-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки АС 6-13 мм
Завершена
2 019 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 192.00 UAH
мін. крок: 1% або 20 192.00 UAH
Період оскарження:
07.06.2019 12:25 - 20.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника стосовно визначення переможця Процедури закупівлі
Номер:
88550472883945c1bf6afadbfea5b469
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-07-000691-c.b1
Назва:
Скарга на рішення Замовника стосовно визначення переможця Процедури закупівлі
Скарга:
01.07.2019 року Замовником відповідно до опублікованого повідомлення про намір укласти договір в системі PROZORRO (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-07-000691-c) прийнято рішення (протокол від 01.07.2019 №267) про обрання переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (далі - ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС»), при цьому замовником при прийнятті вищезазначеного рішення не було враховано, що пропозиція учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам тендерної документації затвердженої протоколом (рішення про затвердження редакція тендерної документації від 07.06.2019 року протокол №264 (Далі – Тендерна документація), у зв’язку з цим Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРКВУД» (Скаржник) не погоджується з даним рішенням та вважає рішення про визначення переможцем ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (далі - Учасник) безпідставним та неправомірним, що порушує наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, при цьому замовником порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Замовником при прийняті рішення про визначення переможцем ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не було враховано, що його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. Абзацом 3 частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що «Вид надання забезпечення тендерної пропозиції – гарантія фінансової компанії».
Окрім того, абзацом 13 тієї ж частини того ж розділу Тендерної документації передбачено, що разом з гарантією додаються копії:
- свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ, документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій;
- документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію.
Відповідно до наданого учасником ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" забезпечення тендерної пропозиції у вигляді Гарантії від 20.06.2019 року №ТГ-190620-1 (документ «Гарантія ТГ-190620-1.pdf» містяться у архівних файлах «Тендерне забезпечення.rar» - «ТГ-190620-1.zip») та Свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (документ «Свідоцтво ТОВ ,,ІЗІ ФІНАНС,,.pdf» містяться у архівних файлах «Тендерне забезпечення.rar» - «Свидетельство.rar»), (далі - Гарантія) Гарантом є Товариство з обмеженою відповідальністю «ІЗІ ФІНАНС», що є фінансовою установою як це зазначено у Свідоцтві про реєстрацію фінансової установи, а не є «фінансовою компанією», як того вимагає зміст Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
2. Абзацом 13 частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що разом з гарантією додаються копії, зокрема:
- документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію.
Учасником надано Наказ про вступ на посаду директора ТОВ «ІЗІ ФІНАНС» від 14 січня 2016 року (документ «ІЗІ ФІНАНС Наказ про вступ на посаду.PDF» містяться у архівних файлах «Тендерне забезпечення.rar» - «Наказ_1.zip») (далі - Наказ про вступ на посаду), що не є правовстановлюючим документом.
Відповідно до норм законодавства (зокрема: Наказу Міністерства юстиції України «Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових актів у Міністерстві юстиції України та скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів» від 12.04.2005 № 34/5) наказ це — розпорядчий документ.
При цьому, у Наказі про вступ на посаду, що надано учасником у складі своєї пропозиції зазначено, що він виданий на підставі протоколу №1 від 13.01.2016 року, що і є документом, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію, але такий протокол Учасником ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" надано не було.
Відповідно до інформації зазначеної у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ «ІЗІ ФІНАНС» є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ "РЕДІ-ІНВЕСТ", отже товариство – засновник мало надати документ директорові, що засвідчує його правомочність на підписання Гарантії.
Звертаємо увагу, що Замовником у тендерній документації вимагалося надання документу, що підтверджує правомочність особи гаранта, яка підписала гарантію.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
3. Відповідно до пункту 16 абзацу 6 частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації в Гарантії обов'язково зазначається, зокрема, що вона є безумовною.
Гарантія надана Учасником ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" містить інформацію про те, що вона є безумовною, при цьому містить інші пункти, що суперечать умовам Тендерної документації про те, що Гарантія є безумовною, та містить умови, а саме у тексті Гарантії зазначено:
1). «Письмова вимога Бенефіціара про сплату повинна бути підписана уповноваженою особою та надіслана Гаранту».
2). «Гарант не несе відповідальності за затримки в надані підтверджуючих документів з вини пошти, а також затримки при оформлені відповідних документів».
Тобто, у Гарантії зазначені умови про порядок оформлення письмової вимоги, містить умову щодо надання підтверджуючих документів Беніфіціаром.
Отже, така Гарантія не є безумовною, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
4. Відповідно до Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям Додатку 1 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі мав надати, зокрема документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме:
Оригінал аналогічного договору та оригінал документу (документів), що підтверджує (підтверджують) його виконання: акт або видаткові накладні щодо постачання аналогічних товарів.
Учасником було надано файл «Кваліфікаційна частина ТП.pdf», сторінки 57-61, у якому містяться копія Договору поставки від 20 лютого 2019 року №20/02-19 та видаткова накладна від 20 лютого 2019 року №РН-000077 на вугілля марки АО (25-50), чого не достатньо для виконання кваліфікаційного критерію встановленого Тендерною документацією.
Зокрема, Тендерна документація передбачала надання видаткових накладних (множина), а не одної видаткової накладної. Тобто, видаткових накладних мало бути надано Учасником 2 (дві) або більше , а не одна, як надано у пропозиції ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС».
Окрім того, Тендерна документація передбачала надання видаткових накладних щодо постачання аналогічних товарів (множина), тобто аналогічних товарів у накладних мало б бути 2 (два) або більше, а не один, як зазначено у пропозиції ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС».
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» не відповідає вимогам Тендерної документації та має бути відхилена Замовником.
5. У довідці про відсутність підстав для відмови в участі у тендерній закупівлі датованої 24.06.2019 року б/н наданої Учасником ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (сторінка 42 файлу «Інші документи ТП-3») зазначено, що «Дійсною довідкою повідомляємо, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань наявна інформація передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань»»:
Відповідно до вимог пункту 7 Розділу 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» Додатку 1 Тендерної документації Учасник має надати:
Власну інформаційну довідку із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є Учасником).У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи зазначається в такій довідці.
Відповідно до інформації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» відсутня.
Окрім того, Учасник-переможець (ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС») про це зазначає у довідці, яку надає замовнику як Переможець процедури закупівлі, що оприлюднена ним 05.07.2019 у пункті 9 Довідки від 05.07.2019 №131/Т (файл «Документи переможця.pdf»), а саме переможець повідомляє, що:
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відсутня інформація про кінцевого беніфіціарного власника:
Враховуючи вищезазначене, Замовник на момент розгляду пропозиції Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» міг перевірити у відкритий реєстрах та володів інформацією про те, що Учасник подає недостовірну інформацію.
У зв’язку з цим, на підставі документального підтвердження замовник мав відхилити пропозицію Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» на підставі пункту 3 частини 1 статті 30 - наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону, але не зробив цього.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» містить недостовірну інформацію та має бути відхилена Замовником.
6. 01.07.2019 року Замовником відповідно до опублікованого повідомлення про намір укласти договір в системі PROZORRO (посилання на закупівлю - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-07-000691-c) та прийнятого рішення (протокол від 01.07.2019 №267) про обрання переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОЛИПРОМ СЕРВИС».
Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490 (далі - Наказ) документ - повідомлення про намір укласти договір повинно містити, окрім інших реквізитів, зокрема і такі як:
Пункт 8-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків).
Пункт 11. Джерело фінансування закупівлі.
Відповідно до інформації розміщеної в системі PROZORRO, Замовником, під час проведення публікації повідомлення про намір укласти договір не враховано вищезазначені вимоги та не опубліковано інформацію, що вимагається Наказом, а саме: відсутні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі.
Отже, Замовником порушено статтю 10 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо того, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю» та Наказ, що встановлює порядок оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
У зв’язку з цим Замовник мав відмінити процедуру закупівлі відкриті торги на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого Законом».
Таким чином, враховуючи вищезазначене, пропозиція Учасника (ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС») не відповідає вимогам замовника зазначеним у Тендерній документації, а рішення про намір укласти договір та визначення переможцем ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» є незаконним. Окрім того, замовником порушено порядок оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.
Тому, у зв’язку з порушенням наших законних прав на неупереджений розгляд та недискримінацію учасників та керуючись частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Просимо:
1. Прийняти Скаргу ТОВ «СТАРКВУД» до розгляду;
2. Визнати пропозицію учасника ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» такою, що не відповідає вимогам Тендерної документації;
3. Встановити порушення Замовником порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір;
4. Зобов’язати замовника відмінити процедуру закупівлі відкриті торги на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, передбаченого Законом»
5. Скасувати рішення замовника про визначення переможцем та рішення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ПОЛИПРОМ СЕРВИС» (протокол від 01.07.2019 №267) та на підставі повідомлення про намір укласти договір.
Пов'язані документи:
Учасник
- повідомлення про намір укласти договір UA-2019-06-07-000691-c.pdf 11.07.2019 16:34
- Скарга.doc 11.07.2019 16:34
- Скарга.pdf 11.07.2019 16:34
- Платіжне доручення.pdf 11.07.2019 16:34
- рішення від 15.07.2019 № 9427 + лист Замовнику.pdf 16.07.2019 01:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.07.2019 № 10317.pdf 31.07.2019 18:32
- рішення від 30.07.2019 № 10317 .pdf 02.08.2019 19:51
- Лист АМКУ №109 від 22.07.19.на скаргу ТОВ Старквуд.pdf 23.07.2019 14:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.07.2019 16:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.08.2019 19:51