• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони)

Джерело фінансування закупівлі - кошти обласного бюджету.

Завершена

3 949 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 749.00 UAH
Період оскарження: 30.05.2019 14:47 - 14.06.2019 00:00
Вимога
Відхилено

щодо дискримінаціних вимог тендерної документації

Номер: 303f1ef959da4500b2cece2e8fda3062
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-30-001238-b.b1
Назва: щодо дискримінаціних вимог тендерної документації
Вимога:
При вивчені тендерної документації Замовника були виявлені дискримінаційні вимоги, а саме: відповідно до Додатку 3 Тендерної документації учасник повинен мати розгалужену систему АЗС не лише в м. Харків та Харківській області, а й в кожному районі Харківської області. Повідомляємо, що дана вимога являється дискримінаційною, оскільки при вивчені ринку, можна зробити висновок, що досить обмежена кількість учасників може запропонувати таку кількість АЗС. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Оскільки одним із принципів функціонування системи екстреної медичної допомоги є регіональна екстериторіальність, дану закупівлю потрібно розбити по лотах на Харків і райони Харківської області, надавши при цьому можливість прийняти участь у даній закупівлі максимальній кількості учасників, отримавши більшу кількість економічно вигідних пропозицій та заощадити кошти державного бюджету. З огляду на вище описане, вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме: розбити дану закупівлю на лоти, розширивши при цьому коло потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу від 07 червня 2019 року щодо внесення змін до тендерної документації на предмет закупівлі товару: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95 (талони), бензин автомобільний А-92 (талони), паливо дизельне (талони)) (ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-30-001238-b) повідомляємо наступне. У відповідності до положень абзаців другого і четвертого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 року №454 (зі змінами), які застосовуються з 01 січня 2017 року: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.». Таким чином, визначення окремих частин предмету закупівлі (лотів) та передбачення можливості подання тендерних пропозицій по кожному лоту окремо є правом Замовника, а не його обов’язком. На Вашу думку об’єднання наявності діючих автозаправних станцій в м. Харків та районах Харківської області в одну закупівлю обмежує право на участь у процедурі закупівлі тих суб’єктів господарювання, які не можуть запропонувати постачання предмету закупівлі в межах однієї закупівлі. Переконані, що таке об’єднання не обмежує право учасників взяти участь у торгах та поставити товари, які є предметом закупівлі, за вищезазначеним місцем поставки, уклавши при цьому відповідні договори з певними суб’єктами господарювання. На території України достатня кількість конкурентоспроможних компаній та підприємств, які мають можливість забезпечити поставку предмета закупівлі в межах однієї закупівлі за місцем поставки: м. Харків та райони Харківської області. Враховуючи вищевикладене, внесення змін до тендерної документації та поділ предмету закупівлі на лоти є недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено