-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дрова паливні у вигляді колод із деревини порід: дуб, граб, береза, сосна, вільха, акація, довжиною 1-2 метри, діаметром не менш ніж 100мм і не більше 400мм
Торги не відбулися
82 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 825.00 UAH
мін. крок: 1% або 825.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2019 16:18 - 07.06.2019 17:00
Вимога
Відкликано скаржником
Виявлені учасником ознаки порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Номер:
d0eced94a8a74b46acaab43208ac7de3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-002971-b.b1
Назва:
Виявлені учасником ознаки порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Вимога:
1. Інформація про замовника: Комунальне некомерційне підприємство «Менський центр первинної медико-санітарної допомоги» Менської районної ради, 38759540, вул. Шевченка,76, м. Мена, Чернігівська область, Україна, 15600.
2. Інформація про предмет закупівлі: код ДК 021:2015:03413000-8-Паливна деревина, 82500,00UAH, 150 складометрів.
3. Інформація про оприлюднення: 2019-06-04-002971-b, f8b30804240c40529e63037252a7f412.
4. Застосування процедури закупівлі: Допорогові закупівлі.
5. Підстава подання вимоги: Виявлені учасником ознаки порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
6. Зміст вимог до замовника та їх обгрунтування:
На етапі розгляду пропозицій їх оцінки та намір укласти договір Замовником закупівлі КНП «Менський центр ПМСД» учасник ФОП Скороход В.Г. при поданні пропозиції не надано в повному обсязі копії документів зазначених в п. 3 пп.3.3 Технічні (якісні) вимоги до товару та п.4 Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження зазначених в Оголошенні, а саме:
- Учасником ФОП Скороход В.Г. надано копію паспорту не завірену підписом учасника, копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду не завірена підписом учасника, номер довідки написаний від руки, що не відповідає формі подання документу;
- Учасником ФОП Скороход В.Г. не надано довідки про якість товару та місце походження предмету закупівлі, встановлених діючим законодавством України;
- Учасником ФОП Скороход В.Г. не надано документу, що підтверджує можливість учасника забезпечити товаром відповідної якості в необхідній кількості встановлених в Додатку 2 Оголошення;
- Учасником ФОП Скороход В.Г. не надано письмову згоду на вимогу Закону України «Про захист персональних даних»;
- Учасником ФОП Скороход В.Г. не надано документ де зазначено контактні дані компанії-учасника (з зазначенням реквізитів) та контактні дані уповноваженої особи по проведенню закупівлі від імені учасника;
- Учасник ФОП Скороход В.Г. в довідці без номера від 12.06.2019 року вказано що ФОП Скороход В.Г. не має печатки, що не відповідає дійсності так як раніше укладені договори оприлюднені в електронній системі закупівель, в тому числі з КНП «Менський центр ПМСД», завірені печаткою учасника.
Відповідно до вимог визначених Замовником КНП «Менський центр ПМСД» в Оголошенні про закупівлю ДК 021:2015:03413000-8-Паливна деревина п.4.3 Додатку 1 та Додатку 2 «У випадку, якщо вищезазначені документи не будуть додані до Вашої пропозиції (або пояснення в довільній формі про відсутність одного з документів) замовник не буде приймати її до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте» Замовником при визначенні переможця закупівлі та намір укласти договір було порушено законодавство у сфері закупівель , ст.2 Закону України «Про публічні закупвлі» та Наказу ДП «Прозоро» №10 від 19.03.2019 року « Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель …».
Враховуючи вищевказане Замовник повинен здійснити заходи що до усунення порушення законодавства в сфері публічних закупівель: відхилити пропозицію ФОП Скороход В.Г., як таку що не відповідає вимогам Замовника Комунальне некомерційне підприємство «Менський центр первинної медико-санітарної допомоги» Менської районної ради при проведенні закупівель ДК 021:2015:03413000-8-Паливна деревина; перейти до розгляду наступної пропозиції та здійснити дії щодо визначення переможця закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір (торфобрикет).pdf 18.06.2019 13:36
- Договір 2017 рік.pdf 18.06.2019 13:36
Дата подачі:
18.06.2019 13:36
Вирішення:
Шановний учаснику, дякуємо Вам за Ваші зауваження та хочемо повідомити наступне:
Довідка надана учасником ФОП Скороход, яка написана від руки, не порушує
жодних норм та правил ведення документації. Перераховані Вами угоди були здійснені в 2017 році, коли даний учасник мав печатку. На даний момент учасник не потребує печатки, чим безпосередньо не порушує нормативно-правові акти. Учасник подав Довідку у довільній формі, що не заперечується у Оголошенні.
Адже починаючи з 19. 07. 2017 року печатка не належить до обов’язкових
реквізитів первинного документу, згідно Закону України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами – підприємцями від 23 березня 2017 року № 1982-VIII. А тому, дана вимога є необґрунтованою.
Ми, як замовник, не вимагали окремого Документа, що підтверджує можливість
учасника забезпечити товаром відповідної якості та в необхідній кількості. Оскільки в Додатку № 2-Форма цінової пропозиції, на який ви безпосередньо посилаєтесь, це і так зазначено. Тому дана вимога є необґрунтованою.
В Оголошенні ми не вимагали листа про письмову згоду на обробку
персональних даних згідно вимоги Закону України «Про захист персональних даних». Замовник не має права вимагати документи, про які не зазначалося у Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів. Дана вимога також є безпідставною.
Щодо відсутності документа про якість товару та Довідки про контактні дані
компанії учасника-вважаємо вимогу доцільною.
Хотілося б наголосити, що є незрозумілим посилання на порушення
Замовником статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», адже даний Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару чи послуги дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень (закупівля UA-2019-06-04-002971-b була запланована на суму 82 500 грн., що не перевищило граничної суми).
Пунктом 3 частиною 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що під час здійснення закупівлі товарів, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
При здійсненні закупівлі ми дотрималися принципів, а тому є
необґрунтованим звинувачення у порушенні ЗУ «Про публічні закупівлі». Так само не зрозумілим є посилання на порушення Наказу ДП «Прозоро» №10 від 19.03.2019 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель...» без зазначення відповідних пунктів. Адже дане посилання характеризує порушення всього Наказу, що однозначно не має жодних юридичних підстав. Адже кожен етап передбачений пунктом 1 Розділу II Інструкції замовником був виконаний.
Отже, враховуючи вище викладене, Замовник прийняв рішення відхилити
пропозицію надану ФОП Скороход Василь Григорович, у зв’язку з відсутністю заявлених у Оголошенні документів (Документа про якість, Довідки про контактні дані компанії учасника).
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
19.06.2019 16:39