-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV):37460000-0 — Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар (Столи та м’ячі для настільного тенісу)
Завершена
75 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 750.00 UAH
Період оскарження:
30.05.2019 14:50 - 04.06.2019 14:55
Вимога
Вирішена
відміна закупівлі
Номер:
6c584be8c8244b6f8e6e81d934249b8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-30-000484-a.b1
Назва:
відміна закупівлі
Вимога:
Ця закупівля - є явним прикладом того, як деякі замовники байдуже ставляться до системи Прозорро. Вони розігрують шоу під назвою "Закупівля прозорро", в якому спочатку відомі результати. Навіщо взагалі здійснювати закупівлю через прозорро і обманювати громадськість демонстрацією і іміттаціей нібито торгів. Якщо ви хочете купити певний товар у певних осіб - закон Вам не забороняє цього робити і ви можете укласти прямий договір. Навіщо весь цей цирк?
Учаснику Полещук М.С. було відмовлено з надуманих причин і покупець навіть не спромігся уважно вивчити документацію учасника, основна маса причин для відмови - НЕ відповідає дійсності. А як Вам той факт що Замовник відмовляє учаснику через не надання гарантійного листа, яке в принципі не є документом і який не регламентрірует жодне законодавство. Рішення приймали посадові особи, а посадові особи повинні діяти виключно в рамках своєї компетентності і ці дії можна розцінювати як справжнісіньке самоуправство. Зате замість цього замовник визнає переможцем і довіряє закупівлю підприємству яке не мала до цього ЖОДНОЇ державної закупівлі в Прозорро і має пряме відношення до Федерації настільного тенісу, що можна вважати зацікавленими особами. Взагалі дана закупівля повинна викликати величезний інтерес у громадськості і людей небайдужих до принципа конкуренції при державних закупівлях. Прошу Вас розглянути можливість відміни торгів і призначення нових, уточнених даних щодо закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.06.2019 15:19
Вирішення:
По суті поданої вимоги №UA-2019-05-30-000484-a.b1, поданої 11.06.2019 року фізичною особою-підприємцем Полєщук Марини Сергіївни щодо відміни процедури закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV): 37460000-0 – Ігри на влучність, настільні ігри та інвентар (Столи та м’ячі для настільного тенісу) оголошення № UA-2019-05-30-000484-a, про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, повідомляємо наступне.
Відповідно до п.12 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019р. №10 (надалі – Інструкція), у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів через електронну форму ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі. З метою подання вимоги учасником заповнюються обов’язкові поля ЕСЗ, які містять наступну інформацію:
найменування замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється вимога;
номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога;
підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування;
дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб – найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб – П.І.Б., ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи).
Відповідно до вимог ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відміняє торги в разі:
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом;
подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій, а в разі здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох пропозицій;
відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом
В даному випадку учасником ФОП Полєщук М.С. не зазначено у вимозі інформації, передбаченої п.12 Інструкції, зокрема, підстави подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати, а також зміст вимог до замовника та їхнє обґрунтування.
Викладені учасником ФОП Полєщук М.С. обставини не дають змоги встановити замовнику жодну з підстав для відміни процедури закупівлі, що передбачені ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник розмістив на веб-порталі Уповноваженого органу належним чином обґрунтоване рішення про дискваліфікацію пропозиції учасника ФОП Полєщук М.С. При цьому, доводи поданої учасником вимоги щодо виявлених підстав для дискваліфікації пропозиції не знайшли свого нормативного обґрунтування відповідними нормами чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
В свою чергу, пропозиція учасника ТОВ «ТАУЕР СІЧ» повністю відповідала вимогам документації електронних торгів. У зв’язку з чим, замовник прийняв відповідне рішення про визнання вказаного учасника переможцем процедури закупівлі.
Таким чином, замовник вважає доводи ФОП Полєщук М.С. необґрунтованими, у зв’язку із чим подана вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні