• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Ендопротези кульшових та колінних суглобів, 8 лотів

Строк поставки: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Торги не відбулися

38 096 440.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 590.00 UAH
Період оскарження: 06.06.2019 17:47 - 04.11.2019 00:00
Скарга
Відхилено

щодо безпідставного відхилення пропозиції учасника

Номер: be8a33ab53074969803d208bb922a962
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-06-000790-a.b6
Назва: щодо безпідставного відхилення пропозиції учасника
Скарга:
СКАРГА, щодо безпідставного відхилення пропозиції учасника
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.12.2019 19:53
Задовільнена: Так
Автор: "Регіон ОПТ" Громадської організації "Всеукраїнська організація союз осіб з інвалідністю України", Валюк Тетяна Леонідівна +380444282938 Region_opt@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог

Номер: ed99ab57b105476fb21cd999fc994b03
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-06-000790-a.a5
Назва: Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2019 23:03
Дата виконання рішення Замовником: 31.10.2019 19:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
Автор: ФОП Чорний Дмитро Дмитрович, Чорний Дмитро Дмитрович +380444304163 irenkisl@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга до АМКУ

Номер: 3295a56e3c7546da85fa9c817d0eb67f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-06-000790-a.a4
Назва: Скарга до АМКУ
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.09.2019 21:19
Дата виконання рішення Замовником: 25.09.2019 19:16
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.09.2019 № 12432-р/пк-пз Постійною робочою групою Департаменту з питань профільного супроводу закупівель за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, внесено зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
Автор: ФОП Чорний Дмитро Дмитрович, Чорний Дмитро Дмитрович +380444304163 irenkisl@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 0590b40580ac4b94b69de5f617653bc0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-06-000790-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга, щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у документації конкурсних торгів.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.07.2019 23:32
Дата виконання рішення Замовником: 12.08.2019 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.07.2019 № 9865-р/пк-пз внесено зміни до тендерної документації на закупівлю: 33140000-3 Медичні матеріали (ендопротези кульшових та колінних суглобів, 8 лотів), ідентифікатор UA-2019-06-06-000790-a.
Автор: ФОП Чорний Дмитро Дмитрович, Чорний Дмитро Дмитрович +380444304163 irenkisl@gmail.com
Вимога
Вирішена

Невідповідність МТВ нормам

Номер: f9527a6dbc3f4ee2a7dfc931123dfb21
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-06-000790-a.b2
Назва: Невідповідність МТВ нормам
Вимога:
Невідповідність МТВ нормам
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: З врахуванням Вашої вимоги внесено зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 26.06.2019 18:05
Підтвердження вирішення: Внесено зміни до Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Вимога
Відхилено

Звернення за роз'ясненнями

Номер: da370a2d4a734f9fb6a8bf0668a92fa0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-06-06-000790-a.b1
Назва: Звернення за роз'ясненнями
Вимога:
У документації торгів «Ендопротези кульшових та колінних суглобів, 8 лотів» які проходять відповідно до оголошення UA-2019-06-06-000790-a на порталі Prozorro замовником яких є Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у проекті договору до закупівлі зазначено наступне: Відповідно до пункту 5. Поставка товарів підпункт 5.1. Строк поставки товарів: протягом 2019 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника). Зважаючи на об’єми закупівлі й той факт, що товар завозиться з-за кордону ( враховуючи доставку, розмитнення товару ), вважаю, що строки поставки товару є дискримінаційними й не дають змогу якісно виконати істотні умови договору поставки в повному обсязі. Тому, просимо внести зміни в пункт 5. Поставка товарів: Додати в підпункт 5.1. Строк поставки товарів наступне: Загальні терміни поставки товару до 31 грудня 2019 року. Терміни поставки кожної окремої партії товару відбуваються в строк до 30 календарних днів з моменту отримання заявки від Покупця, переданої усно або засобами електронного, телефонного чи факсимільного зв’язку, але в будь-якому випадку не пізніше 01 грудня 2019 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо строку поставки товару не більше 10 днів з моменту отримання письмової заявки – це строк, протягом якого, за письмовим запитом Департаменту, буде здійснено гарантоване постачання товару. Дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників, у зв’язку з тим, що учасник, що немає в наявності товару, за бажанням, має можливість, і це передбачено нормами Закону України «Про публічні закупівлі»: почати закупівлю товару відразу після дати публікації оголошення про проведення тендеру; має достатній час для закупівлі товару з моменту отримання повідомлення про намір укласти договір до моменту укладання договору, у разі визначення його переможцем. Враховуючи, що товар, який закуповується Департаментом (ліки, медичні вироби) не є винятковим, специфічним або таким, що виробляється тільки під конкретного замовника, вимога щодо строку поставки товару не більше 10 днів з моменту отримання письмової заявки не є дискримінаційною, а дає змогу планувати постачання життєво необхідних ліків та медичних виробів.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 18.06.2019 17:16
Підтвердження вирішення: Вимогу щодо строку поставки товару залишено без змін.