-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Торги відмінено
418 469.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 74.38 UAH
мін. крок: 0% або 74.38 UAH
Період оскарження:
29.05.2019 16:44 - 09.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо терміну дії скретч-карти (талонів)
Номер:
ad7d6c9cc3114193ae874a31c7e0d1b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-05-29-002820-c.b1
Назва:
Вимога щодо терміну дії скретч-карти (талонів)
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2019-05-29-002820-c по предмету закупівлі за кодом СPV за ДК 021:2015 - 09130000-9 – Нафта і дистиляти в Тендерній документації Замовника Служба автомобільних доріг у Черкаській областізазначені дискваліфікаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: термін дії скретч-карти (талонів) на бензин А-95, дизельне паливо повинен становити не менш ніж один рік з моменту поставки товару Замовнику.
Обмежена кількість АЗС має можливість надавати скретч-карти (талони) з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання скретч-карти (талону) клієнтом та закінчується через 1 рік після його отримання.
Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік.
З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати скретч-карти (талони) термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії скретч-карти або змінити його таким чином, що термін дії скретч-карти був дійсний протягом поточного року.
2. Внести зміни до Тендерної документації про обмін скретч-карти, а саме: у п. 6. Додатку № 5 Тендерної документації Замовника видалити, що обмін скретч-карти можливий після закінчення терміну дії впродовж не менше одного року з дня постачання скетч-карт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2019 12:21
Вирішення:
Відповідно до Положення про Службу автомобільних доріг у Черкаській області (далі - Положення), Служба є державною організацією, що належить до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України. Відповідно до п.1.5 Положення, Служба є одержувачем бюджетних коштів. При цьому, відповідно до п.38 ст.2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Таким чином, наведені у вимозі законодавчі та підзаконні нормативно-правові акти не розповсюджують свою дію на Замовника по даній закупівлі. Умови тендерної документації розроблені та затверджені Замовником згідно з нормами Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі ч. 3 ст. 22 вказаного Закону, не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників. У вимозі відсутнє належне обґрунтування неможливості виконання умов Тендерної документації (далі-ТД), зокрема, щодо надання скретч-карт (талонів) на бензин А-95, дизельне паливо, строк дії яких не є меншим ніж один рік з дати їх отримання Замовником. ТД не містить умову щодо початку перебігу терміну дії скретч-карток (талонів).
Статус вимоги:
Відхилено