-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина) (термінал електронної черги для осіб з інвалідністю)
Термінал електронної черги для осіб з інвалідністю
Завершена
60 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300.00 UAH
Період оскарження:
31.05.2019 12:36 - 13.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо кваліфікації учасника ТОВ "Кюлоджік"
Номер:
87d104b504f14c93b4b0ca95be72767f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-31-000556-c.c2
Назва:
Щодо кваліфікації учасника ТОВ "Кюлоджік"
Вимога:
1. На сторінках поданих Учасником ТОВ «Кюлоджік» документів «Інформація про технічні, якісні та кількісні предмети закупівлі» відсутня підпис уповноваженої особи та печатка. Копія документу додається
2. Завантажені у систему Prozorro кваліфікаційні документи явно містять накладання копії печатки та підпису на документ, та суперечить, п. 7 Загальних положень Тендерної документації до закупівлі- «Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою» Копії документів додаються.
3. Учасник ТОВ «Кюлоджік» в довідці виконання аналогічних договорів неправдиво стверджує, що : «Додатково, програмне забезпечення ТОВ «КЮЛОДЖІК» встановлено во всіх Центрах надання адміністративних послуг м. Києва, м. Харкова та інших міст та регіонів України.» - ця інформація не є дійсністю, звертаємо вашу увагу, що подання недостовірної інформації може інформаційно впливати на замовника та його рішення. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до Центру надання адміністративних послуг Печерської РДА який не використовує ПЗ або обладнання Учасника.
4. Учасником ТОВ «Кюлоджік» не було завантажено копіі договору, приклад якого вказано в довідці виконання аналогічних договорів, а саме з Департаментом підприємництва та споживчого ринку Харківської міської ради Договір № КЛ.КП_16_17 від 15.12.2016 як того вимагає Тендерна документація до Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 01_Пропозиція.pdf 19.06.2019 17:04
- 02_Відомості про компанію.pdf 19.06.2019 17:04
- 03_1_Лист-згода на обробку данних.pdf 19.06.2019 17:04
- 03_2_Лист-згода на обробку данних.pdf 19.06.2019 17:04
- 03_3_Лист-згода на обробку данних.pdf 19.06.2019 17:04
- 03_Працівники.pdf 19.06.2019 17:04
- 04_Матеріально-технічна база.pdf 19.06.2019 17:04
- 05_1_Лист_аналогічни проєкти.pdf 19.06.2019 17:04
- 05_3_1_Договір постачання.pdf 19.06.2019 17:04
- 06_1_Довідка відповідність ТЗ.pdf 19.06.2019 17:04
- 06_2_Довідка (захист довкілля).pdf 19.06.2019 17:04
- 06_3_Гарантійни лист (УМОВИ ДОГОВОРУ).pdf 19.06.2019 17:04
- 06_4_Сервисные центры.pdf 19.06.2019 17:04
- 07_Лист-гарантія_про_пiдставу_вiдмови.pdf 19.06.2019 17:04
- 08_Довiдка_вiдносно_вiдсутнiстi_корупцiйних_правопорушен_.pdf 19.06.2019 17:04
Дата подачі:
19.06.2019 17:04
Вирішення:
Добрий день.
1. Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій.
Такими формальними (несуттєвими) помилками Замовник в Тендерній документації визначив помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Крім того, Замовником не встановлено вимоги щодо проставляння Учасниками підпису та печатки на кожній сторінці документа.
2. У Замовника відсутні повноваження щодо визначення справжності підпису, печатки та піддавати сумніву чинність документу. Також інформуємо, що п.7 Загальних положень Тендерної документації, про який зазначено у Вашій вимозі, стосується інформації про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції.
3. В Тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання підтвердження встановлення програмного забезпечення Учасника у центрах надання адміністративних послуг. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутня необхідність перевіряти інформацію Учасника, що надається ним додатково за власним бажанням. Замовник розглядає пропозицію Учасника на відповідність вимогам Тендерної документації.
4. Згідно Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає надання довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, що має містити: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору та надання сканованих копію договору та видаткових накладних, що має свідчити про повне виконання договору. Враховуючи зазначене, Замовник вимагав надання одного договору, що відповідає вимогам пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Крім того, вважаємо за необхідне повідомити, що згідно вимог пункту 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
На документах, які надано на підтвердження кваліфікаційних вимог, та які згідно умов тендерної документації повинні бути скріплені печаткою та підписом уповноваженої особи, можна побачити явні сліди штучного накладання у електронний спосіб на оригінальний документ сканованого образу підпису уповноваженої особи та печатки підприємства
Номер:
62ef4670f1ce40d0b32c93cba91e6c41
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-31-000556-c.c4
Назва:
На документах, які надано на підтвердження кваліфікаційних вимог, та які згідно умов тендерної документації повинні бути скріплені печаткою та підписом уповноваженої особи, можна побачити явні сліди штучного накладання у електронний спосіб на оригінальний документ сканованого образу підпису уповноваженої особи та печатки підприємства
Вимога:
На документах, які надано на підтвердження кваліфікаційних вимог, та які згідно умов тендерної документації повинні бути скріплені печаткою та підписом уповноваженої особи, можна побачити явні сліди штучного накладання у електронний спосіб на оригінальний документ сканованого образу підпису уповноваженої особи та печатки підприємства, на доказ цього наводимо фрагменти текстів документів та блоку підпису та печатки, на яких текст документу та текст блоку підпису та печатки суттєво відрізняються у розподільній якості, та вітки підпису мають характерні "ореоли" сканування, які відсутні на тексті самого документу.(Збільшений зразок документу у вкладенні) Також при відкритті таких документів у Adobe Reader та кліку на підпис документу це програмне забезпечення явно виділяє фрагмент у виді прямокутника, що покриває блок підпису та печатки, що підтверджую штучне накладання печатки та підпису на оригінальний документ (Збільшений зразок документу у вкладенні). Таким чином вважаємо, що наступні документі не були скріплені підписом уповноваженою особи та печаткою підприємству, та така пропозиція підлягає відхиленню по причині невідповідності документів вимогах щодо їх оформлення, які наведені у Додатку 1 тендерної документації:
- Пропозиція;
- Лист-згода на обробку персональних даних;
- Відомості про компанію;
- 03_Працівники;
- 04_Матеріально-технічна база;
- 05_1_Лист_аналогічни проєкти;
- 06_1_Довідка відповідність ТЗ;
- 06_2_Довідка (захист довкілля);
- 06_3_Гарантійни лист (УМОВИ ДОГОВОРУ);
- 06_4_Сервисные центры;
- 07_Лист-гарантія_про_пiдставу_вiдмови;
- 08_Довiдка_вiдносно_вiдсутнiстi_корупцiйних_правопорушен_
Пов'язані документи:
Учасник
- 01_Пропозиція.pdf 20.06.2019 11:30
- 02_Відомості про компанію.pdf 20.06.2019 11:30
- 03_1_Лист-згода на обробку данних.pdf 20.06.2019 11:30
- 03_2_Лист-згода на обробку данних.pdf 20.06.2019 11:31
- 03_3_Лист-згода на обробку данних.pdf 20.06.2019 11:31
- 03_Працівники.pdf 20.06.2019 11:31
- 04_Матеріально-технічна база.pdf 20.06.2019 11:31
- 05_1_Лист_аналогічни проєкти.pdf 20.06.2019 11:31
- 06_1_Довідка відповідність ТЗ.pdf 20.06.2019 11:31
- 06_2_Довідка (захист довкілля).pdf 20.06.2019 11:31
- 06_3_Гарантійни лист (УМОВИ ДОГОВОРУ).pdf 20.06.2019 11:31
- 06_4_Сервисные центры.pdf 20.06.2019 11:31
- 07_Лист-гарантія_про_пiдставу_вiдмови.pdf 20.06.2019 11:31
- 08_Довiдка_вiдносно_вiдсутнiстi_корупцiйних_правопорушен_.pdf 20.06.2019 11:31
- характерні ореоли сканування.jpg 20.06.2019 11:31
- явно виділяє фрагмент у виді прямокутника, що покриває блок підпису та печатки.jpg 20.06.2019 11:31
Дата подачі:
20.06.2019 11:31
Вирішення:
Добрий день. У Замовника відсутні повноваження щодо визначення справжності підпису, печатки та піддавати сумніву чинність документу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Інформація учасника щодо виконання аналогічних договорів
Номер:
c1648776b4994b8185e611ec5c7995da
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-31-000556-c.c5
Назва:
Інформація учасника щодо виконання аналогічних договорів
Вимога:
Учасник ТОВ «Кюлоджік» в довідці виконання аналогічних договорів неправдиво стверджує, що : «Додатково, програмне забезпечення ТОВ «КЮЛОДЖІК» встановлено во всіх Центрах надання адміністративних послуг м. Києва, м. Харкова та інших міст та регіонів України.» - ця інформація не є дійсністю, звертаємо вашу увагу, що подання недостовірної інформації може інформаційно впливати на замовника та його рішення. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до Центру надання адміністративних послуг Печерської РДА який не використовує ПЗ або обладнання Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- 05_1_Лист_аналогічни проєкти.pdf 20.06.2019 13:28
Дата подачі:
20.06.2019 13:28
Вирішення:
Добрий день. В Тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання підтвердження встановлення програмного забезпечення Учасника у центрах надання адміністративних послуг. Враховуючи зазначене, у Замовника відсутня необхідність перевіряти інформацію Учасника, що надається ним додатково за власним бажанням. Замовник розглядає пропозицію Учасника на відповідність вимогам Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Документи виконання аналогічного договору
Номер:
7ced5a9a9cc84feda7b9d0aa0915664d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-31-000556-c.c6
Назва:
Документи виконання аналогічного договору
Вимога:
Учасником ТОВ «Кюлоджік» не було завантажено копіі договору, приклад якого вказано в довідці виконання аналогічних договорів, а саме з Департаментом підприємництва та споживчого ринку Харківської міської ради Договір № КЛ.КП_16_17 від 15.12.2016 як того вимагає Тендерна документація до Закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 05_1_Лист_аналогічни проєкти.pdf 20.06.2019 13:30
Дата подачі:
20.06.2019 13:30
Вирішення:
Добрий день. Згідно Додатку 1 Тендерної документації Замовник вимагає надання довідки в довільній формі про виконання аналогічного договору, що має містити: назва організації - Замовника, № Договору, дата укладання Договору та надання сканованих копію договору та видаткових накладних, що має свідчити про повне виконання договору. Враховуючи зазначене, Замовник вимагав надання одного договору, що відповідає вимогам пункту 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
На сторінках поданих Учасником ТОВ «Кюлоджік» документів «Інформація про технічні, якісні та кількісні предмети закупівлі» відсутня підпис уповноваженої особи та печатка. Копія документу додається
Номер:
5aef35dc64a74ad1ae3f2b6b002bdf31
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-31-000556-c.c3
Назва:
На сторінках поданих Учасником ТОВ «Кюлоджік» документів «Інформація про технічні, якісні та кількісні предмети закупівлі» відсутня підпис уповноваженої особи та печатка. Копія документу додається
Вимога:
При завантаженні у систему тендерної документації, Учасником ТОВ «Кюлоджік» на сторінках поданих документів «Інформація про технічні, якісні та кількісні предмети закупівлі» відсутня підпис уповноваженої особи та печатка. Копія документу додається.
Пов'язані документи:
Учасник
- 06_1_Довідка відповідність ТЗ.pdf 20.06.2019 11:12
Дата подачі:
20.06.2019 11:12
Вирішення:
Добрий день. Згідно Тендерної документації замовник може передбачити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій.
Такими формальними (несуттєвими) помилками Замовник в Тендерній документації визначив помилки, що пов'язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо кваліфікації учасника ТОВ "Кюлоджік"
Номер:
166478b0a81e48c1a92ad3c3d9d16164
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-31-000556-c.c1
Назва:
Щодо кваліфікації учасника ТОВ "Кюлоджік"
Вимога:
Шановні партнери, учасник ТОВ «Сервус Сістемз Інтегрейшн» ознайомившись з документами які учасник ТОВ «Кюлоджік» завантажив у систему Prozorro відповідно до вимог Тендерної документації закупівлі UA-2019-05-31-000556-c, хоче зауважити наступне:
1. На сторінках поданих Учасником ТОВ «Кюлоджік» документів «Інформація про технічні, якісні та кількісні предмети закупівлі» відсутня підпис уповноваженої особи та печатка.
2. Завантажені у систему Prozorro кваліфікаційні документи явно містять накладання копії печатки та підпису на документ.
3. Участник в довідці виконання аналогічних договорів неправдиво стверджує, що : «Додатково, програмне забезпечення ТОВ «КЮЛОДЖІК» встановлено во всіх Центрах надання адміністративних послуг м. Києва, м. Харкова та інших міст та регіонів України.» - ця інформація не є дійсністю та суперечить, п. 7 Загальних положень Тендерної документації до закупівлі- «Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою» , звертаємо вашу увагу, що подання недостовірної інформації може інформаційно впливати на замовника та його рішення.
4. Учасником ТОВ «Кюлоджік» не було завантажено копіі договору, приклад якого вказано в довідці виконання аналогічних договорів, а саме з Департаментом підприємництва та споживчого ринку Харківської міської ради Договір № КЛ.КП_16_17 від 15.12.2016 як того вимагає Тендерна документація.
5. Договір та рекомендаційний лист по договору № КЛ.КП_13_09 від 29.10.2013 містить інформацію щодо поставки 9 одиниць терміналів на сумму 170 280,00 грн з ПДВ. У завантажених видаткових до завантаженого договору наявна інформація щодо постачання 7 терміналів на суму 132 240, 00 грн. з ПДВ. що не може свідчити про повне виконання умов зазначеного договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.06.2019 16:26
Опис причини скасування:
Редагування
Дата скасування:
19.06.2019 16:41