• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція пішохідного тротуару по вул. Новгородській від скверу Ювілейного до вул. Героїв 93-ї бригади в м. Запоріжжя»

Обсяг виконання робіт: 1 робота. Загальна площа, що підлягає реконструкції - 2701,20 кв.м. Джерело фінансування закупівлі: Місцевий бюджет.

Завершена

3 227 772.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 138.86 UAH
Період оскарження: 30.05.2019 15:43 - 17.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірних дій Замовника

Номер: 41540c4381064c46abe0e934ad0f5383
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-30-001495-b.b1
Назва: Щодо неправомірних дій Замовника
Вимога:
27.06.2019 року ВИМОГА до замовника Відповідно ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Відповідно рішення тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Хортицькому району, щодо визнання Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТУР-М" (код ЄДРПОУ 33701150) переможцем процедури закупівлі: «Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція пішохідного тротуару по вул. Новгородській від скверу Ювілейного до вул. Героїв 93-ї бригади в м. Запоріжжя»» (UA-2019-05-30-001495-b), Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БАЗІС ХХІ» не погоджується з наступних обставин. За результатами аналізу тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТУР-М" встановлено низку невідповідностей вимогам тендерної документації, а саме: 1. В довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня інформація про загальну кількість працівників на підприємстві, що не відповідає вимогам додатку 1 тендерної документації. 2. В довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутня інформація про достатність/недостатність зазначеної кількості працівників для виконання робіт, зазначених в додатку 3 тендерної документації. 3. В довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» відсутня інформація про те, що зазначений перелік техніки та обладнання є цілком достатнім для виконання робіт наведених в додатку 3 тендерної документації. 4. В довідці «Інформація про учасника та про уповноважену особу учасника» відсутня інформація про уповноважену особу від учасника – юридичної особи (посада, П.І.Б повністю, телефон). 5. Наданий в складі тендерної пропозиції договір №97\05-19 від 13.05.2019р оренди автомобіля DAF вантажний сідловий тягач – Е, в преамбулі договору відсутня інформація в особі кого діє орендодавець. З зазначеного не зрозуміло ким підписано договір з боку орендодавця, та чи має право підписант оформлювати договори зазначеного типу. 6. Наданий в складі тендерної пропозиції договір №98\05-19 від 13.05.2019р оренди автомобіля Muller-mitteltal н/причип-платформа-е, в преамбулі договору відсутня інформація в особі кого діє орендодавець. З зазначеного не зрозуміло ким підписано договір з боку орендодавця, та чи має право підписант оформлювати договори зазначеного типу. 7. Наданий в складі тендерної пропозиції договір №96\05-19 від 13.05.2019р оренди автомобіля каток JCB VMT 160, в преамбулі договору відсутня інформація в особі кого діє орендодавець. З зазначеного не зрозуміло ким підписано договір з боку орендодавця, та чи має право підписант оформлювати договори зазначеного типу. 8. Копія паспорту директора завірена російською мовою, що не відповідає вимогам тендерної документації та ДСТУ. 9. В кошторисі 2-1-1 в пп.8, 27, 44 не зазначено до якої товщини коригується (не відповідність технічному завданню). 10. В кошторисі 2-1-1 в п.12 (суміші бетонні) невідповідність обсягу. В кошторисі 23,34 м.куб., в технічному завданні – 23,50 м.куб. 11. В кошторисі 2-1-1 в пп.15, 33 невірно застосований коригуючий коефіцієнт (К=9). При коригуванні товщини до 5см від 12см повинен бути К=7. 12. В кошторисі 2-1-1 в п.17 назва розцінки не відповідає технічному завданню (несуттєво). 13. В кошторисі 2-1-1 в п.18 (плити бетонні тротуарні фігурні) не відповідає обсягу технічного завдання. В кошторисі 2595,41 м.кв., в технічному завданні – 2662,00 м.кв. 14. кошторисі 2-1-1 в пп.19, 37 назва матеріалу не відповідає технічному завданню (несуттєво). 15. В кошторисі 2-1-1 в п.30 (суміші бетонні) не відповідає обсягу технічного завдання. В кошторисі 6,606 м.куб., в технічному завданні – 6,6 м.куб. 16. В кошторисі 2-1-1 в п.46 (суміші бетонні) не відповідає обсягу технічного завдання. В кошторисі 2,8968 м.куб., в технічному завданні – 2,9 м.куб. 17. В кошторисі 2-1-1 в п.49 назва розцінки не відповідає технічному завданню (несуттєво). 18. В кошторисі 2-1-1 в п.51 (розчин готовий кладковий важкий цементний) не відповідає обсягу технічного завдання. В кошторисі 0,13335 м.куб., в технічному завданні – 0,053 м.куб. З урахуванням зазначеного вимагаємо: - скасувати протокол засідання тендерного комітету №207 від 27.06.2019р щодо розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТУР-М"; - відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "КОНТУР-М" як так, що не відповідає вимогам тендерної документації; - відповідно вимог ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» перейти до оцінки наступного учасника, пропозиція якого вважається найбільш економічно вигідною. В разі не виконання даної вимоги, ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України відповідно положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «БАЗІС ХХІ» № 2701 від 27.06.2019 розглянута та з порушеного в ній питання повідомляємо. Згідно із ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Тендерна пропозиція ТОВ «БАЗІС ХХІ» замовником не розглядалась, оскільки після автоматичної оцінки електронною системою закупівель PROZORRO тендерних пропозицій, найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТУР-М», яка не була відхилена. Таким чином ТОВ «БАЗІС ХХІ» не є учасником, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозицій. Крім того ТОВ «БАЗІС ХХІ» звернулось до замовника не з вимогою щодо надання інформації, а з вимогою: - скасувати протокол засідання тендерного комітету №207 від 27.06.2019 щодо розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТУР-М»; - відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КОНТУР-М», як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації; - відповідно вимог ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» перейти до оцінки наступних учасників, пропозиція якого вважається найбільш економічно вигідною. Враховуючи вище викладене та норми Закону України «Про публічні закупівлі» викладені вимоги у Вимозі ТОВ «БАЗІС ХХІ» № 2701 від 27.06.2019 є безпідставними.
Статус вимоги: Відхилено