Послуги з атестації виробництва та сертифікації продукції
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не більше 50% від суми договору), остаточний розрахунок здійснюється протягом ___________________ банківських днів, але не менше 30 (тридцяти) банківських днів згідно актів приймання наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Завершена
1 430 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 160.00 UAH
Вирішення:1. ВИМОГА UA-2019-05-29-000569-a.a1
«Розділ 1 ”Предмет договору”
- пункт 1.3 вилучити оскільки ВИКОНАВЕЦЬ, згідно умов договору повинен виконати всі обов’язки стосовно надання послуги, з видачею результатів оцінки відповідності (см. п. 4.7 Договору).
Зменшення обсягів закупівлі, а відповідно і фінансування, тягне за собою зменшення об’єму робіт, що проводяться під час надання послуги, і відповідно не дає можливості отримати кінцеві результати.
Для отримання результатів оцінки відповідності необхідно провести повний комплекс процедур, і зменшити їх неможливо.».
ВІДПОВІДЬ:
«Розділ 1 «Предмет договору» п. 1.3 договору залишається без змін, так як частиною четвертою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачені випадки для внесення змін до істотних умов договору. а саме: «1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника….».
У випадку, якщо АТ «Укрзалізниця» буде зменшено фінансування, то ЗАМОВНИК змушений буде провести роботу по укладанню додаткової угоди та оплатити фактично надані ВИКОНАВЦЕМ послуги. ».
2. ВИМОГА.
«Розділ 2 ”Якість послуг”
- в п. 2.3 вилучити посилання на п. 13.9 Договору, а п. 13.9 вилучити або викласти в іншій редакції. Оскільки в п. 13.9 зазначено: ”Залежно від обраної схеми атестації виробництва та сертифікації продукції здійснення технічних наглядів за стабільністю показників виробництва сертифікованої продукції та атестованого виробництва, закупівля даних послуг проводиться у відповідності до вимог обраної схеми та чинного законодавства України”, що важко розтлумачити.
Схема оцінки відповідності вже обрана ЗАМОВНИКОМ в вимогах тендерної документації
Варіант іншої редакції п. 13.9:
“Технічні нагляди за стабільністю показників виробництва сертифікованої продукції та атестованого виробництва проводяться за правилами Системи сертифікації органа з оцінки відповідності, яка акредитована в Національному агентстві акредитації України, та чинного законодавства України”.
ВІДПОВІДЬ:
«В Додаток №8 Проект договору ТД буде внесено зміни».
3. ВИМОГА
«Розділ 3 ”Вартість послуг та порядок розрахунків”
- п. 3.3 зазначає: ”Розрахунок за надані послуги здійснюється ЗАМОВНИКОМ на підставі акту здачі-приймання наданих послуг …..”, тобто не передбачається будь яка передплата для виконання робіт.
Відсутність передплати ставить під загрозу участь ВИКОНАВЦЯ в тендерній процедурі оскільки під час виконання робіт:
- ВИКОНАВЕЦЬ сам несе витрати на проведення робіт з оцінки відповідності (витрати на відрядження, расходні матеріали і т. п.);
- ВИКОНАВЕЦЬ може залучати Випробувальні центри для проведення необхідних сертифікаційних випробувань, і повністю забезпечує їх фінансування. А вартість сертифікаційних випробувань складає орієнтовно 85% загальної вартості робіт з оцінки відповідності. Випробувальному центру для проведення сертифікаційних випробувань також необхідне фінансування, яке ВИКОНАВЕЦЬ буде неспроможний надати
Пропонуємо передбачити передплату не менше 70% вартості Договору.
Крім того, в п. 4.2 зазначено, що “Початком надання послуг вважається дата підписання Договору, здійснення передплати згідно п. 3.3……”, а передплата не передбачена.
ВІДПОВІДЬ.
«В Додаток №8 Проект договору ТД буде частково внесено зміни, щодо передбачення передплати».
4. ВИМОГА.
«Розділ 5 ”Обов’язки сторін”
- підпункт 5.2.4 викласти в наступній редакції:
”Скасувати дію атестату виробництва та сертифікату відповідності на продукцію у випадках:
- невиконання умов цього договору;
- відмови від проведення технічних наглядів або несвоєчасної сплати вартості послуг за технічний нагляд;
- при наявності рекламації на сертифіковану продукцію та атестоване виробництво;
- у випадку, передбаченому п. 7.11.1 ДСТУ EN ISO/IEC 17065.”.
ВІДПОВІДЬ:
«Пункт 2.1. розділу 2 «Якість послуг» проекту договору тендерної документації передбачає відповідність надання послуг наступній нормативній документації:
- ДСТУ 4049-2001 ”Вагони п