• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)

Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000635-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги з прибирання». Джерело фінансування закупівлі - кошти Товариства.

Завершена

521 551.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 215.52 UAH
Період оскарження: 31.05.2019 16:23 - 15.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

СКАРГА На протокольне рішення №19-066-р-3 від 08.07.19 Тендерного комітету Акціонерного товариства «Укртрансгаз» Науково-виробничий центр технічної діагностики «Техдіагаз»

Номер: 8b51808e65d548ca83a860171bd7e7ff
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-31-000550-a.c1
Назва: СКАРГА На протокольне рішення №19-066-р-3 від 08.07.19 Тендерного комітету Акціонерного товариства «Укртрансгаз» Науково-виробничий центр технічної діагностики «Техдіагаз»
Вимога:
Відповідно до умов Тендерної документації UA-2019-05-31-000550-a 1471ce4c9826457797a9938529475b79 https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-31-000550-a Послуги з прибирання (Послуги з прибирання), 08.07.2019 членами Тендерного комітету Акціонерного товариства «Укртрансгаз» Науково-виробничий центр технічної діагностики «Техдіагаз» (далі – Замовник) прийняте протокольне рішення №19-066-р-3 від 08.07.19 (далі – Протокольне рішення) про те, що Тендерна пропозиція учасника № 3 - Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОТІС ГРУП» (код ЄДРПОУ 39593746), яка за результатами оцінки електронною системою закупівель (01.07.2019) визначена найбільш економічно вигідною, відповідає умовам тендерної документації за предметом закупівлі, в т.ч. кваліфікаційним критеріям, встановленим у відповідності до статті 16, та вимогам встановленим у відповідності до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Вважаємо рішення неправомірним та таким, що підлягає скасуванню з підстав, зазначених нижче. 1. Порушення порядку формування ціни, як то передбачено абз. 9 п.1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п.1 р.5 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є ціна (в грн. без ПДВ). З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ» (цитата). Відповідно до абз. 9 п.1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено критерій формування ціни в тендерній документації за процедурою відкритих торгів наступним чином – «9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)»; Однак вимога Тендерної документації Замовника визначає методику оцінки в порушення вимог Закону. Таким чином, оцінювання за критерієм формування ціни всупереч закону є підставою для скасування рішення про призначення переможця зокрема та скасування закупівлі взагалі. 2. Відповідно до статті 3 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. 1. Вважаємо, що протокольним рішенням порушено принцип максимальної економії та ефективності. Відповідно до п.1 р.5 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію», «Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки є ціна (в грн. без ПДВ). З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель, інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за вартісним показником». Згідно з результатами проведеного аукціону, пропозиції Замовником розташовані наступним чином: Учасник Первинна пропозиція UAH без ПДВ Остаточна пропозиція UAH без ПДВ 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 37655920) 496 328,00 464 900,00 2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНВАЙТ» (код ЄДРПОУ 37701437) 504 802,00 465 000,00 3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛОТІС ГРУП» (код ЄДРПОУ 39593746) 511 483,92 470 000,00 4. Фізична особа-підприємець Романенко Тетяна Миколаївна (реєстраційний номер облікової картки платника податків 2350806523) 513 000,00 489 000,00 Однак, згідно з результатами проведеного аукціону за екранною формою (https://b2b.newtend.com/opc/provider/tender/1471ce4c9826457797a9938529475b79/auction) учасники розташовані наступним чином: ТОВ " І Н В А Й Т" Отклонен 465000.00 UAH *** Обжалования принимаются до 2019-07-12 00:00:00 ФОП Романенко Тетяна Миколаївна Ожидает рассмотрения 489000.00 UAH ТОВ Лотіс Груп Предложение принято 470000.00 UAH *** Обжалования принимаются до 2019-07-19 00:00:00 ТОВ "КЛІНІНГ ПРО СЕРВІС" Отклонен 464900.00 UAH *** Обжалования принимаются до 2019-07-02 00:00:00 З огляду на результати аукціону та керуючись формою договору (Додаток №4) Тендерної документації, де ціна зазначається з ПДВ, вважаємо, що Тендерний комітет Замовника під час розподілу учасників згідно з поданими пропозиціями мав врахувати вартість пропозицій за остаточною вартістю із урахуванням ПДВ, як то зазначено в п.1 цієї скарги. Враховуючи на це, пропозиція ФОП Романенко Т.М. мала бути розглянута першою. Якщо здійснити розрахунок вартості поданої пропозиції ТОВ «Лотіс Груп», то він свідчить, що вартість поданої пропозиції з ПДВ складає 564 000,00 грн.(це підтверджується розрахунком вартости прибирання на 12 місяців поданной ТОВ «Лотіс Груп 09 ліпня 2019р в якості переможця торгів), що значно перевищує вартість пропозиції ФОП Романенко Т.М., яка складатиме із урахуванням 5% ставки оподаткування лише 489 000,00 грн. Враховуючи на той факт, що умовами Тендерної документації та Законом передбачено приймати найбільш економічно вигідні пропозиції, прийняття рішення про оголошення переможця ТОВ «Лотіс Груп» не є економічно вигідним, оскільки його вартість значно перевищує подану пропозицію ФОП Романенко Т.Г., та складає різницю в 75 000, 00 грн. в порівнянні із останньою. В цьому випадку витрати бюджетних коштів Замовника є необґрунтованими. 2.2.Порушення принципу рівності, передбаченого статтею 3 Закону. Відповідно до вимог п.4 статті 22 Закону, яка встановлює вимоги до тендерної документації замовників, визначає, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Тендерна документація Замовника за п.1 розділу 5 містить формулювання: «Найбільш економічно вигідною визнається пропозиція найнижча за вартісним показником». Таке формулювання не відповідає встановленому Замовником критерію – оцінка пропозицій Учасників, оскільки оцінювання пропозиції учасника відбувається без урахування ПДВ, чим поставляється пропозиція платників без ПДВ в нерівне становище із пропозиціями платників ПДВ, у звязку із чим, останньому надається неправомірна перевага,та веде до збільшення витрат бюджетних коштів на 75000,00 грн. Надання такої переваги платнику ПДВ містить ознаки дискримінації пропозиції ФОП Романенко Т.М. в порівнянні із пропозицією ТОВ «Лотіс Груп». На підставі викладеного вище, просимо: 1. Скасувати Протокол №19-066-р-3 розгляду тендерної пропозиції від 08.07.2019; 2. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-31-000550-a від 08.07.2019; 3. Вирішити питання про: - відміну торгів з підстав неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель (абз. 3 п.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). 10.07.2019 р. Учасник процедури закупівлі _____________ ФОП Романенко Т.М
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вимогу UA-2019-05-31-000550-a.c1 за процедурою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-31-000550-a на закупівлю «Послуги з прибирання (Послуги з прибирання)» повідомляємо, що з метою максимальної економії та ефективності використання державних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм, у тендерній документації встановлено вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах, зокрема без ПДВ (про що затверджено замовником у п. 1 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації). З більш детальною інформація з цього питання можна ознайомитися за посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/yak-vigidnishe-ogolositi-zakupivlyu-z-pdv-chi-bez-pdv , а також, ознайомившись з Постановою Верховного Суду України від 13.03.2019 справа №915/105/18 в Єдиному державному реєстрі судових рішень http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/80685053
Статус вимоги: Відхилено