-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Монітор пацієнта, аспіратор медичний, електрокардіограф, шприцевий інфузійний насос на 2 шприци)
Джерело фінансування - місцевий бюджет
Завершена
1 573 760.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 868.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 868.80 UAH
Період оскарження:
05.06.2019 11:13 - 17.06.2019 00:00
Вимога
Вирішена
щодо предмету закупівлі
Номер:
78bc6a31f0b74cd89165dbc7ba1e5d9e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000181-c.b1
Назва:
щодо предмету закупівлі
Вимога:
Добрий день!
Просимо розділити закупівлю на лоти, так як предмет закупівлі містить декілька видів технологічно і функціонально не пов’язаних між собою товарів, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» та призводить до обмеження конкуренції при проведенні торгів і значно скорочує коло учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 12.06.2019 14:18
Дата подачі:
07.06.2019 16:40
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянуто Вашу вимогу, за результатами розгляду повідомляємо наступне.відповідно до розділу ІІ «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника , а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже , відповідно до норм діючого законодавства. Замовник має саме право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто , поділ предмета закупівлі на окремі частини (лоти) не є обов’язковими , є правом , та залишає за Замовником альтернативу вибору, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за Замовником поділити предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно листа Мінекономрозвитку №3304-06/26774-06 від 02.08.2017 визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та Розділу ІІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовником.
На думку тендерного комітету закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору , оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність своєчасність здійснення поставок .
Згідно з ч. 2 ст. 20 ЗУ «Про публічні закупівлі» , під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи . Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь - яку підприємницьку діяльність , не заборонену законом. Отже, діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників фізичних осіб-підприємців. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення , можуть надати свою пропозицію , яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства .
Статус вимоги:
Задоволено