-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
монітор пацієнта, аспіратор
бюджет розвитку міського бюджету м. Львова
Завершена
5 760 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 800.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2019 14:30 - 04.07.2019 00:00
Вимога
Відхилено
щодо предмету закупівлі
Номер:
9067505f5a2c415c98f5a78ae7740bab
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-07-001028-c.b1
Назва:
щодо предмету закупівлі
Вимога:
Добрий день!
Просимо розділити закупівлю на лоти, так як предмет закупівлі містить декілька видів технологічно і функціонально не пов’язаних між собою товарів, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до обмеження конкуренції при проведенні торгів і значно скорочує коло учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол розгляду вимоги.pdf 13.06.2019 17:04
Дата подачі:
10.06.2019 12:05
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» (далі – наказ), встановлено порядок визначення предмета закупівлі, який визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Слід також зазначити, що згідно з наказом, поділ предмета закупівлі на лоти належить до права Замовника, а не обов’язку, а отже рішення про поділ приймається Замовником виходячи з економічної чи технічної доцільності. В Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради існує необхідність здійснити закупівлю медичного обладнання в цілому згідно з переліком, що визначений у Додатку № 3 до тендерної документації. Також в Додатку № 3 до тендерної документації встановлені технічні вимоги та специфікація Товару, які складені відповідно до потреб Управління охорони здоров’я департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради та містять детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, які входять до одного класу товарів згідно з ДК 021:2015 – 33190000-8 «Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні».
Враховуючи наведене, тендерна документація не містить жодних умов, які дискримінують права учасників та порушують вимоги Закону.
Таким чином, при визначені предмету закупівлі та складанні тендерної документації Замовником дотримано вимоги, передбачені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також принципи здійснення закупівель, що встановлені частиною першою статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено