• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна)

Завершена

2 550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 750.00 UAH
Період оскарження: 05.06.2019 13:32 - 16.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено

Оскарження рішення про дискваліфікацію та визнання переможцем

Номер: 642a9d32e4ad4c379af6ab02081c23aa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000362-c.b3
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію та визнання переможцем
Скарга:
Фізична особа-підприємець ЧЕРНИШ ОЛЕКСАНДРА ЛЕОНТІЇВНА р/р 26008053202118 в НФ ПАТ КБ ПриватБанк м. Миколаїв, МФО 326610 Ідентифікаційний код № 1591108027 м. Миколаїв, 54003 fopch@mail.ua моб.: 099 90 123 49, 063 8003010, 098 568 39 08 пр.Леніна, буд.152, кВ.37 Орган оскарження: Антимонопольний комітет України 03045, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Черниш Олександра Леонтіївна 54003, м. Миколаїв, пр. Леніна, буд. 152, кв. 37. Замовник торгів: Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації 29000, Україна, Хмельницька обл., місто Хмельницький, м.Хмельницький, вул.Володимирська,109 СКАРГА на неправомірні дії тендерного комітету Департаменту соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації щодо відхилення тендерної пропозиції та визнання переможцем у відкритих торгах на закупівлю послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна) (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-05-000362-c) 05 червня 2019 року Департаментом соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації (надалі за текстом – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-06-05-000362-c) щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі - послуги дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна). Запланована вартість закупівлі – 2 550 000,00 гривень. Пропозиція ФОП Черниш О.Л. (надалі за текстом – Скаржник) була відхилена з підстав, визначених в п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 8 від 24 червня 2019 року. Замовником 24.06.2019 опубліковано повідомлення № 10 про намір укласти договір з ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА». Скаржник вважає, що повідомлення Замовника про намір укласти договір з ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» та відхилення його пропозиції є незаконним та прямо порушує його права з таких підстав. 1. Щодо неправомірної дискваліфікації Скаржника. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Замовника № 8 від 24 червня 2019 року тендерну пропозицію Скаржника відхилено з таких підстав: • в довідці про згоду на обробку персональних даних Скаржником не зазначено дату видачі паспорту; • в поданому договорі для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору відсутні додатки. Скаржник переконаний, що таке відхилення є неправомірним та дискримінаційним з таких підстав. Щодо незазначення дати видачі паспорту. На виконання вимог тендерної документації, Скаржником подано лист-згоду на обробку персональних даних та засвідчену копію паспорту. У зв’язку з цим належить дійти висновку, що Замовник отримав всю необхідну інформацію, що вимагалася тендерною документацією, для підтвердження інформації про Скаржника та про надання ним згоди на обробку та використання персональних даних. Таким чином, Учасник повністю надано всю необхідну інформацію, необхідну для підтвердження дійсності поданої тендерної пропозиції та для підтвердження незаперечної згоди на обробку своїх персональних даних. Щодо ненадання додатків до договору. На виконання вимог тендерної документації, Скаржником подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору та надано копію такого договору та лист-відгук від замовника до нього. Також до даного договору подано документи, які підтверджують виконання зазначеного договору належним чином. У відгуки замовника аналогічного договору зазначено, що договір виконано належним чином та жодних претензій до Скаржника немає. Тобто, Скаржником надано всі документи, які вимагалися тендерною документацією для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Скаржником жодним чином не порушено вимоги тендерної документації в цій частині. У зв’язку з чим, відхилення тендерної пропозиції з мотивів, зазначених в протоколі є безпідставним. У зв’язку з вищенаведеним належить вважати, що Замовник підійшов до оцінки тендерних пропозицій нехтуючи ст. 5 Закону в частині недискримінації учасників. Враховуючи вищенаведене, дискваліфікація тендерної пропозиції Скаржника, прямо порушило вимоги Закону та пропозиція останнього є такою, що відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та Закону. Крім цього, Скаржник переконаний, що публікація Замовником наміру про укладення договору з ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» (надалі за текстом – Учасник) є неправомірним, безпідставним з огляду на таке. 1. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в частині відповідності Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99). Пунктом 3 Додатку 2 Тендерної документації встановлено таку вимогу: «Умови проживання повинні відповідати Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99).» Відповідно до Державних санітарних правил і норм « Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5:23-99, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України № 23 від 26.04.1999 (надалі за текстом – ДсанПіН): «4.5. Кожна вікова група повинна мати слідуючий набір приміщень для проживання: житлові кімнати (4 кв.м на 1 дитину); санвузли окремі для хлопчиків і дівчаток (6 кв.м на 1 - 2 спальні кімнати), що включають вмивальні з мийками для ніг, вбиральні, кабіни особистої гігієни дівчаток (4 кв.м на одну вікову групу), душові кабіни; кімнати денного перебування, у літніх умовах - веранди із розрахунку не менше 1 кв. м на одне місце, приміщення обслуговування, у тому числі передпокій - гардеробна (0,8 кв.м на одне місце), приміщення для зберігання валіз, прання, приміщення персоналу (18 кв.м на вікову групу) з підсобними приміщеннями (15 кв.м).» З акту приймання дитячого оздоровчого табору на 2019 рік, поданий Учасником вбачається відсутність кабін особистої гігієни для дівчат, що є прямим порушенням вимог чинного законодавства та вимог тендерної документації. Тобто, Учасником прямо порушено вимогу відповідності ДсанПіН, встановлену тендерною документацією. В довідці про наявність їдальні Учасником зазначена зазначена площа становить 300 м2. З акту приймання дитячого оздоровчого табору на 2019 рік, поданий ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» вбачається, що площа в їдальні передбачена на одну дитину становить 1.2 м2. З розрахунку вмістимості табору 300 осіб, площа в їдальні передбачена на одну дитину зазначена в акті не відповідає дійсності, що свідчить про невідповідність даного документу вимогам чинного законодавства. Відповідно до договору оренди майна, загальна жила площа табору в корпусах становить 1097,5м2. З розрахунку загальної вмістимості табору 300 осіб, загальна площа на особу становить 3,658 м2. Це є прямим порушенням вимоги ДСанПіН 5.5.5:23-99, де передбачена площа на одну дитину не менше 4 м2. Також, Зазначена площа табору на загальну вмістимість порушує вимоги ДСанПіН 5.5.5:23-99 щодо виділення на одну дитину 150-200 м2 земельної ділянки. 2. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в частині відповідності культурно-естетичного забезпечення. Пунктом 6 Додатку 2 Тендерної документації встановлено таку вимогу: «Культурно-естетичне забезпечення – проведення цікавої культурно-масової програми. Наявність технічних засобів для проведення масових заходів. Щоденна організація роботи гуртків та секцій за інтересами, дитячих студій, творчих майстерень. Наявність кінотеатру або літнього театру, приміщення для організації гурткової роботи. Організація дискотек, танцювальних вечорів, переглядів кіно та відеофільмів. Організація проведення заходів з національно-патріотичного виховання. Організація дитячого самоврядування. Проведення змагань, занять з фізичної культури та спорту, організація спортивних свят». В п. 8 таблиці відповідності, поданої ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» вбачається гарантія культурно-естетичного забезпечення, в тому числі шляхом організації гуртків та секцій, проте в акті приймання дитячого оздоровчого табору на 2019 рік, поданому ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» вбачається відсутність будь-яких приміщень для цих гуртків, що свідчить про подання ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» неправдивих відомостей в тендерній пропозиції та про пряме порушення вимог тендерної документації. 3. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації в частині відповідності умов проживання дітей. Пунктом 3 Додатку 2 Тендерної документації встановлено таку вимогу: «Умови проживання повинні відповідати Державним санітарним правилам і нормам «Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5.23-99, затвердженим постановою Головного державного санітарного лікаря України від 26.04.99 N 23 (v0023588-99). Проживання у одноповерхових будівлях з по кімнатним розміщенням - не більше 5 осіб в кімнаті, кімнати мебльовані, щотижневе забезпечення чистою постільною білизною, належне освітлення та вентиляція з системою регулювання температурного режиму в кімнатах, (кондиціонери тощо), збереження особистих речей дітей. Наявність умивальника, туалету та душу в кімнатах проживання дітей. Наявність умов для перебування дітей-інвалідів, хворих на ДЦП. Наявність додаткового душу на вулиці для змивання піску. Цілодобове постачання гарячої та холодної води.». В акті приймання табору на 2019 рік, поданий Учасником вбачається наявність лише душової кімнати з 10 рожками, в кімнатах, в яких будуть проживати діти душові кабіни відсутні взагалі! Вищенаведене свідчить про подання ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» неправдивих відомостей в тендерній пропозиції та про пряме порушення вимог тендерної документації. У зв’язку з цим є належить вважати, що тендерна пропозиція ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФІ» не відповідає вимогам тендерної документації. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, повідомлення щодо наміру укласти договір з ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» повинно бути скасовано, через те, що ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА», прямо порушило вимоги Тендерної документації Замовника та їх тендерна пропозиція є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Ігнорування Замовником вищезазначених прямих порушень Учасника ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» свідчить про дискримінаційний підхід Замовника до одного з учасників, нехтування законодавчими нормами та дискримінації учасників процедури закупівлі. Повідомлення про намір укласти договір з такими порушеннями свідчить про неповний та упереджений розгляд Замовником поданих пропозицій та застосування дискримінаційного підходу до процесу розгляду. В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ФОП Черниш О.Л. містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Так, ФОП Черниш О.Л. виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв’язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації скасувати своє рішення щодо дискваліфікації тендерної пропозиції ФОП Черниш О.Л. у відкритих торгах на закупівлю послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-05-000362-c. 3. Зобов’язати Департамент соціального захисту населення Хмельницької обласної державної адміністрації скасувати своє рішення щодо повідомлення про наміру укласти договір з ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» у відкритих торгах на закупівлю послуг дитячих таборів, оздоровлення та відпочинок на узбережжі Чорного моря (Україна), ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-05-000362-c. Додатки: 1. Квитанція про сплату збору за оскарження процедури закупівлі від 04.07.2019. Дата підписання: 04.07.2019 Керівник ФО-П Черниш Олександра Леонтіївна ________________ Черниш О.Л. МП
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 30.07.2019 21:45
Автор: ФОП Черниш Олександра Леонтіївна, Черниш Валерій Павлович +380638003010 valchern17@gmail.com http://albatros-camp.in.ua
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визання переможцем

Номер: e76ae66e4056464ca10bf52429534ebc
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000362-c.b2
Назва: Оскарження рішення про визання переможцем
Вимога:
Також, у доповнення повідомляємо наступне. В довідці про наявність їдальні загальна зазначена площа становить 300 м2. З акту приймання дитячого оздоровчого табору на 2019 рік, поданий ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» вбачається, що площа в їдальні передбачена на одну дитину становить 1.2 м2. З розрахунку вмістимості табору 300 осіб, площа в їдальні передбачена на одну дитину зазначена в акті не відповідає дійсності, що свідчить про невідповідність даного документу вимогам чинного законодавства. Відповідно до договору оренди майна, загальна жила площа табору в корпусах становить 1097,5. З розрахунку загальної вмістимості табору 300 осіб, загальна площа на особу становить 3,658 м2. Це є прямим порушенням вимоги ДСанПіН 5.5.5:23-99, де передбачена площа на одну дитину не менше 4 м2. Зазначена площа табору на загальну вмістимість порушує вимоги ДСанПіН 5.5.5:23-99 щодо виділення на одну дитину 150-200 м2 земельної ділянки. Надані сертифікати на проживання та харчування отриманні з явними порушеннями, оскільки для сезонних закладів таких сертифікати видається безпосередньо перед початком сезону, в той час як наданні ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» отримані ще взимку. В порушення вимог тендерної документації ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» може забезпечити лише душові кабінки на 10 рожків, в той час як наявна вимога щодо заселення дітей в кімнати з усіма зручностями! В штатному розписі, наданому ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» передбачено лише 2 прибиральниці, що є прямим порушенням вимоги законодавства щодо мінімальної кількості прибиральниць на виділену площу. У зв’язку з вищенаведеним, просимо скасувати рішення тендерного комітету № 10 від 24 червня 2019 року про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА». У випадку незадоволення даної скарги, Учасник буде змушений звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що учасником-переможцем підтверджено відповідність його кваліфікаційним критеріям та технічним, якісним, кількісним характеристикам, тому замовником було прийнято рішення про визначення переможцем такого учасника, а також надано Акт приймання дитячого оздоровчого табору, що підтверджує функціонування закладу та можливості забезпечити відпочинок і оздоровлення дітей в належних та безпечних умовах.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про дискваліфікацію та визнання переможцем

Номер: 0217547d66014b759ba08d2e198155e6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-05-000362-c.b1
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію та визнання переможцем
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету № 8 від 24 червня 2019 року відхилено тендерну пропозицію ФОП Черниш Олександри Леонтіївни з підстав невідповідності вимогам тендерної документації. Дане рішення є безпідставним та необґрунтованим з таких підстав. Щодо незазначення дати видачі паспорту ФОП Черниш Олександри Леонтіївни. На виконання вимог тендерної документації, Учасником подано лист-згоду на обробку персональних даних та засвідчену копію паспорту. Таким чином, Учасник повністю надано всю необхідну інформацію, необхідну для підтвердження дійсності поданої тендерної пропозиції та для підтвердження незаперечної згоди на обробку своїх персональних даних. Щодо надання додатків до аналогічного договору. На виконання вимог тендерної документації, Учасником подано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору, надано копію такого договору та лист-відгук від замовника до нього. Учасником жодним чином не порушено вимоги тендерної документації в цій частині. У зв’язку з чим, відхилення тендерної пропозиції з мотивів, зазначених в протоколі є безпідставним. Щодо визнання переможцем ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА». Подана тендерна пропозиція учасника ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» не відповідає вимогам тендерної документації: Відповідно до Державних санітариних правил і норм « Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів» ДСанПіН 5.5.5:23-99, затверджених Постановою Головного державного санітарного лікаря України № 23 від 26.04.1999: «4.5. Кожна вікова група повинна мати слідуючий набір приміщень для проживання: житлові кімнати (4 кв.м на 1 дитину); санвузли окремі для хлопчиків і дівчаток (6 кв.м на 1 - 2 спальні кімнати), що включають вмивальні з мийками для ніг, вбиральні, кабіни особистої гігієни дівчаток (4 кв.м на одну вікову групу), душові кабіни; кімнати денного перебування, у літніх умовах - веранди із розрахунку не менше 1 кв. м на одне місце, приміщення обслуговування, у тому числі передпокій - гардеробна (0,8 кв.м на одне місце), приміщення для зберігання валіз, прання, приміщення персоналу (18 кв.м на вікову групу) з підсобними приміщеннями (15 кв.м).» З акту приймання дитячого оздоровчого табору на 2019 рік, поданий ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» вбачається відсутність кабін особистої гігієни для дівчат, що є прямим порушенням вимог чинного законодавства. В п. 8 таблиці відповідності, поданої ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» вбачається гарантія культурно-естетичного забезпечення, в тому числі шляхом організації гуртків та секцій, проте в акті приймання дитячого оздоровчого табору на 2019 рік, поданому ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» вбачається відсутність будь-яких приміщень для цих гуртків, що свідчить про подання ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» неправдивих відомостей в тендерній пропозиції. В п. 4 таблиці відповідності, Учасник гарантує забезпечити належні умови харчування, в той час як в акті приймання дитячого оздоровчого табору на 2019 рік, поданому ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» вбачається відсутність меблів в їдальні, що свідчить про подання ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА» неправдивих відомостей в тендерній пропозиції. У зв’язку з вищенаведеним, просимо скасувати рішення тендерного комітету № 8 від 24 червня 2019 року про відхилення тендерної пропозиції ФОП Черниш Олександри Леонтіївни, рішення тендерного комітету № 10 від 24 червня 2019 року про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ПАНСІОНАТ З ЛІКУВАННЯ «АІФА». Визнати переможцем закупівлі тендерну пропозицію ФОП Черниш Олександри Леонтіївни. У випадку незадоволення даної скарги, Учасник буде змушений звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо відхилення тендерної пропозиції: Відповідно до п.п. 3.1.5. На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). Учасником надано такий лист, проте без зазначення паспортних даних, а саме коли виданий документ, як це вимагалось замовником, що не відповідає вимогам ТД. Також, п.п. 3.5.2. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів по наданню послуг, що являється предметом закупівлі*, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, ПІБ відповідальних осіб організацій (замовників) за виконання аналогічних договорів, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів, які укладені у 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 1-ого), що вказані в довідці, та відгуків відповідно до наданих аналогічних договорів. На виконання даної вимоги Учасник ФОП Черниш Олександра Леонтіївна надала аналогічний договір №83 від 29 травня 2019 року. Відповідно до умов даного договору, а саме Розділу 12 пункту 12.1 передбачено, що всі додатки до договору є його невід’ємною частиною та набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими Представниками Сторін і діють протягом строку дії цього договору, а саме: пам’ятка батькам (Додаток №1), копія постанови (наказу) про підготовку закладу оздоровлення та відпочинку до літнього сезону 2018 року (Додаток №2) та копію акту прийому дитячого закладу оздоровлення та відпочинку на 2018 рік (Додаток №3). Проте даний договір був поданий не в повному обсязі, оскільки Учасником не був наданий Додаток № 2 до Договору копія постанови (наказу) про підготовку закладу оздоровлення та відпочинку до літнього сезону 2018 року, який являється його невід’ємною частиною. Згідно умов вищезазначеного договору вказані додатки є невід’ємними частинами, оскільки, наявність вищезазначених додатків, які є невід’ємними частинами до вищевказаного договору прямо передбачена умовами такого договору, то вказані додатки співвідносяться із договорами як одне ціле, а тому їх наявність у складі тендерної пропозиції учасника є обов’язковою. В свою чергу відсутність додатків розглядається як ненадання окремих договорів в цілому. Таким чином, не надавши у складі тендерної пропозиції додатків до договорів, які є їх невід’ємною частиною Учасник не виконав умови передбачені п.п.3.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації. Аналогічної позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель – рішення №1653-р/пк-пз від 30.03.17 року.. Щодо пропозиції переможця: Щодо наявності кабін особистої гігієни для дівчат повідомляємо, що учасником надано у складі тендерної пропозиції Акт приймання дитячого оздоровчого табору на 2019 рік, що прямо підтверджує відповідність табору Державним санітарним правилам та нормам "Улаштування, утримання і організація режиму діяльності дитячих оздоровчих закладів", та зазначено про наявність вбиралень для хлопчиків та дівчат. Також, тендерною документацією не передбачено обов’язкова наявність приміщень для гуртків та секцій, проте на підтвердження культурно-естетичного забезпечення встановлена вимогам щодо надання планів культурно-виховних заходів на зміну. Учасником надано такий документ, де чітко зазначено план культурно-масових та спортивних заходів, чим виконано вимогу тендерної документації. На вимогу Тендерної документації учасником також надано інформаційну довідку про наявність їдальні, із зазначенням кількості посадочних місць – 300, із наявністю побутового інвентарю, кухонного та столового посуду.
Статус вимоги: Не задоволено