-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція
дезінфікуючи засоби
Завершена
386 286.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 411.50 UAH
мін. крок: 0.1% або 411.50 UAH
Період оскарження:
05.06.2019 11:05 - 18.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо відповіді хабарника
Номер:
e062b925b95f4fc8a1fbb678d63817ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000850-b.c7
Назва:
Щодо відповіді хабарника
Вимога:
Враховуючи остервеніле бажання роздерібанити бюджетні кошти посадовими особами-корупціонерами замовника, небажання економити бюджетні кошти, ми направляємо листи до контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2019 15:47
Вирішення:
Повторимо : нас цікавить якісний товар медичного призначення по обгрунтованим цінам. Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону. З урахуванням викладеного, вимоги замовника, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
До написаного хабарником
Номер:
0371ce418d7046adae6fc2503d7ad61b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000850-b.a6
Назва:
До написаного хабарником
Вимога:
Скажіть відверто: "Не заважайте дерібанити бюджетні кошти!" Ще раз, хабарнику, для особо здогадливих. Ми говоримо не про те,що ви маєте право, а про те, чого не маєте права робити! Ви прописали дискримінаційні вимоги, яким відповідають лише зазначені в документації торгові марки, а подання еквівалентів є неможливим! Ви проводите відкриті торги і повинні допускати до розгляду еквіваленти. Але їх підібрати неможливо за тими характеристиками, які вказані в документації!!! Дискримінаційні пункти ми відокремили в попередніх вимогах! Ви порушили Закон про публічні закупівлі, хабарнику, більш того, ваше керівництво вимагає хабарі від постачальників і за це будете покарані!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.07.2019 16:32
Вирішення:
Говоримо відверто: «Дискримінаційні вимоги ми не прописували, ми не розглядаємо склад продукції, нам потрібен термін обробки , медичне призначення, та концентрація продукції.» Нас цікавить якісний товар медичного призначення. Я так розумію, що ви є виробником дезінфекційних засобів і ви пропонуєте свою якісну продукцію за цінами виробника? Вас ніколи не притягували до відповідальності за наклеп? Ще раз повторюю, для особливо здогадливих : Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону. З урахуванням викладеного, вимоги замовника, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога!
Номер:
537bd23f1e9943319fbcf36fa0523616
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000850-b.a5
Назва:
Вимога!
Вимога:
Як ми і зазначали, замовник-корупціонер проводить чергову корупційну закупівлю у "свого"постачальника. На нашу вимогу ще до торгів замовник-хабарник формально відписався, по суті нічого не вказав! Аргументи відхилення економічно найвигіднішої пропозиції не витримують критики! Хабарник розбив по лотах предмет закупівлі за принципом - по виробниках, щоб не заважали один-одному, щоб потім кожний розрахувался з керівництвом Замовника-хабарника по своїх дезінфікуючих засобах. За нашими даними сума хабаря, яку вимагає головний лікар та головна медична сестра складає 40% від вартості закупівлі. Звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, вказаний властивий лише зазначеним торговим маркам спектр антимікробної дії, вказана температура зберігання від 0 градусів ( А якщо буде нижча- віждхилите?), вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до АМКУ, Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.07.2019 16:03
Вирішення:
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону. З урахуванням викладеного, вимоги замовника,, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника. А також нас хвилює не тільки економія бюджетних коштів , але і якість медичних послуг .
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
fe47bee938f94254baf31720fb60248c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-000850-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Чергова корупційна закупівля цього Замовника-корупціонера. Хабарник розбив по лотах предмет закупівлі за принципом - по виробниках, щоб не заважали один-одному, щоб потім кожний розрахувался з керівництвом Замовника-хабарника по своїх дезінфікуючих засобах. За нашими даними сума хабаря, яку вимагає головний лікар та головна медична сестра складає 40% від вартості закупівлі. Звертаємо вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури публічних закупівель. Однією з ключових вимог до проведення відкритих торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин , вказані діючі речовини, які не повинні міститись в деззасобах ( Чому? Вказані діючі речовини не агресивні. А робите це для того, щоб відсіяти небажаних Учасників!), зазначені Європейські стандарти EN ( До чого вони в Україні. Вони не легетимні!), зазначені режими використання з експозиціями, які характерні тільки для певних торгових марок, вказаний властивий лише зазначеним торговим маркам спектр антимікробної дії, вказана температура зберігання від 0 градусів ( А якщо буде нижча- віждхилите?), вимагаються гарантійні листи від виробника, які визнані неодноразово рішеннями АМКУ протизаконними!. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення таких дискримінаційних вимог свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте ними, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених в Законі про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ, Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2019 11:25
Вирішення:
Частиною 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено обов’язковий перелік складових, що повинна містити тендерна документація. При цьому, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Зважаючи на викладене, чинне законодавство, у т.ч. Закон України «Про публічні закупівлі», не забороняє замовнику вимагати від учасника документи та інформацію, надання яких прямо не передбачено положеннями частини 2 статті 22 Закону. З урахуванням викладеного, вимоги замовника, не суперечать законодавству та не вказують на перевищення повноважень з боку замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено