-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
"Реконструкція очисних споруд потужністю 50м.куб./добу в с.Добропілля Добропільського району, Донецької області"
устаткування та механізми можуть бути замінені на аналоги
Торги не відбулися
6 331 993.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 659.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 659.97 UAH
Період оскарження:
21.10.2016 14:50 - 03.11.2016 00:00
Вимога
Є відповідь
Грубе порушення законодавства про публічні торги та спроба розкрадання бюджетних коштів
Номер:
fb943458e78e40799f5a487509c44b51
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-21-000821-b.c5
Назва:
Грубе порушення законодавства про публічні торги та спроба розкрадання бюджетних коштів
Вимога:
Шановні панове!
ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» є інжиніринговою компанією повного циклу, що спеціалізується на проектуванні та будівництві інженерних мереж та інженерних об’єктів із 10-ти річним досвідом.
ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» 08.11.2016р. приймало участь у тендері на закупівлю: «Реконструкція очисних споруд потужністю 50м.куб./добу в с.Добропілля Добропільського району, Донецької області». (Номер у ЦБД UA-2016-10-21-000821-b) (надалі - Тендер)
Під час прийому пропозицій для участі у Тендері, з 21.10.2016р. по 07.11.2016р., учасники за допомогою вимог та скарг, не раз звертали увагу Добропільської сільської ради (надалі - Замовник) на невідповідність умов документації конкурсних торгів (надалі – ДКТ) діючому законодавству та відверту їх дискремінацію по відношенню до учасників торгів, однак Замовник залишив їх без уваги та проігнорував. Зважаючи на це, вважаємо за необхідне ще раз звернути вашу увагу що, згідно з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 від 16.05.2011 у завданні на проектування можуть встановлюватися вимоги щодо обґрунтування використання імпортних матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування з порівнянням технічних та цінових характеристик відповідних вітчизняних матеріально-технічних ресурсів (п.4.2). Робочий проект розробила в 2012р. донецька фірма ТОВ «Водний проект» (м.Донецьк, вул. Югославська, буд.26В). За даними Державної фіскальної служби України ТОВ «Водний проект» не перереєструвалось на звільненій території України і має податковий борг, тобто не має права виконувати роботи з авторського нагляду за будівництвом, як того вимагає діюче законодавство. В робочому проекті передбачена закупівля основного технологічного обладнання, а саме «Установка биологической очистки сточных вод произв. 25 м3/сут AS-VARIOcomp 150N…» в кількості 2 комплектів. Постачальником даного обладнання в 2012р. була фірма ТОВ «НПФ Еквик» (зареєстрована 13.10.2011р. за адресою: АР Крим, м. Алушта, вул.В.Хромих, буд.29, оф.5, директор Штонда Юрій Іванович). Після окупації АР Крим росією фірма «НПФ Еквик» перереєструвалася згідно з законодавством окупанта і 11.12.2014р. цій фірмі був присвоєний російській ОГРН: 1149102127283 (директор Штонда Ю.І.), тобто ця фірма працює на окупанта! 25.07.2014р. в м. Харкові була зареєстрована ще одна фірма ТОВ «НПФ Еквік» з тими ж самими засновниками і директором, що і фірма в м. Алушті. На сайті фірми «НПФ Еквик» (ecvik.com) вказано, що ця фірма має тільки «Представництва» в Харкові та Алушті, а постійної адреси взагалі немає. Згідно з ДКТ Замовник буде закуповувати обладнання у країни-агресора – тобто на росії! Особливо цинічно виглядає вимога в ДКТ щодо бажаного «залучення до виконання робіт учасників антитерористичної операції». Вказана в ДКТ (локальний кошторис 2-1-4) марка обладнання (AS-VARIOcomp 150N…) є посиланням на конкретну марку обладнання та порушують вимоги Закону України «Про Державні закупівлі», п.3 ст.5, та п.3 ст.22 і є дискримінаційними вимогами по відношенню до вітчизняних виробників. На нашу думку, ці факти грубо порушують вимоги Закону України «Про Державні закупівлі».
Відповідно до чинного законодавства щодо регулювання державних закупівель в частині проведення конкурсних торгів на платформах ПРОЗОРРО та Smarttender.Biz зокрема, а саме посилаючись на право доступу до складу та змісту пакетів пропозицій конкурсних торгів усіх учасників, після проведення аукціону, ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» ретельно розглянуло пропозицію конкурсних торгів (надалі - ПКТ) учасника - ТОВ «ЛЕНД ГРУПП», яке запропонувало найнижчу ціну та ще раз проаналізувало дискримінаційні вимоги ДКТ та виявило ряд специфічних співпадінь а саме:
- у ПКТ ТОВ «ЛЕНД ГРУПП» надане зобов’язання про залучення робітників, які проживають на території Донецької області та внутрішньо переміщених осіб, що будуть залучені до виконання робіт у кількості, що перевищує 78%. Дуже дивно, яким чином підприємство, офіс якого протягом п’яти років знаходився у маленькій квартирі у м. Києві має аж таку велику кількість робітників на території Донецької області ? На нашу думку, відповідь дуже проста. Те, що у ДКТ з’явилась вимога щодо залучення робітників, які проживають на території Донецької області та внутрішньо переміщених осіб, яка за умовами ДКТ суттєво впливає на прийняття рішення щодо переможця Тендеру свідчить про те, що Замовник у змові з ТОВ «ЛЕГЕНД ГРУПП» вніс цю вимогу до ДКТ аби дискримінувати інших учасників Торгів, частина з яких взагалі відмовилася брати в них участь
- у ПКТ ТОВ «ЛЕНД ГРУПП» надано недостатньо відомостей щодо досвіду, що не відповідає вимогам ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі», а саме. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі» та вимог ДКТ, учасник повинен підтвердити наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за схожою специфікою. ТОВ «ЛЕНД ГРУПП» надало довідку із зазначенням всього одного свого досвіду виконання аналогічних договорів. Дійсно за умовами ДКТ учасник повинен надати довідку про наявність досвіду у виконанні договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі та співставною вартістю не менш ніж 50% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), за останні п’ять років, з наданням копій 1-го договору, довідок про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, що свідчать про належне виконання договору; рекомендаційний лист (лист – підтвердження про виконання аналогічного договору) від контрагента, з яким було укладено аналогічний договір. Дивно, чому саме один договір ? Зазвичай замовник вимагає три, а у більшості випадків не менше п’яти аналогічних договорів аби пересвідчитись у кваліфікованості та надійності майбутнього виконавця робіт. На нашу думку, відповідь проста, у ТОВ «ЛЕНД ГРУПП» немає достатнього досвіду у виконанні таких робіт, тому Замовник обмежився одним.
Враховуючи викладене вище, просимо Вас не виносити рішення щодо визнання ТОВ «ЛЕНД ГРУПП» переможцем Торгів, у зв’язку із грубими порушеннями підготовки документації конкурсних торгів, відсутністю підтвердження необхідної кваліфікації ТОВ «ЛЕНД ГРУПП» та порушенням вимог ст. 16 Закону України «Про державні закупівлі».
У разі відхилення нашої скарги, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України, а також в засоби масової інформації з метою оприлюднення фактів порушення законодавства України щодо закупівель товарів, робіт та послуг за кошти державного бюджету та покарання винних у цьому осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга тендер Добропілля.docx 09.11.2016 16:25
- відповідь на скаргу 2 21.11.2016 13:37
Дата подачі:
09.11.2016 16:25
Вирішення:
у відповіді на скаргу надано пояснення щодо скарги
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Без відповіді
СКАРГА НА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
832962835349460a98cafeaf4041b9cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-21-000821-b.c6
Назва:
СКАРГА НА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД ГРУПП», код ЄДРПОУ 33226087, є будівельною компанією зі значним досвідом успішної діяльності понад 10 років.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД ГРУПП» 08.11.2016 року на офіційному сайті електронного торгового майданчику «Держзакупівлі.Онлайн» приймало участь у тендері на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція очисних споруд потужністю 50 м.куб. за добу в с.Добропілля,Добропільського району, Донецької області» (номер ID у ЦБД UA-2016-10-21-000821-b), замовник - Добропільська сільська рада (далі Сільська рада).
16.11.2016 року Сільською радою в системі «ПРОЗОРРО» оприлюднено інформацію про переможця процедури закупівлі по об’єкту: «Реконструкція очисних споруд потужністю 50 м.куб.за добу в с.Добропілля,Добропільського району, Донецької області» – ПП РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС, згідно протоколу № 10 від 15.11.16р.
В свою чергу, ТОВ «ЛЕНД ГРУПП», після визначення її Пропозиції, найбільш економічно вигідною, в ході аукціону, надано відкореговану після аукціону Договірну ціну з усіма додатками.
Наше підприємство провело глибокий аналіз наданої Переможцем документації відповідно до вимог тендерної документації, розробленої та затвердженої Замовником, і оприлюдненої на сайті (далі – тендерна документація), та виявило ряд порушень зі сторони Переможця, що ставлять під сумнів компетентність, професійність та прозорість цього учасника, а саме:
Надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та всі інші документи підтверджуючі кваліфікацію Учасника згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», які скріплені печаткою та підписом уповноваженої особи Учасника – на вказані документи накладено одне й теж скановане зображення печатки та підпису.
Наведені у попередньому абзаці факти призвели до порушення п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Додаток 2 тендерної документації, ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ст.ст. 25 та 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник повинен був дискваліфікувати ПП РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС.
В свою чергу, Замовник, прийнявши таку довідку із супутніми документами, ставить під гострий ризик успішність реалізації проекту, оскільки довіряє будівництво державного (комунального) об’єкту стратегічної важливості підприємству, що не відповідає тендерним умовам та нормам ЗУ «про публічні закупівлі», а також ризикує неефективним використанням державних коштів. Дані дії є неприйнятними та повністю суперечать державній політиці та меті тендерного законодавства.
В свою чергу повідомляємо Вам, що ТОВ "ЛЕНД ГРУПП" надало усі кваліфікаційні дані та документи, що підтверджують його досвід та спроможність реалізувати проект із будівництва вищеозначених очисних споруд успішно та на високому професійному, та якісному рівні.
Аргументи, які визнані такими що не підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам ТОВ ЛЕНД ГРУПП (Протокол (рішення) засідання Комітету замовника про дискваліфікацію учасника №9 від 15.11.2016 року), в якому Замовник посилаючись на лист від 14.11.2016р №3155/39/104/01-2016 Національної поліції України депертамент захисту економіки управління захисту економіки в Донецькій області, вказує, що за формою 1 ДФ (податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку) за другий та третій квартали поточного року, ТОВ «ЛЕНД ГРУПП» звітувало за 1 працівника. У вказані періоди так і було, Підприємство звітувало за одного співробітника, однак Закупівля по об’єкту: «Реконструкція очисних споруд потужністю 50 м.куб. за добу в с.Добропілля,Добропільського району, Донецької області» - проводилась у 4-му кварталі 2016 року.
На період четвертого кварталу ТОВ «ЛЕНД ГРУПП» має у своєму розпорядженні 55 співробітників: Директор - за основним місцем робот (в штаті Підприємства); інші співробітники (ІТР, робітники) – за договорами цивільно-правого характеру. Тобто, Замовником неправомірно відхилено Пропозицію ТОВ «ЛЕНД ГРУПП», посилаючись на застарілу звітність Підприємства.
Додатково роз’яснюємо: згідно з Розділом IV «Податкового Кодексу України», Розділом III ЗУ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», нормами «Цивільного Кодексу України» та норм інших законодавчих актів – нарахування та сплата податків (Далі оподаткування) на (із) заробітну (ої) плати, а у разі використання цивільно-правового договору коректніше сказати оподаткування винагороди, проводиться після підписання актів виконаних робіт підприємства з найманої особою, або у разі закінчення календарного року.
Тобто, звітність за формою 1ДФ, ТОВ «ЛЕНД ГРУПП» надасть за четвертий квартал поточного 2016 року у січні-лютому 2017 року, згідно норм діючого законодавства, а саме: не пізніше сорокового дня після закінчення звітного періоду.
Посадова особа Сільської ради – це дуже відповідальна посада, яка вимагає широких знань у різних сферах законодавства України. Нам, та іншим платникам податків, за чий рахунок отримується Державний та Муніципальний апарат, хотілось би, щоб посадові особи такого рівня інколи вивчали норми законодавства України, зокрема норми Податкового кодексу України.
Беручи до уваги викладене, у зв’язку із грубими порушеннями ПП РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС підготовки документів відповідно до вимог тендерної документації. Неправомірними рішеннями Замовника, нехтування ним держаної політики у розрізі ефективного використання державних коштів та спричиненням екологічної та стратегічної загрози жителів та муніципалітетів Донецької області, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»; -
П Р О С И М О:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду та задовольнити її повністю.
