• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Лот 1 – 20.11.1 Гази промислові (24111000-5 Водень, аргон, інертні гази, азот і кисень) Гази медичні Лот 2 - 20.11.1 Гази промислові (24112000-2 Неорганічні сполуки кисню) Діоксид вуглецю

Завершена

39 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2016 14:26 - 17.11.2016 14:31
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушень щодо умов закупівлі

Номер: ba7443d922da4882a57d3cf415102715
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-15-000424-c.a1
Назва: Вимога про усунення порушень щодо умов закупівлі
Вимога:
Командитне товариство «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» 69068 м.Запоріжжя, вул. Іванова, 20 тел. (061) 226-05-48 –секретар, факс (061)226-05-34 Р/р 26000331430100 в АТ «Укрсиббанк» м. Харків ЄДРПОУ 00204777 МФО 351005 Коммандитное общество «ООО«Запорожский автогенный завод» и Компания» 69068 г. Запорожье, ул. Иванова,20 тел.(061) 226-05-48 – секретарь, факс (061) 226-05-34 Р/с 26000331430100 в АО «Укрсиббанк» г. Харьков ЕГРПОУ 00204777 МФО 351005 Вих. № ___954___ від «17_» 11. 2016р. Замовнику: КЛПЗ «Чернігівська міська лікарня №3» ЧМР (ЄДРПОУ 14242161) від: КТ «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» (ЄДРПОУ 00204777) Запит щодо внесення змін та надання роз'яснень відповідно до умов документації конкурсних торгів 15-11-2016р. на на е-tender було розпочато процедуру закупівлі UA-2016-11-15-000424-c, де єдиним лотом в одній закупівлі зазначено В загальних положеннях документації конкурсних торгів зазначено: Додаток 1 «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Лот 1 – 20.11.1 Гази промислові (24111000-5 Водень, аргон, інертні гази, азот і кисень) Гази медичні Лот 2 - 20.11.1 Гази промислові (24112000-2 Неорганічні сполуки кисню) Діоксид вуглецю» Під час ретельного вивчення та підготовки для участі у торгах, ознайомившись з документацію конкурсних торгів зазначаємо наступне: 1. Кисень медичний рідкий це рідина (субстанція) згідно реєстраційного посвідчення на лікарський засіб №UA/8158/01/01 не має Код АТС. Застосовується виключно для виготовлення кисню газоподібного у кріогенних ізотермічних ємностях; 2. Азоту закис згідно реєстраційного посвідчення на лікарський засіб №UA/5158/01/01 має Код АТС: N01AX13, згідно анатомо-терапевтическо-химической классификации він відноситься до фармакотерапевтичної групи «Засоби, що діють на нервову систему, засіб для інгаляційної загальної терапії». Зазначаємо що кисень медичний рідкий є продуктом промислового виробництва і класифікується як промисловий продукт. Гази як діючи речовини можуть бути отримані шляхом хімічного синтезу або з природних джерел за допомогою установок розділення повітря. Підприємства виробники вищезазначенного лікарського засобу при виробництві застосовують норми СТ-Н-МОЗУ 42-4.0:2013, мають відповідно діючого законодавства Ліцензію на виробництво лікарських засобів. Лікарські засоби, які вироблені виробником, відпускаються виключно наступним типам споживачів: - медичні заклади МОЗ України; - медичні заклади МО України; - приватні медичні заклади, які мають ліцензію на провадження медичної практики; - підприємствам , які мають ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами; - підприємствам, які мають ліцензію на виробництво кисню медичного газоподібного. Закис азоту є медичним газом (суміш) і класифікується як фармацевтичний продукт. За системою якості ISO 9002 єдине в Україні виробництво медичної закису азоту - завод компанії " Стиролфарм ". Реєстраційне посвідчення № UA/5158/01/01/. Зазначаємо , що ТОВ «Стіролбіофарм» має ліцензію на виробництво лише на закис азоту і не є учасником ринку промислових газів. Закис азоту з травня 2014 року и станом на 22.12.2014 року на території України не виробляється. Закис азоту імпортується з території Росії. Двоокис вуглицю газоподібний та азот рідкий є продуктоми промислового виробництва і класифікуються як промисловий продукт. Як вище зазначалося вони не є лікарськими засобоми. Відповідно до пункту 21 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на участь в якій учасниками подаються пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування процедури закупівлі в одного учасника), або заявки (у разі застосування процедури електронного реверсивного аукціону). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону товари – продукція, об'єкти будь- якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з поставкою товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до пункту 33 частини першої статті 1 Закону частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів або заявки, або цінові пропозиції, на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно з пунктом 2.1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 921 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.08.2010 за № 623/17918, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 27 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11.10.2010р. № 457, за показником п'ятого знака (класифікаційне угруповання ''категорія'') із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого - десятого знаків зазначеного Класифікатора, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Вважаємо, що формування лота з включенням найменування товару з різними технічними умовами виробництва, фармокотерапевтичною групою, класифікацією, походженням та оподаткуванням є порушенням частини 3 статті 22 Закону «документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.» а саме: Учасники виробники кисню медичного газоподібного та кисню медичного рідкого маючи лише ліцензію на виробництво не мають законних підстав для участі у тендеру. В свою чергу Учасники підприємства - посередники маючи лише ліцензію на оптову торгівлю лікарськими засобами мають перевагу перед учасниками виробниками. Дії Замовника (в частині формування лоту найменування предмета закупівлі та виду предмета закупівлі згідно Додатку1 умов документації конкурсних торгів) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та один з основних принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме недискримінація учасників. Таким чином, Замовник, з урахуванням наведеної вище інформації, повинен привести умови конкурсних торгів у відповідність до вимог Закону та ДКПП шляхом внесення відповідних змін, а саме: 1. Сформувати Додаток 1 документації конкурсних торгів ЛОТ № 1 – Гази промислові (Водень, аргон, інертні гази, азот і кисень) код ДКПП 016:2010 – 20.11.11: (кисень медичний рідкий (рідина у кріогенних ємностях, Кисень медичний газоподібний, Двоокис вуглецю газоподібний). ЛОТ № 2 – Гази промислові (Діоксид вуглецю та інші неорганічні кисневмісні сполуки неметалів) код ДКПП 016:2010 – 20.11.12.Закис азоту (газ по 6,2 кг. у балонах), Зазначаємо, у разі не проведення документації конкурсних торгів в рамки ст..3 Закону, згідно часті 3 статті 8 Закону України, ст. 22 «Про здійснення закупівель» із змінами та п.2.1 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 №, змушені будемо звернутися в орган оскарження. З повагою, Генеральний директор В.О. Клєванов Виконувач Нікітюк Н.М. (061) 226-05-35 050 486 09 15 avtogenous@yandex.ru
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет КЛПЗ «Чернігівської міської лікарні №3» ЧМР розглянув Вашу вимогу і зазначає наступне. Відповідно до інформації на офіційному сайті МОЗ України http://www.drlz.com.ua/ «Державного реєстру лікарських засобів України» МОЗ України, кисень медичний та закис азоту включені до Державного реєстру лікарських засобів. Відповідно до статті 19 Закону України «Про лікарські засоби» оптова, роздрібна торгівля лікарськими засобами на території України здійснюється підприємствами, установами, організаціями та фізичними особами - підприємцями на підставі ліцензії, яка видається в порядку, встановленому законодавством. Діоксид вуглецю не включений до Державного реєстру лікарських засобів, а отже його постачання не потребує наявності ліцензії на торгівлю лікарськими засобами. Згідно Додатку 1 до Оголошення про проведення закупівлі Замовником у межах одного предмету закупівлі було визначено два лоти, таким чином щоб розділити гази на медичні та ті, що не є лікарськими засобами з метою недопущення дискримінації майбутніх учасників. Так до Лоту 1 було віднесено: кисень медичний рідкий у кріоциліндрах, кисень медичний газоподібний у балонах, закис азоту у балонах; до Лоту 2 - діоксид вуглецю. Слід також наголосити, що відповідно до чинного законодавства, визначення предмету закупівлі здійснюється Замовником; разом з тим, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) є правом, а не обов'язком Замовника. На додаток зазначаємо, що у своїй вимозі Командитне товариство «ТОВ «Запорізький автогенний завод» і Компанія» часто посилається на положення Закону України від 10.04.2015р. №1197-VII «Про здійснення державних закупівель», що саме по собі є хибним оскільки дія цього Закону не розповсюджується на допорогові закупівлі, які регулюються нормами Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016р. Враховуючи все викладене вище, Замовник не вбачає у своїх діях жодних порушень чинного законодавства з питань публічних закупівель, а отже і не має підстав для внесення змін до Оголошення про проведення цієї закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено