• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Меблі для дому" код по ДК 021:2015 - 39140000-5 (ліжко дитяче двоярусне, ліжко дитяче одноярусне, шафа для роздягання)

Джерело фінансування - місцевий бюджет

Завершена

870 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 31.05.2019 11:43 - 12.06.2019 00:00
Вимога
Без відповіді

Оскарження призначення переможця

Номер: 27ab60e1661743149e5bf14e00c79fb5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-31-000568-b.b2
Назва: Оскарження призначення переможця
Вимога:
Закон України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Відповідно до Статті 27. Розкриття тендерних пропозицій, п. 2. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Тобто всі документи, що подаються Учасником, повинні бути відкритими, читабельними та доступними для кожного бажаючого перевірити правомірність поданої Учасником пропозиції, для уникнення корупційних та інших правопорушень. Пропозиція ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна є слабо читабельною, а цінову пропозицію взагалі неможливо ідентифікувати по кретеріям ціни та викладеним змістом з яким Учасник погоджується чи не погоджуються з вимогами Замовника. Документи, які неможливо розпіднати вважаються такими, що не подались Учасником, та не можуть підлягати розгляду. Відповідно тендерній документації Замовника: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1.5. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Посилаючись на вище викладену інформації, просимо Замовника врахувати порушення, та відхилити Тендерну пропозицію ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна, як таку, що не відповідає Тендерній документації замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Про не правомірне визначення переможця

Номер: c7f49acc22f34ecab4d70596d625d3e0
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-31-000568-b.b1
Назва: Про не правомірне визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА щодо порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» 1.ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна як учасник торгів не підтвердила згоду на обробку персональних даних, як для себе так і для своїх підлеглих. Вимога в тендерній документації: Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:1.6. Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Отже, учасник торгів ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна не виконала вимоги Тендерної документації, і у відповідності до п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» така пропозиція повинна бути відхилена. 2.Учасник ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна не підтвердила кваліфікаційні критерії, а саме не надала аналогічні договори. Надані документи, які учасник у своїй пропозиції називає аналогічними – не підтверджені в системі Прозорро, в аналітичній системі clarity-project.info, e-data.gov.ua, Антиконкурентний моніторинг http://acm-ua.org/, тощо. Учасник ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна у своїй пропозиції надає копії аналогічних договорів та відгуки від Замовника ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (02140805). Два договори №39 від 10.09.2018 року (на суму: 196540,00 грн.) та №38 від 10.09.2018 року (на суму: 189900,00 грн.) мають предмет закупівлі ДК 021:2015 - 3914000-5 Меблі для дому, які разом складають суму: 386440,00 грн. (триста вісімдесят шість тисяч чотириста сорок гривень 00 копійок). Згідно Ч.7. ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. У відповідності до ч.1. ст. 10.ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо оприлюднення інформації про закупівлю: Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Стаття 164-14Кодекс України про адміністративні правопорушення: Порушення законодавства про закупівлі Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. {Кодекс доповнено статтею 164-14 згідно із Законом № 2188-IV від 18.11.2004; із змінами, внесеними згідно із Законами № 424-V від 01.12.2006, № 2289-VI від 01.06.2010, № 3681-VI від 08.07.2011, № 1197-VII від 10.04.2014; в редакції Закону № 922-VIII від 25.12.2015 - щодо введення в дію положень нової редакції статті див. пункт 1 розділу IX Закону № 922-VIII від 25.12.2015} У разі якщо документи – аналогічні договори, відгуки – сфальсифіковані учасником, то це вже кримінальна відповідальність учасника, якщо документи надані ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (02140805), то такі документи не можна брати до уваги, бо Замовник ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (02140805) грубо порушив Закон України «Про публічні закупівлі», а саме: уникнув проведення процедури відкриті торги за кодом ДК 021:2015 - 3914000-5 Меблі для дому (поділив суму 386440,00 грн на два допороги) та не розмістив інформацію про закупівлі на сайті Прозорро (порушена ст.ст. 2, 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вважаємо, що Замовник такі аналогічні договори не може приймати для підтвердження кваліфікації згідно ст.19 Конституції України. Отже, учасник ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна не підтвердила свою кваліфікацію по ст.16 та його пропозиція повинна бути відхилена на підставі п.1 ч.1.ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Підсумовуючі виші наведене, просимо Замовника скористатися своїм правом та відхилити пропозицію ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна, на підставі п.п.1,4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі». Додатки: Копії з тендерної пропозиції та інформація з Інтернет щодо відсутністю укладених договорів між ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна та ВИКОНАВЧИМ КОМІТЕТОМ БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (02140805),
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015, тендерний комітет Управління освіти Краматорської міської ради прийняв рішення відхилити вимогу та надати наступне роз’яснення: 1) відповідно до п. 1.6. Розділу ІІІ тендерної документації: «Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI». Тому учасник ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна не повинна надавати якісь документи, що підтверджують факт згоди на обробку персональних даних. 2) учасник ФОП Мізгірьова Ірина Вікторівна в складі тендерної пропозиції надав довідку про аналогічний договір, договір, який зазначений в довідці та лист відгук. Тобто учасник виконав вимоги п.5.1.1. тендерної документації. Що стосується не розміщення на сайті ProZorro, в аналітичній системі clarity-project.info, e-data.gov.ua, Антиконкурентний моніторинг http://acm-ua.org/, цих договорів, з боку учасника це не є порушенням та це не вважається доказом, що цих документів не існує. Також ми, як замовник, не можемо стверджувати, що ці документи сфальсифіковані. Слід зазначити, що відповідно до п.2 розділу V тендерної документації: «За підроблення документів, печаток, штампів та бланків, збут чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України».
Статус вимоги: Відхилено