• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92; Дизельне паливо

Бензин А-92 (скретч-картки/талони); Дизельне паливо (скретч-картки/талони);

Завершена

367 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 0.20 UAH
Період оскарження: 05.06.2019 15:43 - 17.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА

Номер: 97cd306f007244149ac82e52a73e1245
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-002624-b.a3
Назва: ВИМОГА
Вимога:
1. Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-06-05-002624-b з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» «Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-06-05-002624-b з підстав, передбачених ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» розглянута. По результатах її розгляду звертаємо увагу на зазначення в Тендерній документації Замовника, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки відносно зазначення назви документу, якщо цей документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації. Учасник ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» надав в складі тендерної пропозиції лист № 69 від 20.06.2019 р., а не довідку, як того вимагає тендерна документація. Сама по собі помилка в назві документу дійсно є формальною (несуттєвою). Однак в даному документі відомості про перелік АЗС Учасника або АЗС партнерів Учасника за межами м.Суми відсутні, так як таблиця відносно АЗС Сумської області містить лише перелік адрес Сумської області у загальній кількості 63 шт в наступній послідовності: область, район, конкретний адрес. При цьому до даного переліку входять й 15 адрес безпосередньо в м.Суми. Виходячи з назви документу «Перелік АЗС у Сумській області» та входження до цього переліку АЗС м.Суми (тоді як про розташовані в м.Суми АЗС вже є коректна інформація в першій таблиці) - це загальний перелік всіх АЗС Сумської області безвідносно до їх власника. Відтак даний документ крім назви за своїм змістом не відповідає вимогам Тендерної документації. ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» помилково вважає, що нами вимагалося підтвердження інформації про належність АЗС, натомість нами в тендерній документації було запропоновано лише подати певну інформацію блоком «адреса АЗС та її належність». При цьому наведена у другій таблиці інформація не містить будь-яких відомостей про належність даних АЗС Учаснику або одному з його партнерів, про наявність яких Учасником має надаватися інформація в складі тендерної пропозиції. Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані Учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації, і при цьому правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній послідовності з умовами Тендерної документації. Зазначені вимоги Тендерної документації встановлені для всіх Учасників даної процедури закупівлі, а не лише до ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП», й при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» Замовником дотриманий принцип об`єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначення у вимозі того факту, що договір № 12 купівлі-продажу пального від 04.01.2019 р. між ПП фірма «Лілія» та ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» містить відомості про існування переліку АЗС партнерів Продавця в додатку №1 до вказаного договору, не є коректним, так як вказаний додаток Учасником Замовнику не було надано, а відтак у Замовника була відсутня можливість співставити дані наданого Учасником листа з переліком адрес АЗС з даними вказаного додатку № 1, по наслідках чого хоча б побічно отримати інформацію, яку Учасник мав надати Замовнику прямо. Відомості про існування переліку АЗС ПП «Маршал» на сайті Замовнику у складі Тендерної пропозиції Учасником не надавались, крім того дана інформація не є офіційною, розміщена не Учасником й він за її зміст відповідальності не несе. Навіть сам факт існування АЗС «Маршал» за вказаними на сайті адресами ніяким чином не означає, що ПП «Маршал» є партнером ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» саме по цих АЗС. Щодо того, що нібито Замовником не встановлюються кваліфікаційні критерії та не визначається переліку документів, що підтверджують подану Учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі закупівлі нафтопродуктів сирих, то предмет закупівлі бензин А-92 та дизельне палив - не є сирими нафтопродуктами, так як є похідними продуктами, отриманими в результаті переробки нафти. Враховуючи викладене, не вбачаємо підстав для задоволення вимоги ТОВ «ФЕСТ МОУШЕН ГРУП» щодо відміни процедури відкритих торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відхилити пропозицію Учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017»

Номер: 2511609a3b8f4fae887b823cab532af6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-002624-b.a4
Назва: Відхилити пропозицію Учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017»
Вимога:
Пропозиція Учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» подана без накладання електронного підпису. Відповідно до ч.3 ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України Про електронний цифровий підпис" (ч. 1 ст. 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг»).Виходячи з цього, вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відносно Вашої вимоги «Вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» звертаємо Вашу увагу, що право на звернення з вимогою до Замовника має Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена (ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі») та Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції (ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»). Як те передбачає п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», Ваша тендерна пропозиція не розглядалась - а відтак і не відхилялась, так як Учасник ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» за результатами аукціону вказав значно нижчу цінову пропозицію, ніж ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». П.1.2 тендерної документації вказано, що оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію – ціна, що була запропонована учасниками. Вважаємо суттєвим додержання під час закупівлі принципів здійснення закупівель, визначених в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема добросовісної конкуренції серед учасників. Вимога з прямою вказівкою на відхилення іншого Учасника беззаперечно свідчить про недобросовісну конкуренцію в даному випадку з боку ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». Щодо відсутності накладання електронного підпису на пропозицію Учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017», то вважаємо відсутність такого цифрового підпису формальною (несуттєвою) помилкою, що пов`язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції, тим більше, що Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції Замовника обов`язковість накладання електронного підпису не зазначено. Тому дана вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відхилити пропозицію Учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017»

Номер: 4e0c56d5a42d4528918e3c2030f7ef42
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-002624-b.a2
Назва: Відхилити пропозицію Учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017»
Вимога:
Учасник ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» повідомляє Вас, що не є партнером та не має Партнерського Договору з учасником ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017». Договір поставки №127/127 від 17 січня 2018р., наданий ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» є звичайним Договором купівлі продажу скретч-карток та не є підставою підтверження Учасником відповідності кваліфікаційних критеріїв відповідно до Документації Замовника (п.5 Додатку 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації). Крім того, АЗС, зазначені Учасником ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» в своїй пропозиції (Довідка вих.33т/37 від 20.06.2019р.), належать ТОВ «ДІЄС-С», ТОВ «Веспер-С», ТОВ «Борей-С». Підтверждення підстав користування АЗС, вказаних Учасником ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» не надано (п. 5 Додаток 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації). ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не має інших офіційних представників у Сумській області та не уповноважувало жодне підприємство проводити реалізацію скретч-карток. ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не гарантує заправку паливом на АЗС партнерів по скретч-карткам, які було придбано не в офіційних торгових точках ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». Будь-які дії стосовно скретч-карток (обмін, блокування при втраті чи крадіжці, повернення коштів при унеможливленні заправки придбаним видом палива) можуть бути проведені тільки за умови наявності документів, які підтверджують законність отримання бланків в офіційних торгових точках ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ». Також зазначаємо, що відповідно до Договору поставки №127/127 від 17 січня 2018р. станом на 02.07.2019р. не було здійснено жодної операції з придбання палива учасником ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017». Виходячи з цього, вимагаємо відхилити пропозицію Учасника ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» з підстав, передбачених п.п. 4 п.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.5 Додатку 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога щодо відхилення пропозиції наданої Учасником відкритих торгів (ідентифікатор вимоги: UA-2019-06-05-002624-b,а2, дата реєстрації вимоги в ЦБД: 02.07.19: 11.25) розглянута. Викладені у вимозі ТОВ «Лівайн Торг» обґрунтування не дають належних підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» яка, відповідно до рішення тендерного комітету Управління Державного агентства рибного господарства у Сумській області, визнана найбільш економічно вигідною та відповідає умовам тендерної документації (протокол від 01.07.2019 №7) з наступного: 1. ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надало довідку в довільній формі (вих.333m/37 від 20.06.2019), що містить інформацію про АЗС партнерів, розташованих на території Сумської області, в тому числі м.Суми (список та адреси АЗС). Дана довідка відповідно до вимог тендерної документації є достатнім доказом підстав користування АЗС. 2. Щодо відсутності партнерського договору між ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» та ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017», то дана аргументація суперечить чинному законодавству з огляду на те, що ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» заперечує не факт наявності договору поставки, а його віднесення до виду договору з огляду на його зміст. Наданий ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» у складі тендерної документації договір поставки від 17.01.2018 №127/127 має всі необхідні реквізити. Він є чинним, що Вами не заперечується. 3. Щодо відсутності господарських операцій з придбання палива учасником ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» за договором поставки від 17.01.2018 №127/127 (який чинний), то цей факт не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника, тому що інформація про виконання саме цього договору тендерною документацією не вимагалася. 4. Щодо заправки паливом по скрейч картках на АЗС Партнерів, то ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» у складі тендерної документації надало довідки, підписаний зі своєї сторони проект договору про закупівлю, якими гарантувало виконання взятих на себе зобов’язань у повному об’ємі. Основною метою проведення публічних закупівель є ефективне, раціональне (економне) використання бюджетних коштів. Пунктом 1.1 тендерної документації зазначено, що єдиним критерієм оцінки даної процедури є ціна. Учасник ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» за результатами аукціону вказав значно нижчу цінову пропозицію, на відміну від Учасника ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ», який не зробив жодного кроку на пониження ціни хоча мав таку можливість у раундах аукціону. ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» у складі тендерної документації надало тендерну пропозицію від 19.06.19, в якій зазначено: «Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами», яку підписало та завірило печаткою. Крім того, п.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно до п.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» не розглядалася, так як пропозиція ТОВ «НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017» є значно більш вигідною. Відтак Ваша пропозиція й не відхилялась. Крім того, вимога стосується не надання додаткової інформації, а відхилення пропозиції іншого учасника, а відтак є некоректною. Враховуючи викладене повідомляємо, що вимога ТОВ «ЛІВАЙН ТОРГ» про відхилення пропозиції наданої Учасником відкритих торгів (ідентифікатор вимоги: UA-2019-06-05-002624-b,а2, дата реєстрації вимоги в ЦБД: 02.07.19 11.25) задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо тендерної документації

Номер: 62a16f4983524c649c87fa59c4f27c2b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-002624-b.b1
Назва: Щодо тендерної документації
Вимога:
Внести зміни до тендерної документації та надати роз’яснення, що мається на увазі під «розвиненістю» АЗС.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь на вимогу ТОВ «Солвінг Сістемс»
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 10.06.2019 14:36
Підтвердження вирішення: 10.06.2019 №1 Директору ТОВ «Солвінг Сістемс» Хараберюш М.М _____________________________ вул. Олега Онікієнко, буд. 125 м. Бровари, Київська область, 07403, код ЄДРПОУ: 42524688 Відповідь на вимогу Тендерний комітет Державного агентства рибного господарства у Сумській області розглянув Вашу вимогу від 07.06.209 №05/06 та повідомляє наступне: Відповідно до вимог статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, роз’яснення щодо кількості АЗС/АЗС партнерів на території Сумської області , в тому числі міста Суми, було опубліковано через торгівельний майданчик для державних закупівель E -TENDER в електронній системі закупівель Рrozorro 06 червня 2019 року: «Враховуючи специфіку роботи Сумського рибоохоронного патруля щодо охорони водних біоресурсів на території Сумської області, мережа АЗС Постачальника/АЗС партнерів Постачальника повинна включати щонайменше три АЗС з одночасним розташуванням хоча б однієї з них: - в межах міста Суми, в якому безпосередньо розташоване Управління Державного агентства рибного господарства у Сумській області; - в північній частині Сумської області з місце розташуванням АЗС північніше річки Сейм; - в південно - західній частині Сумської області з місцем розташування АЗС в межах таких адміністративно - територіальних одиниць – одного з наступних районів Сумської області: Конотопський, Буринський, Роменський, Недригайлівський, Липоводолинський (включаючи міста, райони в містах, селища і села, що територіально знаходяться в межах вказаних районів)». Повідомляємо, що по наслідках розгляду Вашої вимоги, внесено зміни до п.4 додатку 1 до тендерної документації. Разом з тим, пояснюємо, що формулювання в додатку 1 до тендерної документації «Технічна специфікація» наявність розвинутої мережі АЗС не має відношення до якості АЗС- тобто стану таких АЗС. Звертаємо увагу, що Управління Державного агентства рибного господарства у Сумській області є Замовником тендерної пропозиції по предмету закупівлі- саме бензин А-92 (скретч-картки/талони) та дизельне паливо (скретч-картки/талони) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 09130000-9 – «Нафта і дистиляти» шляхом проведення процедури відкритих торгів. Заступник голови тендерного комітету Державного агентства рибного господарства у Сумській області В.М. Лєбєдєв