-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Поліпшення технічного стану та благоустрій озера по вул. Поповича в м. Бориспіль»ДК 021-2015 (CPV) 90720000-0 - Захист довкілля
«Поліпшення технічного стану та благоустрій озера по вул. Поповича в м. Бориспіль»ДК 021-2015 (CPV) 90720000-0 - Захист довкілля
Торги відмінено
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Період оскарження:
04.06.2019 09:35 - 15.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника щодо усунення порушення законодавства України
Номер:
c7d8dfee7b864dd6a6a0ea021c124e51
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-000077-a.c5
Назва:
Вимога до Замовника щодо усунення порушення законодавства України
Вимога:
ФОП Янчевський Віталій Аркадійович вимагає усунути порушення Замовником ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Згідно зі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
При розгляді та оцінці тендерної пропозиції учасника ФОП Янчевський Віталій Аркадійович Тендерний комітет Замовника порушив ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Янчевський Віталій Аркадійович немає.
ФОП Янчевський Віталій Аркадійович вимагає від Замовника усунути порушення ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та привести рішення тендерного комітету Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради у відповідність з законодавством України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_09.07.pdf 09.07.2019 15:22
Дата подачі:
09.07.2019 15:23
Вирішення:
На вашу вимогу №38 від 09.07.2019 надаємо роз’яснення:
Відповідно до ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, визначених ст. 16 Закону. Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). При цьому, замовник самостійно визначає перелік документів, які подаватимуть учасники для підтвердження інформації учасника про відповідність їх кваліфікаційним критеріям.
Якщо Ви вважаєте, що зазначені вимоги тендерної документації є дискримінаційними для Вас, то відповідно до ч.1 ст. 23 Закону Ви мали право, але не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. У випадку якщо замовником не було задоволено Ваші вимоги, то відповідно до ч.2 ст. 18 Закону Ви маєте право звернутись до органу оскарження зі скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій. Такі скарги можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Якщо учасник не скористався своїм правом на звернення чи оскарження, або за результатами його звернення або скарги замовником не внесено відповідні зміни до тендерної документації, але хоче прийняти участь у торгах, він готує та подає тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога/скарга на рішення Замовника (викладене у протоколі 36 від 05.07.2019 року)
Номер:
7b540d86259449afa8a488dbac237899
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-000077-a.b4
Назва:
Вимога/скарга на рішення Замовника (викладене у протоколі 36 від 05.07.2019 року)
Вимога:
ФОП Янчевський Віталій Аркадійович було проведено аналіз тендерної пропозиції поданої ТОВ «ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ» на участь у закупівлі: ДК 021:2015 (CPV) – 90720000-0 - Захист довкілля (Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Поповича в м. Бориспіль Київської області) код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – інше, яке протоколом №36 від 05.07.2019 року було визначено переможцем закупівлі.
За результатами проведеного аналізу, ФОП Янчевський Віталій Аркадійович має наступні зауваження щодо поданої тендерної пропозиції ТОВ «ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ»:
По-перше, відповідно до тендерної документації згідно з частиною 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога:
Учасники процедури закупівлі для підтвердження необхідних технічних характеристик до проведення електронного аукціону повинні надати у складі тендерної пропозиції:
- Перелік та обсяги робіт відповідно до технічного завдання Замовника, Додаток 5. (Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, локальні кошториси, відомості ресурсів до них, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунки розміру кошторисного прибутку та адміністративних витрат).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ» не надало розрахунок заробітної плати, що є невідповідністю тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
По-друге, відповідно до тендерної документації згідно з частиною 6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена наступна вимога:
Учасники процедури закупівлі для підтвердження необхідних технічних характеристик до проведення електронного аукціону повинні надати у складі тендерної пропозиції:
- гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ, та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва із зазначенням гарантійного строку експлуатації Об’єкта будівництва.
ТОВ «ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ» в гарантійному листі, не зазначило гарантійний строк експлуатації Об’єкта будівництва, що є невідповідністю тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Усі вище зазначені зауваження не були враховані Тендерним комітетом Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради під час оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ».
Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ» не відповідає тендерній документації Замовника, Закону України «Про публічні закупівлі» та має бути відхилена згідно ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо пояснення від Тендерного комітету Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради, на якій підставі ТОВ «ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ» визнано переможцем торгів, відмінити рішення Тендерного комітету Замовника, затверджене протоколом №36 від 05.07.2019 року щодо результатів закупівлі та визнання переможцем торгів ТОВ «ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ», провести об’єктивну, неупереджену оцінку тендерних пропозицій учасників торгів, та привести рішення Тендерного комітету у відповідність з Законом України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога_08.07.pdf 08.07.2019 13:22
Дата подачі:
08.07.2019 13:26
Вирішення:
Шановний Віталій Аркадійович!
На Вашу вимогу №37 від 08.07.2019 р. надаємо роз’яснення:
1. Розмір заробітної плати згідно пропозиції ТОВ «Де-люкс» відповідає кошторисній заробітній платі яка встановлена проектно-кошторисною документацією по об’єкту та не перевищує розміру кошторисної заробітної плати на 2019 рік згідно з рішенням Бориспільської міської ради від 05.03.2019 № 4237-53-VII та зазначена в електронному додатку до тендерної пропозиції.
