До написаного
Номер:
172b085cacae452ea98196b586fc5143
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-001615-b.a5
Назва:
До написаного
Вимога:
Хабарнику, безкоштовно підказуємо, як переглянути реєстр. Сайт МОЗ - Громадянам- Доступ до публічної інформації- Відкриті дані- тиснемо на п.15. І там засобу Дезактин немає!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2019 14:52
Вирішення:
Я Вам дякую за корисну інформацію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
До написаного Хабарником!
Номер:
c4902e551959410cac49038815e76fb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-001615-b.a4
Назва:
До написаного Хабарником!
Вимога:
Хабарнику, не несіть нісенітницю, якщо не розумієте, що пишите! До чого тут висновки та вся та писанина, яка не має жодного відношення до діючого Законодавства? Постановами №921 та 178 КМУ чітко зазначений порядок реєстрації- перереєстрації дезінфікуючого засобу! Згідно них, дезінфікуючий засіб повинен або мати діюче свідоцтво про Державну реєстрацію, або внесений до реєстру дезінфікуючих засобів, який розташований на сайті МОЗ України та до нього є вільний доступ всім бажаючим. Краще не відкривайте рота, коли не розумієтесь на речах, та не просіть "свого" постачальника писати ЦЕ, бо загоняєте себе в кут, звідки не виберетесь. У вашого улюбленця, ми так розуміємо, теж нуль знань в цій сфері, тому і рекомендує вам писати цю ахінею!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2019 14:49
Вирішення:
Будь ласка, дотримуйтесь робочого етикету. Це пусті звинувачення. Дякую за розуміння.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
c60d398a233a444ebb0fca13f4b66ec1
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-001615-b.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Що це за кульбіти з відміною рішення, а потім його повторенням? Шановний! По-перше, що це за протокол відхилення без зазначення причини??? По-друге, яким це чином акцептується пропозиція з засобомДезактин , який НЕ зареєстрований в Україні як дезінфікуючий засіб??? Згідно з Законом України про захист населення від інфекційних хвороб ( ст. 34) ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ використання дезінфікуючих засобів НЕ зареєстрованих в установленому порядку! Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2019 12:26
Вирішення:
Відповідь на оскарження рішення учасником ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, на закупівлю Код ДК 021:2015: 24300000-7 - Основні органічні та неорганічні хімічні речовини, (надалі - Закупівля), повідомляємо наступне: Дана Закупівля є допороговою. Отже, регулюється наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Дякуєм, що звернули нашу увагу!
Тендерним комітетом розглянуто надану ТОВ ВІК-ХХІ ВІК пропозицію, в якій запропоновано дезінфікуючий засіб "Економ дез Хлор". Даний засіб заявлений як аналог. (Хоча аналоги, ми не розглядаєм). Проте, заявлений препарат, і засіб " Економ дез Хлор "., на якому базується вимога ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, не є абсолютним еквівалентом засобу, заявленому у Закупівлі: Враховуючи ту обставину, що пропозиція ТОВ ВІК-ХХІ ВІК об’єктивно не відповідає умовам Закупівлі, а саме медико-технічним вимогам (МТВ) до товару, як зазначено в рішенні про дискваліфікацію Учасника, Замовник у повній відповідності до норм законодавства, відхилив пропозицію учасника ТОВ ВІК-ХХІ ВІК.
Щодо реєстрації Дезактіна На дезінфікуючий засіб «Дезактін» чинний Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий 13.11.2018 року, яка була основним етапом в реєстрації дезінфекційних засобів і до 30 червня 2016 р. коли діяв порядок реєстрації дезінфікуючих засобів згідно Постанови КМ України №908 у редакції 2006 року, і залишилась такою у відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р., цитуємо п.4 вказаної Постанови: Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком». У відповідності до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст.34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок , як вказувалось вище, викладений в Постанові КМ України №178 і в п 4. Прописано за якими документами МОЗ реєструє деззасоби – і як уже й писали – за Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи. Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинне зареєструвати ці дезінфекційні засоби. Так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби України до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації), цей Обліковий перелік не тільки не доступний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені червнем 2015 р. І, що, в такому випадку всі деззасоби, на які видавались Свідоцтва про державну реєстрацію з 06.2015 до 30.06.2016р. , але про них відсутні відомості щодо включення в обліковий перелік дезінфекційних засобів також вважати не зареєстрованими. Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст..1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні. Отже, дезінфікуючий засіб «Дезактін» має Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мали право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. шляхом об’єктивного та неупередженого співставлення пропозиції учасника та умов Закупівлі), а з іншого боку, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, повністю відповідають нормам законодавства. Отже, Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, й з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Голова ТД Кубаль Т.В.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
До вимоги
Номер:
bcf6c39ceec44b7d8b59bab5cd6b7328
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-001615-b.a3
Назва:
До вимоги
Вимога:
Який Наказ №35??? Він давно втратив чинність!!! Складається таке враження, зщо ви хабарнику отримаєте по-повній! Ваші викрутаси ми опишимо в своєму листі, який адресуємо Державній аудиторській службі України! І про нерозгляд еквівалентів потім будете їм розповідати і про кульбіти з відміненням рішення щодо перемоги, а потім його повторенням, щоб анулювати вимогу, і про рішення акцептувати пропозицію з Дезактином, який згідно чинного Законодавства протизаконно закуповувати! Навіть не уявляєте, чим це для вас закінчиться, кнопкодави! Для нас це вже справа честі!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2019 12:31
Вирішення:
Відповідь на оскарження рішення учасником ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, на закупівлю Код ДК 021:2015: 24300000-7 - Основні органічні та неорганічні хімічні речовини, (надалі - Закупівля), повідомляємо наступне: Дана Закупівля є допороговою. Отже, регулюється наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" Дякуєм, що звернули нашу увагу!
Тендерним комітетом розглянуто надану ТОВ ВІК-ХХІ ВІК пропозицію, в якій запропоновано дезінфікуючий засіб "Економ дез Хлор". Даний засіб заявлений як аналог. (Хоча аналоги, ми не розглядаєм). Проте, заявлений препарат, і засіб " Економ дез Хлор "., на якому базується вимога ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, не є абсолютним еквівалентом засобу, заявленому у Закупівлі: Враховуючи ту обставину, що пропозиція ТОВ ВІК-ХХІ ВІК об’єктивно не відповідає умовам Закупівлі, а саме медико-технічним вимогам (МТВ) до товару, як зазначено в рішенні про дискваліфікацію Учасника, Замовник у повній відповідності до норм законодавства, відхилив пропозицію учасника ТОВ ВІК-ХХІ ВІК.
Щодо реєстрації Дезактіна На дезінфікуючий засіб «Дезактін» чинний Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий 13.11.2018 року, яка була основним етапом в реєстрації дезінфекційних засобів і до 30 червня 2016 р. коли діяв порядок реєстрації дезінфікуючих засобів згідно Постанови КМ України №908 у редакції 2006 року, і залишилась такою у відповідності до Порядку реєстрації дезінфекційних засобів, викладеного в Постанові КМ України №178 від 14.03.2018р., цитуємо п.4 вказаної Постанови: Державну реєстрацію (перереєстрацію) засобів проводить МОЗ на підставі поданих документів, зазначених у пункті 5 цього Порядку, або позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що виданий до моменту набрання чинності цим Порядком». У відповідності до «Закону України про захист населення від інфекційних хвороб», у відповідності із ст.34 дезінфекційні засоби підлягають гігієнічні регламентації та державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством, на сьогодні – це Порядок , як вказувалось вище, викладений в Постанові КМ України №178 і в п 4. Прописано за якими документами МОЗ реєструє деззасоби – і як уже й писали – за Висновком санітарно-епідеміологічної експертизи. Санітарно-епідеміологічна експертиза дезінфікуючих засобів протягом 2-х років проводилась, при її позитивному результаті надавались Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, на основі яких МОЗ України і повинне зареєструвати ці дезінфекційні засоби. Так само, як і не доступний до перегляду Обліковий перелік дезінфікуючих засобів, ведення якого було у функціях Держсанепідслужби України до 30 червня 2016р. (до моменту її повної ліквідації), цей Обліковий перелік не тільки не доступний для перегляду, але останні відомості про дезінфікуючі засоби у нього внесені червнем 2015 р. І, що, в такому випадку всі деззасоби, на які видавались Свідоцтва про державну реєстрацію з 06.2015 до 30.06.2016р. , але про них відсутні відомості щодо включення в обліковий перелік дезінфекційних засобів також вважати не зареєстрованими. Зауважимо, що в Україні чинний Закон «Про перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», ст..1, « Забороняється вимагати від суб'єктів господарювання отримання документів дозвільного характеру, які не внесені до Переліку, затвердженого цим Законом.». В цьому Переліку такий документ як; «Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей» вказаний, а от відомості про надання будь яких інших документів, які б мали відношення до дезінфікуючих засобів – відсутні. Отже, дезінфікуючий засіб «Дезактін» має Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що відповідає чинним вимогам нормативних документів щодо реєстрації та застосування дезінфікуючого засобу.
Замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо учасників (вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм мали право брати участь у Процедурі закупівлі на рівних умовах), забезпечено об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. шляхом об’єктивного та неупередженого співставлення пропозиції учасника та умов Закупівлі), а з іншого боку, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, повністю відповідають нормам законодавства. Отже, Процедура закупівлі, в цілому, та оцінка пропозиції ТОВ ВІК-ХХІ ВІК, зокрема, проведені у повній відповідності до норм чинного законодавства, й з огляду на наведене - на даному етапі немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у Вашій вимозі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
010c1e4a31bc4674a30a37c97f03934a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-001615-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! По-перше, що це за протокол відхилення без зазначення причини??? По-друге, яким це чином акцептується пропозиція з засобомДезактин , який НЕ зареєстрований в Україні як дезінфікуючий засіб??? Згідно з Законом України про захист населення від інфекційних хвороб ( ст. 34) ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ використання дезінфікуючих засобів НЕ зареєстрованих в установленому порядку! Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до розпорядника коштів, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.06.2019 11:48
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
10.06.2019 11:57