-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С102519 Хлібоприймальний пункт - М-03 на ділянці км 0+300 - км 3+450
Завершена
18 968 111.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 18 968.11 UAH
мін. крок: 0.1% або 18 968.11 UAH
Період оскарження:
05.06.2019 17:55 - 02.07.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
031f750270b44ebeb3d4f0c5e29a184a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-003444-b.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Вважаємо прийняте Замовником рішення незаконним та таким, що порушує наші права.
Пов'язані документи:
Учасник
- Платіжне доручення.pdf 16.07.2019 19:10
- Скарга.pdf 16.07.2019 19:10
- Лист від смарттендера №462 від 05.08.2019.pdf 05.08.2019 17:53
- рішення від 19.07.2019 № 9743 + лист Замовнику.pdf 19.07.2019 19:13
- Повідомлення про перенесення дати розгляду скарги №UA-2019-06-05-003444-b.a2 .pdf 05.08.2019 18:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2019 № 10753.pdf 07.08.2019 17:25
- рішення від 06.08.2019 № 10753.pdf 12.08.2019 11:47
- Заперечення на скаргу ТОВ ДС ПРОМ ГРУП.pdf 22.07.2019 17:51
- Додаток до дспромгруп.pdf 22.07.2019 17:51
- Протокол розгляду до аукціону 2.PDF 12.08.2019 16:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2019 19:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.08.2019 11:47
Дата виконання рішення Замовником:
12.08.2019 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано. Зі змісту протоколу розгляду виключено оскаржувану підству відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника про допущення до аукціону пропозицій учасників ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» та ТОВ «Київдортехнологія»
Номер:
ff83023d88d04030bb783ad10f97a43d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-003444-b.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника про допущення до аукціону пропозицій учасників ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» та ТОВ «Київдортехнологія»
Скарга:
У червні 2019 року Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С102519 Хлібоприймальний пункт - М-03 на ділянці км 0+300 - км 3+450, ідентифікатор закупівлі - UA-2019-06-05-003444-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ М-В» виявило бажання взяти участь у вищевказаному тендері та у відповідності до вимог тендерної документації подало тендерну пропозицію за предметом закупівлі - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С102519 Хлібоприймальний пункт - М-03 на ділянці км 0+300 - км 3+450 (код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг та аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь) у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII через електронну систему закупівель .
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ М-В» вважає, що процедура закупівлі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі- Закон), під час проведення прекваліфікації Замовником недотримано принципи недискримінації учасників та добросовісної конкуренції серед учасників.
Провівши аналіз тендерної пропозиції інших учасників тендеру, вважаємо за необхідне звернути увагу колегії на той факт, що до аукціону допущено пропозицію учасника ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», яка, у свою чергу, не відповідає вимогам тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 11.07.2019 №150), а саме:
1. Згідно підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації , Учасник подає сканований оригінал листа-відгука від контрагента, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума наданих послуг, а також інформацію про якість наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» було надано лист-відгук Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 20.06.2019 № 01-09/1762 до Договору від 25.05.2018 № 44-18 на виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги О101606 Мала Вільшанка – Сущани на ділянці км 0+000 – км 7+800 км., укладеного між Департаментом регіонального розвитку житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації та ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» (далі – Договір).
У відгуку від 20.06.2019 № 01-09/1762 зазначено суму укладеного договору 2 760 988,93 грн.,проте, ця інформація суперечить іншим документам, наданим у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ». Так, згідно наданої скан-копії Договору, сума договору складає 2 957 000,00 грн., проте у відгуку від 20.06.2019 № 01-09/1762 зазначено зовсім іншу суму - 2 760 988,93 гривень.
Враховуючи вищевикладене, відгук про виконання аналогічного договору від 20.06.2019 № 01-09/1762, суперечить умовам Договору, та не відповідає вимогам тендерної документації, тому пропозиція ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» відповідно до пп.4 п.1 ст.30 Закону, має бути відхилена Замовником.
2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» учасником надано копії договору від 25.05.2018 № 44-18 , довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витати (форми КБ-3) та довідку про виконання аналогічного договору від 18.06.19 №3042, проте в складі пропозиції відсутні копії актів приймання виконаних робіт (форми КБ-2в), в той час коли Замовником відповідно до підпункту 3 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації вимагається підтведження наявності документально підтведженого досвіду виконання аналогічного договору.
Відовідно до частини 2 статті 16 Закону, Замовник вимагає від учасників наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки Законом визначено саме факт «виконання», а не «укладення» договору, тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних робіт чи послуг.
Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України, процес виконання договору слідує після моменту його укладення. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору, в даному випадку підтвердити факт виконання аналогічних робіт чи послуг може акт приймання виконаних робіт (форми КБ-2в).
Отже, Замовником було визначено кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги для підтведження наявності документально підтведженого досвіду виконання аналогічного договору, однак надані документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», не відповідають вимогам тендерної документації.
У зв’язку з наведеним вище, вважаємо, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також, вважаємо за необхідне звернути увагу колегії також на той факт, що до аукціону допущено пропозицію учасника ТОВ «Київдортехнологія», яка, у свою чергу, не відповідає вимогам тендерної документації (протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 11.07.2019 №150), оскільки відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, «…Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві. У разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві…»
Оскільки у технічному завданні наведеному у Додатку 2 до Тендерної документації у пунктах (п.11, п.14, п.38, п.41, п.49, п.52) потрібно було замінити СОУ 42.1-37641918-035:2010 на СОУ 42.1-37641918-035:2018, затверджених наказом Державного агентства автомобільних доріг України №25 від 07.02.2018 року, про що у складі тендерної пропозиції ТОВ «Київдортехнологія» мали надати довідку у довільній формі, Однак у складі тенденої пропозиції вищезазначена довідка відсутня, що є невідповідністю умовам Тендерної документації.
У зв’язку з наведеним вище, вважаємо, що відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону Замовник мав відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Київдортехнологія», як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі »
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника про допущення до аукціону пропозиції ТОВ «СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ» (Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 11.07.2019 №150) на закупівлю з послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С102519 Хлібоприймальний пункт - М-03 на ділянці км 0+300 - км 3+450.
3. Скасувати рішення Замовника про допущення до аукціону пропозиції ТОВ «Київдортехнологія» (Протокол засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 11.07.2019 №150) на закупівлю з послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С102519 Хлібоприймальний пункт - М-03 на ділянці км 0+300 - км 3+450.
4. Відповідно п.1 ст.31 Закону, зобов'язати Замовника відмінити торги, у зв'язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Хлібоприймальний.pdf 16.07.2019 17:01
- ПД№110.pdf 16.07.2019 17:01
- Рішення від 18.07.2019 №9664+ лист Замовнику.pdf 19.07.2019 15:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2019 №10570.pdf 05.08.2019 19:50
- від 02.08.2019 №10570.pdf 07.08.2019 21:06
- Заперечення на скаргу ТОВ БК М-В.pdf 22.07.2019 17:52
- Додаток 1.pdf 22.07.2019 17:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.07.2019 17:04
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.08.2019 21:06
Задовільнена:
Так