2. Переглянути кваліфікацію Переможця ПП РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС та визнати його як таким, що не відповідає критеріям статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Прийняти рішення про встановлення ПП РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС порушень процедури закупівлі робіт по об’єкту: Реконструкція очисних споруд потужністю 50 м. куб./добу в селі Добропілля Добропільського району Донецької області (Номер у ЦБД UA-2016-10-21-000821-b), замовник Добропільська сільська рада Донецької області.
4. Зобов’язати замовника Добропільську сільську раду Донецької області усунути порушення процедури закупівлі та повністю скасувати своє рішення про визначення Переможцем аукціону ПП РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС.
5. Зобов’язати замовника Добропільську сільську раду Донецької області усунути порушення процедури закупівлі та повністю скасувати своє рішення про дисквалівікацію ТОВ «ЛЕНД ГРУПП».
6. Зобов’язати замовника Добропільську сільську раду Донецької області відновити процедуру закупівлі робіт по об’єкту: Реконструкція очисних споруд потужністю 50 м. куб./добу в селі Добропілля Добропільського району Донецької області (Номер у ЦБД UA-2016-10-21-000821-b).
Крім того, якщо наше звернення не буде розглянуто в термін визначений законодавством, та не надано обґрунтовану відповідь, відповідно до закону дану скаргу буде направлено до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА НА ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ 16.11.2016 17:47
Дата подачі:
16.11.2016 17:48
Вимога
Вирішена
Вимога-2
Номер:
72138005cac94150971d45376dd1321b
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-21-000821-b.b2
Назва:
Вимога-2
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Промтехвод» (надалі – Товариство) за результатами вивчення Тендерної документації вважає, що Тендерна документація (далі ТД) містить ряд дискримінаційних умов та невідповідностей законодавству, які підлягають усуненню.
Згідно з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 від 16.05.2011 у завданні на проектування можуть встановлюватися вимоги щодо обґрунтування використання імпортних матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування з порівнянням технічних та цінових характеристик відповідних вітчизняних матеріально-технічних ресурсів (п.4.2).
Робочий проект розробила в 2012р. донецька фірма ТОВ «Водний проект» (м.Донецьк, вул. Югославська, буд.26В).
За даними Державної фіскальної служби України ТОВ «Водний проект» не перереєструвалось на звільненій території України і має податковий борг, тобто не має права виконувати роботи з авторського нагляду за будівництвом, як того вимагає діюче законодавство.
В робочому проекті передбачена закупівля основного технологічного обладнання, а саме «Установка биологической очистки сточных вод произв. 25 м3/сут AS-VARIOcomp 150N…» в кількості 2 комплектів. Постачальником даного обладнання в 2012р. була фірма ТОВ «НПФ Еквик» (зареєстрована 13.10.2011р. за адресою: АР Крим, м. Алушта, вул.В.Хромих, буд.29, оф.5, директор Штонда Юрій Іванович). Після окупації АР Крим росією фірма «НПФ Еквик» перереєструвалася згідно з законодавством окупанта і 11.12.2014р. цій фірмі був присвоєний російській ОГРН: 1149102127283 (директор Штонда Ю.І.), тобто ця фірма працює на окупанта!
25.07.2014р. в м.Харкові була зареєстрована ще одна фірма ТОВ «НПФ Еквік» з тими ж самими засновниками і директором, що і фірма в м.Алушті. На сайті фірми «НПФ Еквик» (ecvik.com) вказано, що ця фірма має тільки «Представництва» в Харкові та Алушті, а постійної адреси взагалі немає.
Згідно з ТД Замовник буде закуповувати обладнання у країни-агресора – тобто на росії!
Особливо цинічно виглядає вимога в ТД щодо бажаного «залучення до виконання робіт учасників антитерористичної операції».
Вказана в ТД (локальний кошторис 2-1-4) марка обладнання (AS-VARIOcomp 150N…) є посиланням на конкретну марку обладнання та порушують вимоги Закону України «Про Державні закупівлі», п.3 ст.5, та п.3 ст.22 і є дискримінаційними вимогами по відношенню до вітчизняних виробників.
З метою уникнення порушень вимог Закону України «Про Державні закупівлі» просимо внести зміни до Тендерної документації «Тендер (торги) на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція очисних споруд потужністю 50 м.куб. за добу в с.Добропілля, Добропільського району, Донецької області»
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення Добропілля - 2.pdf 28.10.2016 15:29
Дата подачі:
28.10.2016 15:34
Вирішення:
відповідь на скарго щодо закупки устаткування та обладнання Скарга 2
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Звернення
Номер:
960e75691943405e8d73405d2364430d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-21-000821-b.a1
Назва:
Звернення
Вимога:
В «Тендерній документації» (далі ТД) передбачається виконання будівельно-монтажних робіт (Будівельні роботи – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7).
В кошторисній документації, що додається до ТД, наданий перелік видів та обсягів робіт, але відсутній робочий проект та ПОБ (проект організації будівництва), що є невід’ємною частиною проектно-кошторисної документації.
Згідно з ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва» та НПАОП 45.2-1.12-01 «Правила безпеки під час реконструкції будівель і споруд промислових підприємств» для визначення строків виконання робіт і розробки календарного графіку виконання робіт (Вимоги ТД), а також визначення технологічної послідовності виконання будівельно-монтажних робіт та потреби у матеріально-технічному забезпеченні, транспорті та механізмах,
прошу:
- надати копію робочого проекту «Реконструкція очисних споруд потужністю 50 м. куб. за добу в с. Добропілля, Добропільського району, Донецької області»
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення Добропілля.pdf 25.10.2016 15:01
- ПОС 27.10.2016 15:53
- відповідь на скаргу 27.10.2016 15:53
Дата подачі:
25.10.2016 15:03
Вирішення:
відповідь на звернення додано файл відповідь на скаргу та відсканований титульний лист проекту організації будівництва
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
ПОВТОРНО ЗВЕРНЕННЯ
Номер:
4d3608732f034f6f88e0a869c1d2ddb6
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-21-000821-b.b4
Назва:
ПОВТОРНО ЗВЕРНЕННЯ
Скарга:
Ви не надали письмової відповіді на звернення №136/10-16 від 28.10.206 р., хоча на сайті закупівель відмітили - Дано відповідь. Звернення подається повторно з нагадуванням того, що ненадання відповіді та обман є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» і ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Промтехвод» (надалі – Товариство) за результатами вивчення Тендерної документації вважає, що Тендерна документація (далі ТД) містить ряд дискримінаційних умов та невідповідностей законодавству, які підлягають усуненню. Згідно з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 від 16.05.2011 у завданні на проектування можуть встановлюватися вимоги щодо обґрунтування використання імпортних матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування з порівнянням технічних та цінових характеристик відповідних вітчизняних матеріально-технічних ресурсів (п.4.2). Робочий проект розробила в 2012р. донецька фірма ТОВ «Водний проект» (м.Донецьк, вул. Югославська, буд.26В). За даними Державної фіскальної служби України ТОВ «Водний проект» не перереєструвалось на звільненій території України і має податковий борг, тобто не має права виконувати роботи з авторського нагляду за будівництвом, як того вимагає діюче законодавство. В робочому проекті передбачена закупівля основного технологічного обладнання, а саме «Установка биологической очистки сточных вод произв. 25 м3/сут AS-VARIOcomp 150N…» в кількості 2 комплектів. Постачальником даного обладнання в 2012р. була фірма ТОВ «НПФ Еквик» (зареєстрована 13.10.2011р. за адресою: АР Крим, м. Алушта, вул.В.Хромих, буд.29, оф.5, директор Штонда Юрій Іванович). Після окупації АР Крим росією фірма «НПФ Еквик» перереєструвалася згідно з законодавством окупанта і 11.12.2014р. цій фірмі був присвоєний російській ОГРН: 1149102127283 (директор Штонда Ю.І.), тобто ця фірма працює на окупанта! 25.07.2014р. в м.Харкові була зареєстрована ще одна фірма ТОВ «НПФ Еквік» з тими ж самими засновниками і директором, що і фірма в м.Алушті. На сайті фірми «НПФ Еквик» (ecvik.com) вказано, що ця фірма має тільки «Представництва» в Харкові та Алушті, а постійної адреси взагалі немає. Згідно з ТД Замовник буде закуповувати обладнання у країни-агресора – тобто на росії! Особливо цинічно виглядає вимога в ТД щодо бажаного «залучення до виконання робіт учасників антитерористичної операції». Вказана в ТД (локальний кошторис 2-1-4) марка обладнання (AS-VARIOcomp 150N…) є посиланням на конкретну марку обладнання та порушують вимоги Закону України «Про Державні закупівлі», п.3 ст.5, та п.3 ст.22 і є дискримінаційними вимогами по відношенню до вітчизняних виробників. З метою уникнення порушень вимог Закону України «Про Державні закупівлі» просимо внести зміни до Тендерної документації «Тендер (торги) на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція очисних споруд потужністю 50 м.куб. за добу в с.Добропілля, Добропільського району, Донецької області»
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення Добропілля - 2.pdf 01.11.2016 16:34
- від 04.11.2016 № 1393.pdf 04.11.2016 18:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2016 16:36
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.11.2016 18:23
Скарга
Розгляд припинено
ПОВТОРНО вимога-2
Номер:
eda4ada79b5842d297451981dac5ea2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-10-21-000821-b.b3
Назва:
ПОВТОРНО вимога-2
Скарга:
Ви не надали письмової відповіді на звернення №136/10-16 від 28.10.206 р., хоча на сайті закупівель відмітили - Дано відповідь.
Звернення подається повторно з нагадуванням того, що ненадання відповіді та обман є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» і ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного Комітету України.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Промтехвод» (надалі – Товариство) за результатами вивчення Тендерної документації вважає, що Тендерна документація (далі ТД) містить ряд дискримінаційних умов та невідповідностей законодавству, які підлягають усуненню. Згідно з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об’єктів» затвердженим наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №45 від 16.05.2011 у завданні на проектування можуть встановлюватися вимоги щодо обґрунтування використання імпортних матеріалів, виробів, конструкцій та устаткування з порівнянням технічних та цінових характеристик відповідних вітчизняних матеріально-технічних ресурсів (п.4.2). Робочий проект розробила в 2012р. донецька фірма ТОВ «Водний проект» (м.Донецьк, вул. Югославська, буд.26В). За даними Державної фіскальної служби України ТОВ «Водний проект» не перереєструвалось на звільненій території України і має податковий борг, тобто не має права виконувати роботи з авторського нагляду за будівництвом, як того вимагає діюче законодавство. В робочому проекті передбачена закупівля основного технологічного обладнання, а саме «Установка биологической очистки сточных вод произв. 25 м3/сут AS-VARIOcomp 150N…» в кількості 2 комплектів. Постачальником даного обладнання в 2012р. була фірма ТОВ «НПФ Еквик» (зареєстрована 13.10.2011р. за адресою: АР Крим, м. Алушта, вул.В.Хромих, буд.29, оф.5, директор Штонда Юрій Іванович). Після окупації АР Крим росією фірма «НПФ Еквик» перереєструвалася згідно з законодавством окупанта і 11.12.2014р. цій фірмі був присвоєний російській ОГРН: 1149102127283 (директор Штонда Ю.І.), тобто ця фірма працює на окупанта! 25.07.2014р. в м.Харкові була зареєстрована ще одна фірма ТОВ «НПФ Еквік» з тими ж самими засновниками і директором, що і фірма в м.Алушті. На сайті фірми «НПФ Еквик» (ecvik.com) вказано, що ця фірма має тільки «Представництва» в Харкові та Алушті, а постійної адреси взагалі немає. Згідно з ТД Замовник буде закуповувати обладнання у країни-агресора – тобто на росії! Особливо цинічно виглядає вимога в ТД щодо бажаного «залучення до виконання робіт учасників антитерористичної операції». Вказана в ТД (локальний кошторис 2-1-4) марка обладнання (AS-VARIOcomp 150N…) є посиланням на конкретну марку обладнання та порушують вимоги Закону України «Про Державні закупівлі», п.3 ст.5, та п.3 ст.22 і є дискримінаційними вимогами по відношенню до вітчизняних виробників. З метою уникнення порушень вимог Закону України «Про Державні закупівлі» просимо внести зміни до Тендерної документації «Тендер (торги) на закупівлю робіт по об’єкту: «Реконструкція очисних споруд потужністю 50 м.куб. за добу в с.Добропілля, Добропільського району, Донецької області»
Пов'язані документи:
Учасник
- Звернення Добропілля - 2.pdf 01.11.2016 16:31
- від 04.11.2016 № 1375.pdf 04.11.2016 18:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.11.2016 16:32
Опис причини скасування:
Вимога
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.11.2016 16:33
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.11.2016 18:06