-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Паливна деревина
Торги не відбулися
1 966 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 833.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 833.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2019 16:10 - 10.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Про відміну рішення Замовника
Номер:
34d25207d8734361952c6abe8c625776
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-30-000623-a.c3
Назва:
Про відміну рішення Замовника
Вимога:
Пунктом 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації передбачено:
"Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, подає інформацію (шляхом завантаження скан-копій, або оригіналів, або електроних документів в електронну систему закупівель) та документи, встановлені в Додатку 1 (для переможця).
У випадку надання переможцем документів згідно з Додатком № 1 (для переможця) з порушенням терміну або вимог, передбачених тендерною документацією, Переможець вважається таким, що не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону".
Розділом 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено:
"Документи та інформація, що підтверджують відсутність підстав, визначених статею 17 Закону відповідно до нижченаведених таблиць (п. 2.2.1 та 2.2.2 Додатку №1 до тендерної документації), ПЕРЕМОЖЕЦЬ повинен подати замовникові в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження скан-копій документів в електронну систему закупівель) на:
- керівника
та
-всіх службових (посадових) осіб, уповноважених на підписання документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення намір укласти договір".
Замовником 25.06.2019 року Протоколом №81 визнано переможця торгів ТІОВ "Мастер-Сіті-Інвест" та 25.06.2019 року оприлюднено протокол про намір укласти договір з переможцем.
Станом на 02.07.2019 року переможцем не завантаженно скан-копій документів в електронну систему закупівель, на підтвердження відсутності підстав для переможця торгів, передбачених статтею 17 Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерною документацією.
Документи, що завантажені ТОВ "Мастер-Сіті-Інвест" під час подання тендерної пропозиції за статтею 17 Закону за терміном дії не відповідають умовам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного тендерна пропозиція ТОВ "Мастер-Сіті-Інвест" повинна бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 1 статті 30 Закону - "переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-87.PDF 02.07.2019 16:23
Дата подачі:
02.07.2019 09:38
Вирішення:
Тендерну пропозицію переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі по коду ДК 021:2015 код ДК 03410000-7 - Деревина (Паливна деревина) ТОВ «МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ» відхилено з наступних підстав: п.2 ч.2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Про відміну рішення Замовника
Номер:
759a2e798fbf49a989b1ce97a24ff03e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-30-000623-a.a2
Назва:
Про відміну рішення Замовника
Вимога:
Вимога у вкладці
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.06.2019 16:15
- Протокол-84.PDF 01.07.2019 16:31
Дата подачі:
25.06.2019 16:17
Вирішення:
В тендерній документації не міститься вимог щодо зразка інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. У складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "Мастер-Сіті-Інвест" надано довідку, яка гарантує якість, кількість та технічні характеристики пропонованого товару. Відповідно, підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАСТЕР-СІТІ-ІНВЕСТ» немає і вимогу ФОП Лаушкін Сергій Вікторович слід відхилити.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Про внесення змін до тендерної документації
Номер:
cdbabd5c7a9548c4bd277b74892645a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-30-000623-a.a1
Назва:
Про внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Уважно вивчивши умови тендерної документації вважаю їх такими, що підлягають корегуванню, а саме:
1. У Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації є посилення на ГОСТ 3243-88, який не є чинним з 01.01.2019 року.
Класифікація та технічні вимоги до деревини дров’яної визначаються згідно ТУУ 16.1-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облик, технічні вимоги».
Прошу внести зміни до тендерної документації.
2. Термін поставки Товару, якій зазначений у п.5.1 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) не відповідає терміну, що зазначений в п.4.4 Розділу "Загальні положення" та п.4 Додатку 2 тендерної документації. Прошу внести зміни до тендерної документації.
3. Тендерною документацією передбачено строк поставки Товару до 31.07.2019 року. У найкращому випадку при визначенні переможцем першого учасника договір може бути укладеним не раніше останніх чисел червня 2019 року. Таким чином для виконання умов договору переможцю залишається мисяць для поставки Товару. У випадку відхилення пропозиції першого учасника або у випадку оскарження умов тендерної документації або будь-яких рішень Замовника в АМКУ на виконання умов договору у учасника-переможця може не залишитися часу. Таким чином обмежуючи термін поставки до 31.07.2019 року Товару Замовник заздалегідь передбачає можливість відміни торгів у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Аналогічний випадок був у Замовника по закупівлі UA-2019-03-25-000070-a. На підставі вищезазначеного прошу перенести термін поставки Товару з урахуванням можливості перенесення терміну підписання договору на більш пізній час з будь-яких причин.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-68.PDF 05.06.2019 17:16
Дата подачі:
03.06.2019 12:14
Вирішення:
Зауваження щодо нормативного документа, який регулює технічні вимоги до деревини, а також терміну поставки товару, який зазначений у п.5.1 проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації) прийняті до уваги та відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Щодо п.3 вимоги, то слід зауважити, що для опалювальних систем наших бюджетних установ дрова повинні бути добре просушені, витримані. Оскільки використання сирої деревини призводить до поломки котлів, і відповідно несе за собою зрив опалювального сезону в дитячих садках, школах та лікарнях, а також додаткові витрати бюджету на їх ремонт. Тому строк поставки паливної деревини ми можемо перенести до 06.08.2019 р.
Статус вимоги:
Задоволено