• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Авіаційна радіостанція ICOM IC-A120

Докладніше в Документації

Завершена

30 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 150.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2016 09:50 - 17.11.2016 09:54
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "КОН ЦЕРН АЛЕКС"

Номер: bf48170b92094170a797d340746d8e35
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-15-000153-a.b1
Назва: Оскарження відхилення пропозиції ТОВ "КОН ЦЕРН АЛЕКС"
Вимога:
У Аналітичному висновку зазначено що документацією передбачено закупівлю саме радіостанції ICOM IC-A120, що є порушенням Закону "Про публічні закупівлі". У відповідності до п. 3 статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" тендерна документація по містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Технічна специфікація Тендерної документації Замовника не містить: детального опису товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі, а містить тільки посилання на конкретну марку радіостанції та виробника, що є порушенням вимог п.3. статті 22 Закону. Тож керуючись п. 3 статті 22 Закону ТОВ "КОН ЦЕРН АЛЕКС" запропонувало еквівалент, радіостанцію того ж виробника ICOM IC-A110, що не суперечить Закону. У аналітичному висновку Замовника зазначено, що у складі пропозиції ТОВ «КОН ЦЕРН АЛЕКС» відсутнє кольорове зображення Товару, що є не вірним твердженням. У складі пропозиції було завантажено документ під назвою ICOM IC-110 зображ_ТТХ.doc. Документ містить саме кольорове зображення радіостанції, а також її стислі технічні характеристики. Файл додається до цього оскарження. Враховуючи вище зазначене вимагаємо переглянути Ваш «Аналітичний висновок про визначення переможця закупівлі № UA-2016-11-15-000153-а (авіаційна радіостанція ІСОМ ІС-А120)» від «21» листопада 2016 р. Визнати ТОВ «КОН ЦЕРН АЛЕКС» переможцем закупівлі як компанію яка запропонувала радіостанцію з відповідними технічними характеристиками та запропонувала найнижчу ціну.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Комунальне підприємство Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни) розглянуло оскарження результатів електронної закупівлі UA-2016-11-15-000153-a та повідомляє наступне. Замовник погоджується з тим, що у складі пропозиції ТОВ "КОН ЦЕРН АЛЕКС" будо надано всі необхідні документи, в тому числі кольорове зображення Товару. Через завантаження великої кількості документів в електронній формі виникають технічні збої, що не дозволяють файлам завантажитися повністю. Але незважаючи на наявність усіх документів, що були передбачені документацією, ТОВ «КОН ЦЕРН АЛЕКС» надало Сертифікат відповідності, що був дійсний до 01.02.2001 року, тобто учасник надав неактуальну інформацію стосовно Товару, який пропонує. Звертаємо Вашу увагу на те, що сфера дії Закону України "Про публічні закупівлі" не розповсюджується на допорогові закупівлі. Керуючись Положенням "Про здійснення допорогових електронних закупівель" КП МА "Київ" (Жуляни), що розроблене на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VII та Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35, а також з урахуванням Положення про впровадження та експлуатацію в м. Києві пілотного проекту «Система електронних закупівель» затвердженого рішенням Київської міської ради від 23.07.2015 №764/1628, наказу Департаменту транспортної інфраструктури від 14.06.2016 №Н-23 та пункту 5 протоколу доручень №30 від 15.06.2016 напрацьованого під час наради з обговорення питань життєдіяльності міста Києва, що встановлює порядок організації та придбання товарів, робіт і послуг за власні кошти підприємства із застосуванням системи електронних закупівель, яке регламентує право, а не обов'язок замовника вказувати вираз "або еквівалент" при посиланні на торговельну марку чи виробника Товару. Одночасно повідомляємо, що перед початком здійснення закупівлі був проведений ціновий та технічний моніторинг авіаційних радіостанцій ICOM. На підприємстві більше 400 одиниць радіостанцій саме цієї марки, тому зовсім недоцільно її змінювати. Серед авіаційних радіостанцій увага була приділена саме моделям А110 та А120, але було виявлено, що модель А110 знята з виробництва, що свідчить про застарілість запропонованої моделі та неможливість в подальшому придбати комплектуючі для неї. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу, під час оголошення закупівлі замовник розміщує інформацію про предмет закупівлі та має право визначати вимоги, які на його думку є необхідними для проведення закупівлі. Враховуючи вищевикладене, КП МА "Київ" (Жуляни) вважає за недоцільне скасування дискваліфікації ТОВ "КОН ЦЕРН АЛЕКС" та визначення цього учасника переможцем.
Статус вимоги: Не задоволено