2. Гарантійний строк експлуатації об’єкту встановлюється проектом Договору, гарантійний лис учасником ТОВ «Де-люкс» було подано в складі тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
4a5d44331178403f998cbd7adcfead1d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-000077-a.c3
Назва:
Вимога до Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ФОП Янчевський Віталій Аркадійович оскаржує рішення тендерного комітету від 02.07.2019 року Протокол № 33 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Янчевський Віталій Аркадійович. Вимога до замовника викладена в листі № 36 від 05.07.2019 року, який прикріплений файлом у форматі pdf.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 06.07.2019 15:40
Дата подачі:
06.07.2019 15:42
Вирішення:
Шановний Віталій Аркадійович!
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові засади здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Разом з тим згідно з ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами закупівель, закріпленими у статті3 Закону та з дотримання законодавства в цілому.
У сою чергу, відповідно до ст. 23 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Таким чином, якщо особа, яка має намір прийняти участь у торгах, вважає положення тендерної документації такими, що суперечать законодавству або обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації, така особа може звернутись із пропозицією щодо внесення змін до тендерної документації до замовника або оскаржити положення тендерної документації до органу оскарження.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження рішення Замовника
Номер:
9c91afbe52d14ce4ba2e4af0e4b9530e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-000077-a.b1
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
ФОП Янчевський Віталій Аркадійович оскаржує рішення тендерного комітету від 02.07.2019 року Протокол № 33 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Янчевський Віталій Аркадійович. Вимоги до замовника викладені в листі № 35 від 05.07.2019 року, який прикріплений файлом у форматі pdf.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_05.07.2019.PDF 05.07.2019 14:39
Дата подачі:
05.07.2019 14:42
Опис причини скасування:
Уточнення інформації
Дата скасування:
06.07.2019 15:48
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога до замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:
20a54c61a0f64aeab09af81c916765a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-06-04-000077-a.c2
Назва:
Вимога до замовника щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ФОП Янчевський Віталій Аркадійович оскаржує рішення тендерного комітету від 02.07.2019 року Протокол № 33 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Янчевський Віталій Аркадійович. Вимога до замовника викладена в листі № 36 від 05.07.2019 року, який прикріплений файлом у форматі pdf.
ВИМОГА
щодо відхилення тендерної пропозиції переможця
ФОП Янчевський Віталій Аркадійович оскаржує рішення Тендерного комітету Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради від 02 липня 2019 року Протокол №33 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Янчевський Віталій Аркадійович по закупівлі ДК 021:2015 (CPV) – 90720000-0 - Захист довкілля (Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Поповича в м. Бориспіль Київської області) код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – інше.
Згідно ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Але ці вимоги Замовника не мають порушувати законодавство України та принципи здійснення закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Так, згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 7 червня 2017 року № 406 «Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» та Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 2 березня 2015 року № 222-VIII, роботи, які є предметом закупівлі ДК 021:2015 (CPV) – 90720000-0 - Захист довкілля (Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Поповича в м. Бориспіль Київської області) код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – інше та визначені в технічному завданні тендерної документації Замовника не потребують отримання документів, що дають право на виконання таких будівельних робіт.
Тобто, законодавством не передбачено отримання дозволу або ліцензії на провадження діяльності, що є предметом закупівлі та визначено в Технічному завданні тендерної документації Замовника. Згідно зі ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тому рішення Тендерного комітету Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради є порушенням Закону України « Про публічні закупівлі».
Згідно статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник - переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
ФОП Янчевський Віталій Аркадійович в складі тендерної пропозиції надано роз’яснення щодо умов здійснення робіт, які визначені в Технічному завданні на закупівлю робіт по об’єкту: «Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Поповича в м. Бориспіль Київської області» (додаток 5) тендерної документації Замовника, згідно з законодавством України (лист №12), а саме: отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності не передбачено законодавством України.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника закупівлі ФОП Янчевський Віталій Аркадійович оформлена та подана з дотриманням всіх вимог Закону та тендерної документації Замовника. Враховуючи вище викладене, законних підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП Янчевський Віталій Аркадійович немає.
З огляду на наведене вище, ФОП Янчевський Віталій Аркадійович у порядку Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає від Тендерного комітету Управління капітального будівництва Бориспільської міської ради скасувати рішення від 02.07.2019 Протокол №33 щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Янчевський Віталій Аркадійович та прийняти правомірне та законне рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» про визнання ФОП Янчевський Віталій Аркадійович переможцем торгів, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) – 90720000-0 - Захист довкілля (Поліпшення технічного стану та благоустрою озера по вул. Поповича в м. Бориспіль Київської області) код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – інше, відповідає критеріям згідно статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», та вимогам тендерної документації Замовника, та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем торгів (ФОП Янчевський Віталій Аркадійович) згідно з Законом.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 06.07.2019 15:32
Дата опублікування:
06.07.2019 15:36
Опис причини скасування:
Уточнення
Дата скасування:
06.07.2019 15:36