• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - . 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з дня підписання акту надання послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.

Завершена

872 081.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 720.00 UAH
Період оскарження: 29.05.2019 15:20 - 17.06.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушення у процесi проведення 3акупiвлi

Номер: 428ffb00c399428e818e588b5679367f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-29-000451-b.c2
Назва: ВИМОГА про усунення порушення у процесi проведення 3акупiвлi
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення у процесi проведення 3акупiвлi 29.05.2019 року філією «Пасажирська Компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» через систему «ПРОЗОРРО» було організовано вiдкритi торги UA2019-05-29-000451-b предметом закупiвлi - 90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з миття фасадів та скляних поверхонь будівель) з бюджетом закупiвлi 872 081,00 грн з ПДВ, крок зниження ставки 8 720,00 грн. Початок періоду уточнень: 29.05.2019 року, 15:20 год.; завершення періоду уточнень: 11,06.2019 року, 18:00 год.; завершення прийому пропозиції 21.06.2019, 18:00 год. 24.06.2019 року було проведено аукціон, згідно iз результатами якого найнижча (мiнiмальна) цiна була у ТОВ (АЛЬППРОМ) -7З9 505,52 грн. Проте пропозицію було відхилено., тому що не відповідає умовам тендерної документації. Також, нашу пропозицію ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" також було відхилено, як таку, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Проте нами завантажено пропозицію в повному обсязі згідно тендерної документації, а також з урахуванням змін, які буле внесені. Звертаємо увагу, що вами як Замовником торгів в останній день подання тендерних пропозицій було внесено зміни із порушенням порядку внесення змін та публікації їх в системі закупівель. Так, відповідно до ст..23 Закону Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Проте, всупереч чинному законодавству, Замовником Філією «Пасажирська компанія» Акціонерного товариства «Українська залізниця» в файлі «Перелік змін» не зазначено в повному обсязі усі зміни, які були внесені, чим ввели в оману потенційних учасників даних торгів. Отже, у зв’язку із порушенням Замовником порядку оприлюднення змін до тендерної документації та відповідно до ст. 31 Закону Замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель У випадку недотримання Замовником чинного законодавства в сфері закупівель, Учасник буде змушений звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України, а також до відповідних контролюючих органів Державної аудиторської служби України з вимогою забезпечити проведення моніторингу закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Процедура оскарження відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

На рішення Замовника

Номер: d4c0ec9701254204ae101057160aa985
Ідентифікатор запиту: UA-2019-05-29-000451-b.c1
Назва: На рішення Замовника
Вимога:
Доброго дня, вимога у вкладенні!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пропозиція учасника ТОВ "АЛЬППРОМ" не відповідає умовам тендерної документації, а саме: Учасником надано пропозицію, яка не містить дозвіл виданий Учаснику Державною службою гірничного нагляду та промислової безпеки України або Держпраці або іншим уповноваженим органом на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, дійсний на весь період надання послуг або декларацію на відповідність матеріально-техічної бази вимогам законодавства з охорони праці на роботи верхолазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею грунту, з перекриття або робочого настилу, зареєстровану у відповідному територіальному органі держпраці з зазначенням місця виконання робіт місцезнаходження об’єкту замовника, де будуть надані послуги, які є предметом закупівлі. В пропозиції надано декларацію на відповідність матеріально-техічної бази від 15.05.2018 року без зазначення місця виконання робіт місцезнаходження об’єкту замовника, де будуть надані послуги, які є предметом закупівлі, що не відповідає умовам п. 1.2 додатку 1 тендерної документації. Учасником надано пропозицію, яка містить довідку про наявність верхолазів або інших кваліфікованих фахівців №20/06/01 від 20.06.2019 в якій відсутня інформація що дані працівники будуть задіяні у наданні послуг замовнику, що не відповідає умовам п. 4.2 додатку 2 тендерної документації. Учасником надано пропозицію, яка містить довідку про виконання аналогічних договорів та лист відгук без номера без дати від контрагента вказаного в довідці, з якого не можливо встановити договірних відносин на надання послуг з миття скляних та/або металевих та/або мармурових та/або інших поверхонь будівель та неможливо встановити належність відгуку до наданих послуг саме з миття скляних та/або металевих та/або мармурових та/або інших поверхонь будівель, що не відповідає умовам п. 4.3 додатку 2 тендерної документації. Крім того тендерний комітет прийшов до висновку, що вимога не відповідає ч. 3 ст 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32, ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Процедура оскарження відповідно ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено