• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Друк, фасування та поштове розсилання інформаційних матеріалів

Обсяг надання послуг: відповідно до Додатку 1 тендерної документації. Місце надання послуг: згідно з реєстром поштових адрес отримувачів; пл. Контрактова, 2б, м. Київ, 04070, Україна. Строк надання послуг в повному обсязі: з дати підписання договору уповноваженими особами Сторін до 30 квітня 2020 року включно. 1. Надсилання поштою (рекомендованими листами) виготовленої друкованої продукції (виписки, річний звіт, роз’яснення та звернення) згідно з реєстром поштових адрес отримувачів до 01 лютого 2020 року. 2. Надсилання поштою (звичайний лист) виготовленої друкованої продукції (квартальні звіти) згідно з реєстром поштових адрес отримувачів в строк до 30 липня 2019 року, 30 жовтня 2019 року, 30 квітня 2020 року.

Завершена

316 496.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2019 17:18 - 10.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Лист вимога, щодо отримання додаткової інформації.

Номер: 9de05af0ba154c1bb8e999b9a14e5985
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-29-000794-b.a2
Назва: Лист вимога, щодо отримання додаткової інформації.
Вимога:
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ЛЕТТЕР ПАК», як учасник, вважає недостатньою аргументацію Замовника, зазначену в повідомленні стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме, ТОВ «ЛЕТТЕР ПАК» було надано у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що запропоновані учасником послуги повністю відповідають вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов’язань по договору з Замовником та підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання даного замовлення. Також, ТОВ «ЛЕТТЕР ПАК» зазначає, що нами було зазначено тарифи ПАТ «УКРПОШТА» в документі «Таблиця цін» з урахуванням консолідованої знижки ПАТ «Укрпошта», яку має ТОВ «ЛЕТТЕР ПАК» на дату подання тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На виконання вимог частини третьої статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами) (далі – Закон) Національний банк України надає учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю “ЛЕТТЕР ПАК” додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації. Рішення щодо переможця відкритих торгів на закупівлю “Друк, фасування та поштове розсилання інформаційних матеріалів”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 22450000-9 - “Друкована продукція з елементами захисту”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-05-29-000794-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 29.05.2019 року (далі - Закупівля), було прийняте на засіданні Тендерного комітету Національного банку України 20.06.2019 (відповідно до протоколу засідання Тендерного комітету Національного банку України від 20.06.2019). Протокол розгляду тендерних пропозицій опубліковано 21.06.2019. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 20.06.2019, тендерна пропозиція учасника ТОВ “ЛЕТТЕР ПАК” відхилена на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - учасник не надав у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що запропоновані учасником послуги повністю відповідають вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з переліком, визначеним у тендерній документації, що не відповідає вимогам пункту 1, 6 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація надання послуг”; - у документі “Таблиця цін” учасник не зазначив тарифи Публічного акціонерного товариства (далі – ПАТ) “Укрпошта”, які є складовими цін на послуги з надсилання листів, а саме: щоквартальні звіти учасникам та виписки на поштові адреси; та у разі зміни регульованих тарифів ПАТ “Укрпошта” сума Договору змінюється відповідно до зміни тарифів шляхом укладання додаткового договору, у відповідності до чинного законодавства у сфері публічних закупівель, що не відповідає вимогам пункту 1, 6 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації “ПРОЕКТ ДОГОВОРУ”. Відповідно до Вимоги від ТОВ “ЛЕТТЕР ПАК», учасник відкритих торгів на Закупівлю, вважає недостатньою аргументацію Замовника, зазначену в повідомленні стосовно причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, а саме: ТОВ “ЛЕТТЕР ПАК” було надано у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що запропоновані учасником послуги повністю відповідають вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: документально підтверджено наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов’язань по договору з Замовником та підтверджено наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання даного замовлення. Замовник не погоджується з цим твердженням учасника ТОВ “ЛЕТТЕР ПАК” з таких підстав: надані документи учасника, на які посилається ТОВ “ЛЕТТЕР ПАК”, а саме: наявність досвіду виконання аналогічних договорів, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов’язань по договору з Замовником та наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання даного замовлення, підтверджують відповідність учасника необхідним кваліфікаційним критеріям, що відповідає вимогам пункту 1, 5 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, а не вимогам про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені у пунктах 1, 6 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації та Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація надання послуг”. Також, ТОВ “ЛЕТТЕР ПАК” вважає, що було зазначено тарифи ПАТ “УКРПОШТА” в документі “Таблиця цін” з урахуванням консолідованої знижки ПАТ «Укрпошта», яку має ТОВ “ЛЕТТЕР ПАК” на дату подання тендерної пропозиції, проте у документі “Таблиця цін” не зазначено тарифи у колонці “Тариф ПАТ «Укрпошта», грн.”, а саме: у п.9 “Надсилання листів (щоквартальні звіти учасникам)” та у п.10 “Надсилання листів (виписки на поштові адреси)”, що не відповідає вимогам пункту 1, 6 розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, Додатку 3 до тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації “ПРОЕКТ ДОГОВОРУ”.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Друк, фасування та поштове розсилання інформаційних матеріалів

Номер: 1c8a194456654a09a5fe5da1bf010366
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-29-000794-b.a1
Назва: Друк, фасування та поштове розсилання інформаційних матеріалів
Вимога:
Шановний Замовнику! Детально вивчивши документи тендерної пропозиції учасників торгів ТОВ «ЛЕТТЕР ПАК» повідомляємо Вам про її невідповідність умовам документації з наступних підстав: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерна пропозиція повинна містити,зокрема, наступні документи 5) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно з переліком визначеним у пункті 6 цього Розділу тендерної документації. Відповідно до умов пункту 6 цього розділу Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують, що запропоновані учасником послуги повністю відповідають вимогам до предмета закупівлі, що встановлені замовником. В складі тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ЛЕТТЕР ПАК» дані документи відсутні. Просимо уважно дослідити та врахувати дані факти, під час розгляду тендерної пропозиції даного учасника на відповідність умовам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимогу щодо оскарження переможця подано 19.06.19, 11:53. Рішення щодо переможця відкритих торгів на закупівлю “Друк, фасування та поштове розсилання інформаційних матеріалів”, код Національного класифікатора України “Єдиний закупівельний словник” ДК 021:2015 – 22450000-9 - “Друкована продукція з елементами захисту”, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів № UA-2019-05-29-000794-b, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (www.prozorro.gov.ua) від 29.05.2019 року, було прийняте на засіданні Тендерного комітету Національного банку України 20.06.2019 (відповідно до протоколу засідання Тендерного комітету Національного банку України від 20.06.2019). Протокол розгляду тендерних пропозицій опубліковано 21.06.2019
Статус вимоги: Не задоволено