-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Однолотова
-
КЕП
Автобуси
Автобуси
Завершена
35 588 160.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 177 940.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 177 940.80 UAH
Період оскарження:
05.06.2019 14:34 - 01.08.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на рішення тендерного комітету Замовника, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 110 від 14.08.2019 року
Номер:
6f0bf286f8794780b19536f328771d63
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-002031-b.a2
Назва:
СКАРГА на рішення тендерного комітету Замовника, оформлене протоколом
розгляду тендерних пропозицій № 110 від 14.08.2019 року
Скарга:
СКАРГА на рішення тендерного комітету Замовника, оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій № 110 від 14.08.2019 року Управлінням транспортної, дорожньої інфраструктури і зв'язку Херсонської міської ради було оголошено процедуру закупівлі, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 34120000-4 – Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобуси), оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-06-05-002031-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 17.08.2019 16:05
- платіжне доручення.pdf 17.08.2019 16:05
- рішенні від 21.08.2019 № 11622.pdf 21.08.2019 21:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2019 №12323.pdf 04.09.2019 17:13
- рішення від 03.09.2019 № 12323.pdf 06.09.2019 20:46
- Пояснення по суті скарги UA-2019-06-05-002031-b.pdf 30.08.2019 10:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.08.2019 16:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.09.2019 20:46
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником незаконних вимог у тендерній документації
Номер:
f188b953e5e5426a897ec1855776bbec
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-05-002031-b.a1
Назва:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником незаконних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо порушення законодавства та встановлення замовником незаконних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 03.07.2019 17:33
- платіжне доручення.pdf 03.07.2019 17:33
- рішення від 05.07.2019 №8969.pdf 05.07.2019 17:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.07.2019 № 9832.pdf 23.07.2019 19:26
- рішення від 22.07.2019 № 9832.pdf 26.07.2019 00:02
- Лист на АМКУ та пояснення від 09.07.2019.pdf 09.07.2019 15:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.07.2019 17:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.07.2019 00:02
Дата виконання рішення Замовником:
05.08.2019 12:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
требовання виконані. внесення відповідні зміни