-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент (20 тн.)
масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент (20 тн.)
Завершена
1 763 808.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 819.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 819.00 UAH
Період оскарження:
29.05.2019 18:54 - 09.06.2019 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
dac2e50540ab476c93bc67f29355b434
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-29-000926-b.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Міститься у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.PDF 01.07.2019 18:45
- Наказ.PDF 01.07.2019 18:45
- Платіж Антимонопольний.PDF 01.07.2019 18:45
- Рішення від 04.07.2019 № 8852 + лист замовнику.pdf 04.07.2019 18:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.07.2019 № 9756.pdf 22.07.2019 18:08
- рішенні від 19.07.2019 № 9756.pdf 25.07.2019 17:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2019 18:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.07.2019 17:17
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА на рішення тендерного комітету Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» від 20.06.2019 р., що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
Номер:
3652ea542df74e19876ffdab7073f7cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-29-000926-b.b1
Назва:
СКАРГА на рішення тендерного комітету Регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» від 20.06.2019 р., що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель
Скарга:
ТОВ «КСАНТОС», надалі – Скаржник, учасник публічних торгів Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» ДК 021-2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби» (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-29-000926-b, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертається з даною скаргою на рішення тендерного комітету замовника Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» від 20.06.2019 р., надалі – Замовник, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого порушено права та законні інтереси Скаржника.
20.06.2019 р. Замовник своїм рішенням, викладеним у Протоколі розгляду тендерних пропозицій №200620194065214 від 20.06.2019 р., визнав переможцем публічних торгів ТОВ «НВП «Агрінол», так як його тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною, відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації, відсутні підстави для відмови в участі згідно ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Із вищевказаним неможливо погодитись, бо при аналізі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «Агрінол», Скаржником виявлено порушення вимог тендерної документації з боку ТОВ «НВП «Агрінол», які є підставою для відхилення його тендерної пропозиції і полягають у наступному.
1. Відповідно до вимог Тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Додаток №6 до Тендерної документації містить Технічні вимоги до предмету закупівлі, однією з яких являється вимога щодо вмісту цинку не більше 0,0005% (від вмісту цинку у значній мірі залежать технічні властивості оливи).
Відповідно до вимог п. 2 Додатку 3 Тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасником ТОВ «НПВ Агрінол» надано копію Технічних умов ТУ У 23.2-36451680-144:2010 зі зм. 1-4 (надалі – Технічні умови).
Таблиця 3 п. 3.1.2 Технічних умов (Зміна №4) визначає фізико-хімічні показники якості оливи «Agrinol SAE 40 CF-2/CF Gen 4 LL», однак серед визначених показників відсутня норма щодо вмісту цинку.
Примітно, що для інших продуктів, виробництво яких нормується даними Технічними умовами, показник норми цинку визначений як мінімально допустимий (тобто Технічні умови передбачають наявність цинку в кількості, рівній або більшій відносно тої, яка вказана в Технічних умовах).
Технічні умови не містять обмеження щодо вмісту цинку ані для оливи «Agrinol SAE 40 CF-2/CF Gen 4 LL», ані для інших олив, виробництво яких нормується цими Технічними умовами.
Також у складі тендерної пропозиції надано копію Сертифікату відповідності №UA.1О231.00567-19.
У Додатку до Сертифікату відповідності №UA.1О231.00567-19 зазначено, що олива моторна «Agrinol SAE 40 CF-2/CF Gen 4 LL» випробовувалась на відповідність п. 1-12 п. 3.1.2 Таблиці 3 Технічних умов ТУ У 23.2-36451680-144:2010 зі зм. 1-4, серед яких відсутній показник вмісту цинку.
Таким чином, при проходженні сертифікації оливи моторної «Agrinol SAE 40 CF-2/CF Gen 4 LL» теж не було здійснено перевірку зазначеної оливи на вміст цинку.
На виконання п. 3 Додатку 3 Тендерної документації учасником ТОВ «НПВ Агрінол» надано паспорт якості №81323 від 03.06.2019 як зразок документів виробника, що будуть надаватись з кожною партією продукції та підтверджуватимуть її приналежність і якість.
Однак зазначений документ також не містить показника вмісту цинку.
Таким чином, жоден документ виробника оливи моторної «Agrinol SAE 40 CF-2/CF Gen 4 LL» не містить підтвердження вмісту цинку не більше 0,0005%.
Отже, ТОВ «НПВ Агрінол» не надав у складі Тендерної пропозиції жодного документу на підтвердження відповідності оливи моторної «Agrinol SAE 40 CF-2/CF Gen 4 LL» вимозі щодо вмісту цинку не більше 0,0005% і тому пропозиція учасника ТОВ «НПВ Агрінол» не відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Додатком 2 Тендерної документації визначено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям. Вимогами не передбачено надання копій документів, крім випадків, коли це прямо передбачено Тендерною документацією.
Однак, учасником ТОВ «НВП Агрінол» не дотримано зазначених вимог, а саме замість довідок, передбачених пунктами 1.1-1.3, 2.1, 2.4 надані ксерокопії зазначених документів.
Відповідно до ч.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Із вищевказаного вбачається, що тендерна пропозиція ТОВ «НВП Агрінол» не відповідає умовам тендерної документації і, відповідно до ч.4 п.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник повинен її відхилити.
У зв’язку з тим, що тендерна пропозиція ТОВ «НВП Агрінол» не відповідає умовам тендерної документації, наявні підстави для скасування рішення від 20.06.2019 р., яке прийнято тендерним комітетом Замовника стосовно визнання ТОВ «НВП Агрінол» переможцем торгів по закупівлі ДК 021-2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби» (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-29-000926-b.
На підставі вищенаведеного, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Скасувати рішення тендерного комітету Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» №200620194065214 від 20.06.2019 р. щодо визначення ТОВ «НВП Агрінол» переможцем публічних торгів по закупівлі ДК 021-2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби» (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-29-000926-b.
3. Зобов’язати тендерний комітет Регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» відхилити тендерну пропозицію ТОВ «НВП Агрінол» по закупівлі ДК 021-2015 – 09210000-4 «Мастильні засоби» (масло моторне Shell Caprinus HPD 40 або еквівалент), ідентифікатор закупівлі UA-2019-05-29-000926-b.
Додатки:
- Копія протоколу розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2019 р.;
- Оригінал платіжного доручення (оплата за подання скарги);
- Копія ТУ У 23.2-36451680-144:2010;
- Копія сертифікату відповідності № UA.1О231.00567-19;
- Копія паспорту якості № 81323 від 03.06.2019р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ мастила.PDF 01.07.2019 18:00
- Тех часть 20 тон (стор. 3).pdf 01.07.2019 18:00
- Тех часть 20 тон (стор.4-5).pdf 01.07.2019 18:00
- ТОВ НВП Агрінол - переможець.doc 01.07.2019 18:00
- ТУ.pdf 01.07.2019 18:00
- Платіжне доручення.PDF 01.07.2019 18:00
- Рішення від 04.07.2019 № 8864.pdf 04.07.2019 19:08
- Рішення від 19.07.2019 № 9786.pdf 22.07.2019 20:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2019 18:00
Опис причини скасування:
втрата актуальності
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.07.2019 17:48
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.07.2019 20:12