Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Аптечка автомобільна № 1 - 201 шт., Аптечка автомобільна № 2 – 119 шт., Аптечка універсальна № 1 - 1343 шт., Аптечка для штабного вагону - 178 шт., Аптечка медична для офісу - 143 шт., Аптечка першої медичної допомоги - 254 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Завершена
760 561.24UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 605.00 UAH
Період оскарження:31.05.2019 13:54 - 14.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про надання додаткової інформації
Номер:d3579d673e42406b983e08c1cf883540
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС", UA-EDR 38929750
Ідентифікатор запиту:UA-2019-05-31-000320-a.c1
Назва:Вимога про надання додаткової інформації
Вимога:
Згідно зі Статтею 30 п.3 Закону Про публічні закупівлі:
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно невідповідностей:
1. На яких підставах Серветка з фурагіном 10*13, яка є кровоспинною (а зразки надавались вам, і ви могли це наочно перевірити) НЕ відповідає умовам ТД, а саме не відповідає Серветці кровоспинній 8*10 см? Ми запропонували еквівалент, згідно вашої ж ТД (згідно Додатку 1 ТД Аптечки, Примітка: або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації). Ми запропонували Не ГІРШІ показники, це ж очевидно. Вимагаємо надати адекватні пояснення, з посиланням на законодавство або на конкретні пункти ТД, які не будуть суперечити один одному
2. На яких підставах запропоновані нами Ножиці парамедичні 19 см або 15 см не відповідають умовам ТД, а саме - Ножицям парамедичним 19 см? Адже наше підприємство надало зразки аптечок з ножицями 19 см і НЕ пропонує вам лише 15 см, а пропонує два варіанти, на випадок , якщо у під час постачання будуть відсутні 19 см. Еквівалент, запропонований нами, на випадок відсутності на ринку розміру 19 см має не гірші показники ніж зазначені в вашій ТД. Основні функції ці ножиці парамедичні виконають – одяг розріжуть. Вимагаємо надати адекватні пояснення, з посиланням на законодавство або на конкретні пункти ТД, які не будуть суперечити один одному (зокрема, Додаток 1 ТД Аптечки, містить Примітку: або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації).
3. На яких підставах наша Банківська гарантія не відповідає умовам пп.3п.4 розділу 1 додатку 6 ТД, якщо згідно Постанови «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15.12.2004 № 639, ст.44 «Зобов'язання банку-гаранта перед бенефіціаром припиняється в разі»: п.2 «відмови бенефіціара від своїх прав за гарантією шляхом повернення її оригіналу до банку-гаранта або шляхом подання банку-гаранту письмового повідомлення про звільнення його від обов'язків за гарантією» і це мається на увазі, коли замовник сам відмовляється. Ця гарантія електронна і у неї немає оригіналу, тому ви могли тільки надіслати лист з вимогою до банку.
Банк не написав у гарантії, що «дія гарантії припиняється у випадку повернення оригіналу гарантії до банку-гаранта». Банк чітко сформував пункт згідно з Положення №639. Не більше, не менше. Чи Банк повинен порушувати вимоги Положення? Вимагаємо надати додаткові, чіткі пояснення стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Адже це знову дискримінація учасника, ігнорування економчного фактору (адже наша пропозиція найбільш вигідна) більш того – невиконання з вашої сторони законодавчих вимог щодо банківських послуг та невиконання вимог власної ТД, яке буде тягнути за собою скаргу до антимонопольного комітету.
Вирішення:Пропозиція учасника ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС"не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
Учасником надано пропозицію, яка містить тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії № Г/2019/886-01, відповідно умов якої, зокрема, дія гарантії припиняється у випадку: повернення оригіналу гарантії до банку-гаранта, що не відповідає умовам пп. 3 п. 4 розділу 1 додатку 6 тендерної документації.
Додаткова інформація: пп. 3 п. 4 розділу 1 додатку 6 тендерної документації «Текст банківської гарантії не може містити: умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії;» з огляду на це тендерне забезпечення не відповідає наведеній умові.
Учасником надано пропозицію, яка містить порівняльну таблиці відповідно до якої, зокрема по позиції 1 в складі аптечки запропоновано ножиці параметричні 19 (см) або 15 (см), в зв’язку з чим до постачання можлива продукція яка не відповідає умовам додатку 1 тендерної документації, а саме ножиці параметричні 15 (см), що не відповідає умовам додатку 1 тендерної документації.
Додаткова інформація: відповідно пропозиції учасник на власний розсуд при постачанні може поставити товар з комплектацією ножиці параметричні 15 (см), що не відповідає умовам додатку 1 тендерної документації.
Учасником надано пропозицію, яка містить порівняльну таблиці відповідно до якої, зокрема по позиції 5 «Аптечка першої медичної допомоги» в складі аптечки на заміну «Серветка кровоспинна 8х10 см – 1 од.» запропоновано «серветки для обробки шкіри з фурагіном (або їх замінники) розмір 10х13 см – 1 од.», в зв’язку з чим до постачання запропонована продукція яка не відповідає умовам додатку 1 тендерної документації, що не відповідає умовам додатку 1 тендерної документації.
Додаткова інформація: «серветки для обробки шкіри з фурагіном (або їх замінники) розмір 10х13 см – 1 од.» не є еквівалентом Серветка кровоспинна 8х10 см – 1 од. пропозиція учасника не містить підтвердження еквівалентності запропонованого товару, що не відповідає умовам додатку 1 тендерної документації.
Додатково повідомляємо що процедура оскарження відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».